Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaisko tyytyä ihan kivaan?

Vierailija
02.11.2024 |

Olen ollut pitkään sinkkuna, osittain omasta halustani ja osittain siksi ettei ole sopivaa miestä löytynyt. Ikää on jo 48v. Viihdyn hyvin yksin, mulla on paljon ystäviä ja tekemistä, mielekäs työ ja taloudellinen tilanne hyvä. Tapasin äskettäin miehen, jonka kanssa meillä on paljon yhteistä ja hänen kanssaan on kiva viettää aikaa. En vaan tunne muutakuin ystävyyttä häntä kohtaan, ei voi mitään. Mulla oli aiemmin parin vuoden ajan kevyempi suhde mieheen, jonka kanssa fyysinen vetovoima ja seksi toimi, mutta muuten oltiin ihan erilaisia. Nyt tuntuisi hankalalta, jos pitäisi tyytyä siihen, ettei sitä vetovoimaa oikein ole. 

Että mitäs ihmettä tässä nyt sitten tekisi? Mun ei ole pakko löytää ketään, mutta olis kiva jakaa arkisia juttuja yhdessä, löytää kaveri reissuun ja vaikka mökkeillä yhdessä. Mutta kyllä mä sitä seksiäkin kaipaan. 

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Porvoon poikamiesyhdistyksestä löytyisi mieluista seuraa?

Vierailija
2/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit ap jo itse vastata kysymykseesi. Sulla on hyvä elämä, ei kannata tyytyä ihan kivaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy itiksestä Canada Goose-toppatakilla varustettu raketti-insinööri. Takistakin olet jo osan maksanut.

Vierailija
4/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
5/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata tyytyä. 

Minulla oli sama tilanne. Olin muutaman vuoden kihloissa ihan kivan ja kelvon miehen kanssa. Kädenlämpöinen kämppissuhde. Kun viimein erosin, päätin etten koskaan enää tyydy. Tyytyminen syö naiseutta. 

Vierailija
6/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä se naisten hypergamia taas nähdään.

Ei kelpaa se parisuhdemies vaan pakko saada tasokkaampi p anomies, että kipinöi.

Tämä selittää sen miksi naiset valittavat niin paljon p anomiehistä koska itse kelpuuttavat vain heitä.

Vierailija
7/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olet kuitenkin 48. Moni tyytyy ihan kivaan 38-vuotiaana, ja tekee kiireessä lapsetkin siihen. Sitten muutaman vuoden päästä kaduttaa, kun on nalkissa ihan kivan kanssa. 

Vierailija
8/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän ajatukseen oon itsekin taipumassa. Ehkä tässä miehessä on enemmän kaveriainesta. 

Vierailija
9/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ap terapiaan

Vierailija
10/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Mulla on lapset jo tehtynä ja asuvat omillaan. Ehkä katselen nyt vielä hetken, jos sitä fyysistä vetovoimaa alkaisi syntyä ja jos ei, niin se on sitten siinä. Maailmahan on täynnä miehiä, eiköhän sieltä vielä joku mulle sopiva löydy! Ap

Vierailija
11/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot tämän kanssa kaveri ja etsit romanttista tai seksikumppania kuten ennenkin.

Vierailija
12/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Vierailija
13/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Eikö ihan kivojen ihmisten kanssa olla kavereita ja parisuhde vaatii jotain muutakin?

Vierailija
14/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaiin sinä itse tiedät. Onko ihan kiva mies parempi vaihtoehto kuin yksinäisyys sinulle? 

Todennäköisesti et ole valmis päättämään/ tiedä vastausta vielä, kun kerran kyselet muilta.

Ehkä sinun kannattaisi antaa mahdollisuus suhteellenne ja ko miehelle ja katsoa mihin se kehittyy.Voihan olla että tykästyt mieheen enemmän, kun opit tuntemaan hänet paremmin.

Älä kuitenkaan leiki miehen tunteilla.Ole mieluummin rehellinen mahdollisimman kohteliaasti.

Vierailija
15/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei huono ajatus tämäkään! Tää mies ois kyllä varmasti kivaa reissuseuraa. Ap

Vierailija
16/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannatta!

Vierailija
17/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä se naisten hypergamia taas nähdään.

Ei kelpaa se parisuhdemies vaan pakko saada tasokkaampi p anomies, että kipinöi.

Tämä selittää sen miksi naiset valittavat niin paljon p anomiehistä koska itse kelpuuttavat vain heitä.

Pakko saada parisuhteeseen ihminen, jonka kanssa haluaa harrastaa seksiä. Miehet eivät sellaisia vaatimuksia aseta. 

Vierailija
18/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei huono ajatus tämäkään! Tää mies ois kyllä varmasti kivaa reissuseuraa. Ap

No niin. Ja kavereitakaan ei yleensä ole liikaa. Sekin on arvokasta.

Vierailija
19/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi edes harkitset parisuhteeseen miestä, johon et tunne vetovoimaa? Miksi pitää olla parisuhde, vaikkei ole löytänyt ihmistä, jonka kanssa haluaa jakaa arkenss JA vuoteensa? 

Vierailija
20/42 |
02.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mies kovin kauan katso naista, jonka kanssa ei mitään seksuaalista tapahdu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan