Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Sopii aihe hyvin tänne palstalle. :D
Vierailija kirjoitti:
Pelkään joka kerta kun käyn kaupassa ja maksan ostokset. Niin eri asiakkaiden ostosten väliin laitetaan tuo seuraava asiakas kapula kassalla. . Olen kauhuissani kun erikseen ilmoitetaan että seuraava (stalkkaava) asiakas. Tilanne kun asiakkaat stalkkaavat toisiaan koko ajan kaupassa. Törkeää. Auttakaa.
Olen huomannut että jotkut asiakkaat välttelee sitä kapulaa hihnalla, eivät laita sitä siihen vaikka koko ajan hyllyjen välistä ovat vakoilleet ja jonossa kärryllä persuuksiin tuuppineet. Stalkkeri mikä Stalkkeri. Kukahan niiden toimintaa rahoittaa? On varmaan kallista monta kertaa päivässä kulkea kassatytyn ohi valeostosten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ostitteko jauhoja?
Ostin mutta unohdin sen että ostoslistassa oli viikunaa ja vattua.
Kakun teko olisi.
Hyvä kun muistin munat.
Johtui varmaan siitä, kun kassa ei pukahtanutkaan. Oisko ollut ne tai muuten huono päivä.
Nyt kyllä harmittaa, bensa-asemalla jonotettiin upealle,herttaiselle naiskassalle miesten kanssa. Nuori komea mies avasi toisen kassan ja ilmoitti: täällä on vapaa kassa, kukaan viidestä jonottajasta ei liikahtanutkaan. "Eihän me tajuttu mahdollisuutta uuteen käsitykseen
Ihmisyydestä ja muusta interseksuaalisuuudesta." Voi harmin harmi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin osaa! Mies kysyi kauniilta kaupan kassalta että mitä maksaa? En jäänyt kuuntelemaan juttua loppuun kun posket punaisena lähdin lätkimään kaupasta ulos! Kotona pakkasin miehet tavarat. Se oli meidän liiton loppu.
Osaa osaa. Vaihvihkaa sormukset pistetään lompakkoon ennen kuin tullaan kassalle. Ostetaan ruusuja ja eräskin kosi ja teki sitten kärrynpyörän.
t: kassaextra
Totta toriset. Iltaisin, kun käyn liiketiloja siivoamassa, pitää ihan mopilla vetää lattia kassan luota, niin on paljon vihkisormuksia tipauteltu kun on ruvettu poikamiestä esittämään kesken kauppareissun Ei sitä äkkiseltään arvaisikaan mutta omin silmin on nähty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehetkin osaa! Mies kysyi kauniilta kaupan kassalta että mitä maksaa? En jäänyt kuuntelemaan juttua loppuun kun posket punaisena lähdin lätkimään kaupasta ulos! Kotona pakkasin miehet tavarat. Se oli meidän liiton loppu.
Osaa osaa. Vaihvihkaa sormukset pistetään lompakkoon ennen kuin tullaan kassalle. Ostetaan ruusuja ja eräskin kosi ja teki sitten kärrynpyörän.
t: kassaextra
Totta toriset. Iltaisin, kun käyn liiketiloja siivoamassa, pitää ihan mopilla vetää lattia kassan luota, niin on paljon vihkisormuksia tipauteltu kun on ruvettu poikamiestä esittämään kesken kauppareissun Ei sitä äkkiseltään arvaisikaan mutta omin silmin on nähty.
Huhhuh. Voi vain kuvitella sitä silmien pyörittelyä😏kotona, kun tulee puhe sormuksesta: Hmmmm. Mihinkäs minä sen paninkaan...
Itsepalvelukassat kaikkialle!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.
Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä
Meillä on pikakassat niitä varten jotka haluavat tulla nopeasti.
Meillä näkyy olevan itsepalvelukassoja!!! Ootteko käyneet? En kehtaisi siinä kaiken kansan edessä ja talviaikaan paksuissa vaatteissa vielä, sus siunatkoon. Ei kyllä ollut mieskään kun tinkasin. Parempi se vapaa kassa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Niin mahtavaa lukea niiden juttuja, ketkä hiffaa tämän ketjun idean :D
Ei maailmassa ole niin typerää ihmistä joka ei tajuaisi tämän ketjun "idean".
Sitä paitsi se on jotka eikä ketkä. Niin että en ihmettele että jopa sinä tajusit tämän hyvin vaikeaselkoisen ketjun idean
Kait osa kassoista on varattuja?
Kysyn vaan, kun te-keskus tyrkyttää kassatyötä , olen 62v. Olen kuitenkin tukevasti naimisissa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huaahuaaahuaahuahuaa haahaaahaahaahaa haahaahaa haaahaa . 😁😁😅😅🤣🤣😂😂
Koskaan en naurannut niin paljon mille kommenteille kuin nyt. Mitä ihmettä!
Kommentit varmaan tulevat mustasukkaisista ja epävarmoista naisista, että tulkitsevat "täällä on vapaa kassa" yhtä kuin "seksiä tarjolla varatulle miehelle".Oikeasti nauroin itkemiseen 🤣😂🤣😂
Naurat toisten hädälle ja murheelle! Häpeä! Toiset viettävät iltansa hylättynä itkien yksinäisyyttään karviasmarjaviiniä lipitellen ja sinä kehtaat vain nauraa! Olet samaa tasoa noiden letukoiden kanssa.
Karviaismarjaviiniä🤑😇🤧🤢
Vierailija kirjoitti:
kun mulla meidän perheessä ylipäätään hyviä ideoita on, että kun kauppaan mennään, niin se olen minä, joka kaikesta siellä päätän. Ja kun kassalle asti päästään, mies EI KUUNTELE MITÄÄN KASSOJEN LIRKUTUKSIA, vaan mennään sinne kassalle, jonka minä päätän ja mies ei sano mitään, eikä katso, vaan lappaa vaan niitä ostoksia muovikassiin ja minä hoidan puhumiset ja maksamisen miehen lompakosta. Sanon jo heti ennenkuin kassa edes kysyy, ettei ole mitään bonuskortteja tai muita ja niistä tai muista alennuksista ei olla kiinnostuneita, kiitos, eikä parantumattomasti sairas miehenikään ole.
HYVIN TOIMII!
Oi joi, en kestä...kuolen nauruun...
Vierailija kirjoitti:
Voihan nykyään "kassaneiti" olla mieskin mistä tietää
Vuosikymmenet olen kärsinyt. Kärsinyt, mutta jaksanut. Ja nyt on kärsimys ohi, valtio ratkaisi ongelman uudella laillaan!
Opastin miestäkin, mistä nykyään tietää, ettei kassaneiti olekaan mies ja varmuudeksi näytin netistä liudan kuvia, miltä nämä "naiset" nykyään näyttävät. Jo aukeni miehenkin silmät, varmistelee vielä peloissaan joka kerta kassaa valitessaan, että onko tämä nyt varmasti nainen...
Sataprosenttisen varma voi olla 60-kymppisten harmaatukkaisten kassarouvien suhteen, kukaan mieshän ei vaihda itseään vanhaksi naiseksi. Vinkiksi muillekin... Eivät edes huutele vapaata, vaan rauhallisesti istuvat odottamassa.
Kyllä on nykyään helpotus käydä kaupassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja meidän edellä oli joku asiakas, joka lähtikin hakemaan jotain puuttuvaa mitä lie hakikin siinä sitten, niin se kassa alkoi heti vikittelemään meitä, sanoi näin ja tämä ON totta!: "Jos mä otan teidät tähän väliin." En tohtinut katsoa, mihin väliin se olis meitä ottanut. Olin niin järkyttynyt, etten saanut sanottua mitään. Mieskään ei paljoa puhunut, maksoi vaan ostoksemme ja lähdimme siitä, mutta mä kyllä raivosin siitä jälkeenpäin monta viikkoa. Että ei tarvi ku ostoksille mennä miehen kanssa, kun kassa alkaa jo ehdotella vaikka mitä väliin ottamisia! Törkeetä! Mies lupasi pyhästi, ettei mene yksin siihen kauppaan koskaan, ja kyllä olen ihan luottanut siihen, ettei ole mennyt.
Kassaneiti tarkoitti että voi palvella teitä kun edella olevalla asiakkaalla kestää vielä
Eikä tarkottanut !!!!! Mä oon eri mut mä tiedän noi härskit ehdottelut. Fiksu naisasiakas huomaa kaiken.
Vierailija kirjoitti:
Laskin just ukkokullan yksin motonettiin, kai siellä on kassat sentään miespuolisia???
Kyllä nekin vapaata huutelee. Kai tiesit miehesi pitävän molemmista, vai onko salannut sen sulta kokonaan...?
Käyttäjä2875 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä tarkottanut !!!!! Mä oon eri mut mä tiedän noi härskit ehdottelut. Fiksu naisasiakas huomaa kaiken.
Tosi on. Tarkkana pitää olla eikä huomio saa harpaantua. Kuka tahansa voi napata helmen vaikka keskellä päivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voihan nykyään "kassaneiti" olla mieskin mistä tietää
Vuosikymmenet olen kärsinyt. Kärsinyt, mutta jaksanut. Ja nyt on kärsimys ohi, valtio ratkaisi ongelman uudella laillaan!
Opastin miestäkin, mistä nykyään tietää, ettei kassaneiti olekaan mies ja varmuudeksi näytin netistä liudan kuvia, miltä nämä "naiset" nykyään näyttävät. Jo aukeni miehenkin silmät, varmistelee vielä peloissaan joka kerta kassaa valitessaan, että onko tämä nyt varmasti nainen...
Sataprosenttisen varma voi olla 60-kymppisten harmaatukkaisten kassarouvien suhteen, kukaan mieshän ei vaihda itseään vanhaksi naiseksi. Vinkiksi muillekin... Eivät edes huutele vapaata, vaan rauhallisesti istuvat odottamassa.
Kyllä on nykyään helpotus käydä kaupassa!
Niinhän sitä luulisi. Yksi vaarattomaksi luulemani kassa oli juuri tullut juhlimasta vanhojen päivää ja iltavuorossa, hiukset harmaaksi värjätyt ja meikki viimosen päälle! Piti työntää hihnalta ostokset takas kärryyn ja renkaat sauhuten eri kassalle! Niin että varokaa! Ulkonäkö pettää! Ukko ei ehtinyt tajuta miltä vaaralta välttyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, oli tuttu mies menossa itsepalvelukassalle, niin ei edes tervehtinyt. Oli nostanut kaulukset pystyyn ja vetänyt pipon otsalle. Vissiin ei halunnut että kukaan tuntee. Liekö lapsuudessa tullut jotain traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jännä juttu, oli tuttu mies menossa itsepalvelukassalle, niin ei edes tervehtinyt. Oli nostanut kaulukset pystyyn ja vetänyt pipon otsalle. Vissiin ei halunnut että kukaan tuntee. Liekö lapsuudessa tullut jotain traumoja.
Höh. Se joka itsepalvelukassoja käyttää, sillä on muutakin salattavaa...🤔
Suomen kielen nyansseilla ja monimielisyyksillä leikittely on hauskaa vaan sitä ei kaikki puusilmät ymmärrä.