Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
HERRANJUMALA mikä teitä VAIVAA! Tämä on pakko olla joku vitsi, ei kukaan ole noin TAHVO että ajattelee vapaata kassaa ilmoittaessa et joku olisi kiinnostunut kenenkään puolisoista voi jeesus että sattuu päähän tällaiset keskustelut! Kaikesta pitää valittaa
Tää on pilaa, voiko joku olla noin mustis miehestään. Kassatyöntekijä ei ole iskemässä kenenkään miestä vaan palvelemassa asiakkaita työssä josta saa palkkaa. Oletteko miettineet että niitä naisia on miestenne työpaikkalakin, ja kaikkialla muualla. et siitä sit vaan paivystämään 24/7 mitä miehenne tekee. Luottamus taitaa olla vähän kadoksissa.
Säännösten soveltamisalaa laajennettiin koskemaan mm. asiakassuhteen hoitamista. Lain mukaan asiakassuhteessa ei saa käyttää sopimatonta menettelyä. Samalla yrityksillä pitää olla omaa halua reippaaseen suunnanmuutokseen.
Lakihan nimenomaan kieltää sopimattoman menettelyn asiakassuhteessa, eli mielestäni törkeän kassapalvelun voisi viedä vaikka EU-tuomioistuimeen asti. Kuluttajavirasto tunnistaa ongelman, eli sen että yrityksillä ei ole omaa halua havaita ongelmaa ja poistaa se. Tähän tarvittaisiin ehkä juuri ryhmäkanne korkeimpaan instanssiin. Meillä on vielä toivoa!
Olin juuri kirjoittamassa adressia, mutta en tiedä kenelle sen osoittaisin, jotta se tehoaisi parhaiten.
Osa jatkaa vitsiä, osa kertoo tykkäävänsä ja ne muutamat älyn jättiläiset ottaa sen tosissaan.
Sehän tässä onkin niin parasta :D
Onkohan jollain kenties itsetunto ongelmii? :D
Olin juuri kirjoittamassa adressia, mutta en tiedä kenelle sen osoittaisin, jotta se tehoaisi parhaiten.
Jotenkin ällöttää ajatuskin kirjoittaa tästä kipeästä asiasta Ass Marketin nuhjuiseen asiakaspalautelappuun ja sujauttaa se sitten marketin palauteboxin tiukkaan rakoseen, josta kuitenkin näkee, että sinne on moni muukin palautteensa antanut.
Ei ne marketin vosut kuitenkaan yksittäisen asiakkaan palautteesta mitään välitä, uusia asiakkaita kun tulee ovista ja ikkunoista maksutapaetua hakemaan.
Onkohan jollain kenties itsetunto ongelmii? :D
Itsetunnolla ei oo tässä mitään tekemistä! Oothan itsekin kuullu näitä vapaa kassa huuteluita! Vai eikö sulla oo miestä?
Mulla on ollut hauska puoli tuntinen kanssa kun luen noita vastauksia.Pitääkö sitä joka sanontaan tarttua ja ampua vähintään kassa kun houkuttelee luomakunnan kruunuja moisilla sanoilla.Naiset,jos miehet on mennäkseen noin helposti niin eipä rakkaus ole kovin syvää.Ruotsissa sanotaan kanssa att den här kassan är ledigt ,enkä aio siihen sanontaan tarttua,He tekevät työtään,sillä siisti
Oon ite kassalla duunissa ja kassamyyjien on tarkoitus ilmoittaa asiakkaille, jos on vapaa kassa. Mikään käytös ei ole taarkoitettu miehiä kohtaan. Se, että te molemmat seisoitte siinä tarkoittaa, että "vapaa kassa" oli tarkoitettu molemmille. Ei nytten millään pahalla, mutta ottaa päähän ollanen valitus. Vika ei ole kassamyyjässä van ihan sun omassa päässä. Turha syyttää kassamyyjiä.
Viimeksi kehtasi mulle, siis mulle naiselle, kun olin yksin kaupassa, huikata, että täällä olisi vapaa kassa! Naiskassa vielä oli. Sanoin vaan, että "V*n lesbo" ja jätin ostokseni siihen! Siihen siwaan en enää mene!
Minun miestäni ei paljon hetkauta, jos joku kassatypy itseään tyrkyttää. Asumme sentään kivitalossa.
Minun miestäni ei paljon hetkauta, jos joku kassatypy itseään tyrkyttää. Asumme sentään kivitalossa.
Eikö teillä vajakkimammoilla oo oikeesti elämää !
:---DDD Eniten tässä ketjussa naurattaa se, kun jotkut hölmöläiset luulee, että aloittaja yms ovat tosissaan.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 13:09"]
Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.
Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?
Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!
Ehkä kyseinen kassa olis halunnut harrastaa kolmen kimppaa?
ei jumal... oletteko tosissanne? "te naiset" luulette et kassatädit haluis teidän miehenne sen takia et ne tekevät työnsä.. mitä helvettiä te oikein ajattelette?? kertokaa nyt joku et tämä on pila!! jos tämä on tosijuttu niin kannattaa varmaan rupee hakemaan kämppää jostain kaukana täältä.. mua hävettää kertoa että olen suomalainen tän jälkeen!
[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:39"]
ei jumal... oletteko tosissanne? "te naiset" luulette et kassatädit haluis teidän miehenne sen takia et ne tekevät työnsä.. mitä helvettiä te oikein ajattelette?? kertokaa nyt joku et tämä on pila!! jos tämä on tosijuttu niin kannattaa varmaan rupee hakemaan kämppää jostain kaukana täältä.. mua hävettää kertoa että olen suomalainen tän jälkeen!
[/quote]
Ai että onko tää pilaa? Oletko todella niin tosikko ja tyhmä, ettet näin pitkän ketjun kuluessa tajua mistä on kyse?
Olen mies enkä uskalla enää mennä kauppaan ollenkaan kun vapaat kassat huutelevat. Ei auta vaikka kuinka näyttäisi vihkisormusta.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 14:31"]terveisin kassa ;D
[/quote]
Juu :) kyllä mammat siellä kotona: huutakaa vielä vähän lisää niille miehillenne.niinhän te ne pidätte itsellänne.ei siihen tarvi kuulkaa mtn' kalastelua' jos me niitä teidän kotimammojen miehiä haluttais: ei ne ole teidän kirkumisen jälkeen kun ottamista vail valmiit.kokeiltu on.on se tietty lisähupia nähdä kun mammat kilahtelee ihmisten ilmoilla.keep up the good work!