Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Törkeää... Nykymaailmassa ei ole mitään häpyä...
No jopas on menny törkeäksi tuo kassaneitien huutelu. Ei tuollaista kannata sietää missään nimessä! Esimiehelle vaan puhelu että siellä ne kassaneidit vikittelee muiden miehiä.
Noin tyhmää akkaa ei ole olemassakaan. Sääliksi käy miestä...
Teillä kotiäideillä on ihan liikaa aikaa ku teistä tulee noin vainoharhasia 😂 itsekkin 4vuotta olin lasten kanssa kotona, mutta thank god mulla oli tekemistä okt:ssa ja hevosissa niin en tipahtanu tollaselle tasolle :'D nää pelastaa aina päivän ku naurattaa nii hekvetisti ja kaikille kavereille pitää kertoo näistä urpoista xD
Usein haluaa vilkaista kassitkin, ihan siinä kassalla pitäis esitellä!
Ette te jumalauta voi olla tosissanne. Mies parat ku joutuvat teidän kanssa asumaan.. Kassaneidit huutavat vapaata kassaa suurimmaksi osaksi kahdesta syystä: 1. Muualla on hirveät jonot ja he haluavat olla ystävällisiä ja päästää teidät nopeammin ulos kaupasta. 2. Heillä on tylsää vain istua tyhjänpanttina kun ei ole muita asiakkaita.
Mitä bonuksiin tulee, se kuuluu työnkuvaan mainita niistä ja kysyä bonuskorttia asiakkaalta. Ja jos te herranjumala saatte sellaisen kassan joka hymyilee ja on ystävällinen niin olkaa iloisia ! Kyseinen henkilö on selvästi oikealla alalla ja nauttii asiakaspalvelusta.
Ja ei, vihreä liivi ei ehkä ole mikään kaunein asuste, mutta kyllä se vihreän naaman voittaa anytime !
Mitä teihin aikuisiin äiteihin tulee, voisitte miettiä, että tämmöisiä esimerkkejäkö haluatte lapsillenne olla ? Oma epävarmuus parisuhteesta, ulkonäöstä mistä vain korjataan sillä, että kaupan työntekijöitä huoritellaan somessa ja miehelle raivotaan kotona.
Menkää vähän itseenne ja miettikää mikä siinä kauppareissussa oikeasti on tärkeintä, varsinkin jos on lapsi/lapset mukana, ruuhka ja kiire. Nopea palvelu vai muiden arvostelu ?
Turha yksin kassoja syyllistää: olin Stockmannilla töissä ja melkein joka päivä joku kysyi multa että oletko vapaa. Naistenosastolla olin ja NAISET kyseli! Olen naimisissa ja mulla on sormus mutta ei auta. On mun YKSITYISASIA olenko vapaa vai en ja muutenkin en ole kiinnostunut suhteista NAISTEN kanssa. Miksei liitto tai työnantaja puutu tähän AHDISTELUUN? Vaihdoin lopulta työpaikkaa.
Kuka pukee eikä ketä..voi luoja
Vierailija kirjoitti:
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Voi ei. Olisi ehkä ihan hyvä, että miehesi lähtisi sen kassaneidin matkaan.
Pitääkö rautalangasta vääntää? TÄMÄ KOKO KETJU ON _HUUMORIA_
En oikeesti ymmärrä miten joillakin voi noin hukassa olla huumorintaju.
Ai, että kun av-mammat ovat aina niin mielettömän vitsikkäitä! Ihan vatsaan sattuu kun niin naurattaa.
Minkä ihmeen takia kaikki nostaa niin suuren metelin tällaisesta??? Se "vapaa kassa" voi myös tarkoittaa sitä, että kassalla, jolla se kassaneiti/-poika työskentelee, ei ole asiakkaita.
Ei hyvää päivää, miten voit olla noin tyhmä!?
Vierailija kirjoitti:
Teillä kotiäideillä on ihan liikaa aikaa ku teistä tulee noin vainoharhasia 😂 itsekkin 4vuotta olin lasten kanssa kotona, mutta thank god mulla oli tekemistä okt:ssa ja hevosissa niin en tipahtanu tollaselle tasolle :'D nää pelastaa aina päivän ku naurattaa nii hekvetisti ja kaikille kavereille pitää kertoo näistä urpoista xD
Arvaa miten paljon kaveria nauraa sulle, kun tajuavat kuinka huumorintajuton ja vielä silmään pissittävä olet...
Miksi jotkut eivät tajua satiiria.... :'D
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut eivät tajua satiiria.... :'D
Joo, into piukeena tullaan nimittelemään tyhmäksi, oon saanut moninkertaiset naurut tästä ketjusta.
Mulle eräs kassaneiti huikkasi jonottaessani että kakkoseen saa tulla.