Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Päivän paras.. Sain kunnon naurut!!
Kyllä alkoi naurattaa kaupassa, kun kassaneiti huhuili miehelleni tuota "vapaata kassaa". Tuli heti AV mieleen :) . Kassaneitiäkin nauratti, kun katsoi minuun, taisi hänkin olla AV-mamma. Mieheltä meni koko juttu ihan ohi.
Vapaa kassa? Pelkäätkö miehesi ryhtyvän suhteeseen kassakoneen kanssa. Pervo
Mikä kauppa on kyseessä, että tietää boikotoida!? En ole hetkeen ehtinyt boikotoimaan mitään, kun kukaan ei ole somessa minun kuullen valittanut :'(
Meillä viimeksi MIESpuolinen kassa huusi olevansa vapaa ja viittoili kovasti meitä luokseen. En oikein tiennyt kumpaa meistä yritti vikitellä, kunnes alkoi juttelee meidän lapsille! Eli astetta pahempi. Tein toki siis tästä törkeästä alaikäisten vikittely-yrityksestä valituksen. Kassa huuteli vielä lapsille perään, että ootteste mun kavereita!
Työkaverini käräytti entisen vaimoni noin kolme vuotta sitten huutelemasta olevansa vapaa citymarketissa. (elettiin pikkujoulu aikaa) Se oli sitten yksi tekstiviesti ja suhde ohi. Keräs kamansa ja sai lähteä samana iltana.
En enää koskaan hanki parisuhdetta kaupan kassoilla työskentelevien kanssa, enkä suosittele sitä kenelle muullekaan.
Nykyisin seurustelen konduktoorina työskentelevän naisen kanssa ja hän on todella ihana!
Tv: Mies 28
Ei perhana! Näin helppoako se naisten saaminen onkin? Minulle sanoi kerran naiskassa, että "Täällä olisi ollut vapaakin kassa". No koska hän oli liian kaunis minulle niin yritin sitten varattua kassaa, se suhde toimikin yllättävän hyvin vaikka kestikin vain hetken aikaa, mutta rahaa sentään meni yllättävän vähän. Aina silloin tällöin tosiaan nämä ilmeisen pahassa miehen puutteessa olevat vapaat kassaneitoset huutelevat olevansa vapaita. Eikä heillä edes tunnu olevan mitään vaatimuksia sen kumppanin suhteen, mummot, papat, varatut, lapset, miehet, naiset, kaikki käy. Kaikenlaisia sitä onkin!
Kuinkahan moni sinkku on vastannut tuohon kassan huutoon, että "Sinkku olen minäkin!". Jos ei kukaan niin saa käyttää.
Terveisin Naispelko22
Ei jumalauta. Luin ketjua aika pitkälle ja ei voi kun ihmetellä, että noinko moni kommentoija ei ihan hiffannut. Kyllähän tuosta aloitusviestistä jo näki selvästi mikä on homman nimi.
Ei voi oikeesti olla totta!!en tiedä pitäiskö tässä itkeä vai nauraa....!!onks kaikki menny yhtäkkiä ihan sekasin???
Kaksimielisesti ajattelevilla on aina hauskempaa
Kassaneiti on tuskin tarkoittanut vapaalla omaa parisuhde-statustaan vaan sitä ettei hänen kassallaan ole jonoa. Kannattaa jatkossa käyttää tilannetajua.
Kuinka tyhmiä te oikein ootte?! Eikö kassaneidit tai sedät yleensä huuda että tämä kassa on vapaa jos toisella on jonoa?! Voi herran jumala naiset nyt oikeesti valoja päälle :D Ne teidän miestä oo viemässä jos pyytävät toiselle kassalle :D Voi luoja, kiitos, päivän naurut sain!
Multa aina lähikaupan kassa kysyy että "pannaanko pieneen pussiin" nyt vasta tajusin kun tämän ketjun luin mitä se oikein vihjailee koko ajan.
Mies 40v
kiimaiset kassaneidit - eipä tullut mieleen miten tyrkkyjä :D
Tää ketju on parhainta ikinä :D kiitos mammat, en voi tehdä töitä enää ilman tämän ketjun muistamista.
T. Bimbohutsukkakassatäti
Mulle on moneen kertaan huudeltu että "Täällä on vapaa kassa", eikä silti kukaan ole edes puhelinnumeroaan tarjonnut. Osaisko joku kassa kertoa että miten tää homma toimii?
t. Sinkkumies-45v
No hyi!!!! Nyt minäkin tajuan tuon. En kyllä mene enää kauppaan. Tiijä mikä reissu joutuu panee pussiin.. :(((((((
Ootte pimeitä xaxaxaxa niin otan teitä väliin kaikki normit ymmärtää mitä se tarkoita!!! On teillä huono arvosana :)))) hu huh vuoden naurut. Säälin teidän miehiä
Ihanaa, että joillain on NOIN hauskaa kaupassa. Näitä on harvoin. Hyvää Uutta Vuotta toivottaa kassatäti :)
Mulle taas Lidlin kassa huuteli jo kaukaa kun kävelin sinnepäin: Hei! Mä otan sut kakkoseen!
Oli vielä ainoo kassa paikalla, niin eihän siinä auttanu ku mennä kortti tanassa kohti ja survoa sisään...