Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1701/1967 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nytkö lähti vapaat kassat pihtiputaaseeseen Pete P:n kotitaloa tsiigaamaan.???

Ai. Onkin Loppiainen ja j o t k u t kaupat kii

Vierailija
1702/1967 |
06.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on kaupassa töissä ja mään on ihan hajalla kun se siellä töissä huutele että se on vapaa vaikka sormukset ollu kohta 20 vuotta jo sormessa. Olisko jotain muita jotka haluai aloitta vaikka jonkun keskustelu tai tukki ryhmän.  Ja voitainsin vaikka kokontua.

Rohkasti yhteyttä vaimo.onkassalla@gmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1967 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 48 kirjoitti:

Mun vaimo on kaupassa töissä ja mään on ihan hajalla kun se siellä töissä huutele että se on vapaa vaikka sormukset ollu kohta 20 vuotta jo sormessa. Olisko jotain muita jotka haluai aloitta vaikka jonkun keskustelu tai tukki ryhmän.  Ja voitainsin vaikka kokontua.

Eikä? Oon ujo poikamies enkä kuuna kullanvalkeana olis uskonu, et ne huutelijat huijaa olevansa vapaa...

Vierailija
1704/1967 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vielä jotain bonustakin lupailevat ihan avoimesti, vaikka varmasti huomaa että on perheellinen!!

Monet riidat ollaan miehen kanssa tästä käyty. Minusta kun hän selvästi antaa jotain signaaleja näille kassoille, kuin noin vaan alkavat ehdottelemaan.

Siis ihan vakavasti: Mulla on just tuollainen nainen! Jos mä sanon kassaneidille, että "kiitos", ja se vielä hymyilee mulle, niin heti ovesta kadulle päästyä alkaa mamma säksättää. On aika rasittavaa.

Vierailija
1705/1967 |
07.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 48 kirjoitti:

Eikä? Oon ujo poikamies enkä kuuna kullanvalkeana olis uskonu, et ne huutelijat huijaa olevansa vapaa...

Automaattikassat on turvallisempia. Yleensä tietää, mitä ne sanoo ja hintaakaan eivät mainitse ääneen. Muistaa myös joka kerta sanoa: "Tervetuloa uudelleen", vaikka olisit maksanut käydessäsi vain 10,70 euroa. Näin (syystä) yksinäiselle ja kärttyiselle ihmiselle on myös hyödyksi, että napista saa hiljaiseksi, jos ei kiinnosta kuunnella.

Vierailija
1706/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tämän hirvittävän typerän ketjun voisi jo poistaa. "Vapaa kassa", hihhih..

Vierailija
1707/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uskomatonta. Minä veisin tuon kyllä eteenpäin! :(

Uusien seksihäirintälakien mukaan erittäin raskauttavaa.

Vierailija
1708/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä on uhan kunnollisiakin kassaneitejä. Tingin kerran kassalla vähän alennusta. Tähän neiti vastasi iloisesti: Etkö sinä tiedä, ettei hän ole sellainen tyttö. Hän ei koskaan anna ensimmäisellä kerralla.

Vierailija
1709/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prismassa skannerit huutelee kuorossa telineessään että täällä on vapaa skanneri. Ne on käyneet jonkun kurssin että osaavat jo puhuakin. Välillä huutelevat törkeyksiä ohikulkeville asiakkaille, jotka eivät skanneria ota.

Vierailija
1710/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Prismassa skannerit huutelee kuorossa telineessään että täällä on vapaa skanneri. Ne on käyneet jonkun kurssin että osaavat jo puhuakin. Välillä huutelevat törkeyksiä ohikulkeville asiakkaille, jotka eivät skanneria ota.

😂

Vierailija
1711/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ette kai oikeesti ole tosissanne.....miten ihmeessä saatte tuonkin asian, että kassa sanoo et täällä on vapaa kassa,niin miten tuostakin saatte seksistisen viestin....kyllä alkaa olla ihmiset sekaisin ja jos ymmärsin oikein,varsinkin naiset.Kyllä pitää olla suhde heikolla pohjalla ja huono itsetunto jos tuosta päättelette että teidän miestä yritetään vikitellä.Teille mustasukkaisille naisille annan hyvän neuvon ihan ilmaiseksi,käyttäkää niitä itsepalvelu kassoja tai tilatkaa ruokanne kotiin tai niihin lokeroihin.Ja siis itse olen 64v.ja minua on teidän logiikan mukaan yrittäneet iskeä niin miehet kuin naiset,kaiken ikäiset,ovat huudelleet että täällä olis vapaa kassa.....ettäs kehtaavat 🤣🤣🤣

Vierailija
1712/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä harmitti, kun kerran söpö kesäkassapoika huuteli: täällä vapaa kassa ja katsoi merkitsevästi minua.

Kuiskasin vaan: sori oon varattu ja melkein äitisi ikäinen

Vierailija
1713/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Täällä olis vapaa kassa, voin ottaa sut tähän kakkoseen..."

Vai niin, kiinni jäit sika!

Vierailija
1714/1967 |
09.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ette kai oikeesti ole tosissanne

Arvasit oikein: Emme ole tosissamme. Sarkasmi on toisille kovin vaikeata ymmärtää.

Vierailija
1715/1967 |
10.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ajatuksissani kassalla vuoroani odottaen. Hihnalla tamponipaketti. Havahduin, kun kassa sanoi: kuittia vastaan saa vaihtaa sopivampaan kokoon tai palauttaa. Hätkähdin. Mitä ihmettä? Kassa palvelikin vielä edellistä asiakasta ja viikkasi lasten kolitsia...

Vierailija
1716/1967 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin kauppaan kysyäkseni, onko siellä steviaa. Nauhoite: Kaikki asiakaspalvelijamme ovat varattuja, odotattehan hetkisen... häh? Enhän minä mitään seurapalvelua halunnut. Ja miten niin hetkisen odottelun jälkeen eivät olisi enää varattuja??? Outoa meininkiä.

Vierailija
1717/1967 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin menossa konserttiin. Lippukassalla nuori nainen: Hyvää iltaa, oletteko varattu? Kun piti kysyä: Onko teillä varaus? Siinä sitten punasteli ja selitteli...

Setämies

Vierailija
1718/1967 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin menossa konserttiin. Lippukassalla nuori nainen: Hyvää iltaa, oletteko varattu? Kun piti kysyä: Onko teillä varaus? Siinä sitten punasteli ja selitteli...

Setämies

Oliko hyvät perät?

Vierailija
1719/1967 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla tavalla ne kassaneidit yrittävät iskeä miestä eli verhon takaa ja selitys valmiina, jos tulee pakit. Tämä selvisi minulle lopulta, vaikka pitkään kummastelin kassaneidin outoa käytöstä minun kohdallani. Olin jopa masentunut pitkään kun minä luulin olevani se outo ihminen.

Vierailija
1720/1967 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se maailman vanhimmat vitsit -ketju?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän