Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Aina riittää tosikkoja. Ne on käyneet ÄÖ eli älykkyysösämäärä testissä testauttamassa huumorintajuaan ja hyvät pojot tuli:)
Kassa neidot pitäisi kieltää koska vievät kaikkien aviomiehet! Olin mieheni kanssa ostamassa vaippoja ja kaljaa nii tyhjältä kassalta kuului "täälä olisi vapaata, tulkaa miehet sisääni" ihan karmeeta oli. Ero tuli ja join ite kaljat
Olimme mieheni kanssa ostamassa autoa, nais myyjä kysyi mieheltäni "tahdotteko kyytiä" johon sanoin että olen hänen vaimonsa.. ei mennyt kuin 5 min kun mieheni harrasti seksiä uuden nissanin takapenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Olimme mieheni kanssa ostamassa autoa, nais myyjä kysyi mieheltäni "tahdotteko kyytiä" johon sanoin että olen hänen vaimonsa.. ei mennyt kuin 5 min kun mieheni harrasti seksiä uuden nissanin takapenkillä.
Teit oikein. Jos toinen nainen uhkaa viedä miehesi, niin anna heti.
Vittuuksillani tehny itekki saman tempun lasten kaa...
Vierailija kirjoitti:
kai nyt ilmoitit kassan esimiehelle, ja haukuit kassaneidin myös pataluhaksi.
Johan miehesi on arestissa?
Törkeitä kyllä nuo kaikenmaailman heitukat, kun väkisin ovat viemässä miehet meiltä kunnon perheenäideiltä.
Te ette naiset oikeasti olla tosissanne juttujenne kanssa, tämän on pakko olla joku vitsi.
-Mies
Mun miehelle kassatäti sanoi että tänne voi myös tulla.
Eikä ne pelkät kassat. Joulun alla joku esittelijä houkutteli miestäni maistamaan piparia.
Ei Jumalauta..miten voi jotkut kommentoijat olla näin urpoja!Tässä lueskelen näit ja nauran kippurassa!..todella mustasukkasta jengii..et olix tää joku huumori valitus! Noista jutuista mitä kassat on sanonu..niin ei mitään ihmeellistä!..esim..täällä on vapaa kassa!..kuulu sen duuniin ilmottaa jos jengi ei tajuu tulla kassalle. .niin saadaan jonot pienemmix!
Etkai ole tosissasi? Jos oot parisuhde ei taida olla sinun juttusi
Mitä täällä tapahtuuu xDD en tiiä oikeesti pitäiskö nää ottaa tosissaan vai ei. Kuinka tyhmiä ja urpoja oikeesti ihmiset voi olla xDD
Meni viimesinki usko ihmiskuntaan luettuani nää..
Vierailija kirjoitti:
Mitä täällä tapahtuuu xDD en tiiä oikeesti pitäiskö nää ottaa tosissaan vai ei. Kuinka tyhmiä ja urpoja oikeesti ihmiset voi olla xDD
Meni viimesinki usko ihmiskuntaan luettuani nää..
Ei pitäisi aikuiselle ihmiselle olla mitenkään epäselvää että ollaanko tässä nyt tosissaan vai ei...
Googlaa huumorintaju.
Nauran teille.... mullekki kassaneiti sano että "täällä olis vapaa kassa" sillo tarkottaa että mene siihem ***** kassalle äläkä jonota puolta tuntia.. ootte noloja!
Miten amsaittette miehen ja perheen jos oitte tollasesta mustasukkasia? Yleensä tuollaisista tulee niitä jotka lopulta pimahtaa ja tappaa perheensä mitä nyt uutisia lukenut.
Onks mammat menettäny viimesimmätkin järjen rippeensä??? Vapaalla kassalla tarkotetaan tietenkin että otetaan seuraavat asiakkaat. Viekää ihmeessä eteenpäin juttu ja valittakaaa kauppaa ja vaikka presidentille kuinka kamalasti teitä on ny kohdeltu! :D :D en kestä kui naurettava asia valittaa.
Minä kun olen töissä kassalla niin haluun jakaa aina hyvää eteenpäin ja pelastaa jonku päivän. Joka kerta kun mun kassalla on perhe, tsekkaan nopsaa vaimon (ja lapset) läpi. Mitä hirveemmän näköne ja läskistyny se eukko on, matalasta itsetunnosta puhumattakaan, sitä enemmän flirttaan miehelle. Saapahan jotain hyvää päiväänsä kun joku ei-mursu vinkkaa kerranki silmää ja hymyilee.
Vierailija kirjoitti:
Minä kun olen töissä kassalla niin haluun jakaa aina hyvää eteenpäin ja pelastaa jonku päivän. Joka kerta kun mun kassalla on perhe, tsekkaan nopsaa vaimon (ja lapset) läpi. Mitä hirveemmän näköne ja läskistyny se eukko on, matalasta itsetunnosta puhumattakaan, sitä enemmän flirttaan miehelle. Saapahan jotain hyvää päiväänsä kun joku ei-mursu vinkkaa kerranki silmää ja hymyilee.
Ja ketjun pointti meni ohi niin että suhahti... Mutta ihmekös tuo.
Siis omg on varmaa ihan kauheets :(
Mistä näitä tosikoita riittää?