Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Nuorena miehenä tiliä pankissa aukaistaessa sanoin pankkineidille sen olevan ensimmäinen tilini. Hän onnitteli ja kysyi haluaisinko suorittaa samalla ensimmäisen panonkin.
VOI JUMALAUTA! Teil naisil viiraa päässä! :O
En tiiä ooks te ees tosissanne!!!! Itse olen kuule ihan hyvä asiakaspalvelija ja kerron vaikka vanhalle mummolle että täällä on vapaa kassa!! Voi hitto oon vissiin lepakko ja lutka vielä siihen samaan!!! Te ootte idioottei, ehkä kannattaa vaan erota, mä luulen et teijän miesten on parempi olla sen jälkeen!!! huhuh!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:07"]
VOI JUMALAUTA! Teil naisil viiraa päässä! :O
En tiiä ooks te ees tosissanne!!!! Itse olen kuule ihan hyvä asiakaspalvelija ja kerron vaikka vanhalle mummolle että täällä on vapaa kassa!! Voi hitto oon vissiin lepakko ja lutka vielä siihen samaan!!! Te ootte idioottei, ehkä kannattaa vaan erota, mä luulen et teijän miesten on parempi olla sen jälkeen!!! huhuh!
[/quote) Aivanaivanaivan. Ettet vaan kuitenkin haluais kakkoskassalle huutelemaan,että täällä on kakkonen auennu ?
Ettekö ymmärrä huumoria, pari edellistä kirjoittelijaa :-D
Av:n keskustelujen taso on yleisesti kautta linjan niin vimpan päälle korkeatasoisen sivistynyttä, ettei tämä ketju ollenkaan ole hyväksyttävä. Etenkään kun minun huumorintajuni (joka on ainoa oikea, sitenhän se on luokiteltavissa) ei mitenkään nyt tavoita tätä. Kertokaa oikeita vitsejä. Ei kun nekin vain huumorisivuilla. Aihe vapaa mutta ei vitsejä. Siis huonoja. Joita en ymmärrä.
Todelakin todelakin mm mm mm mm aiivan, ihan ku ois lukenut omaa tekstiä :D
Oottexte jengi tosissanne????
Nämä muuttuu vielä paremmaksi kun joku rupee tosissaan puolistamaan kassoja ja ottamaan näitä tosissaan ;) Hyvät naurut sain. kiitos
[quote author="Vierailija" time="18.03.2014 klo 23:00"]
HERRANJUMALA mikä teitä VAIVAA! Tämä on pakko olla joku vitsi, ei kukaan ole noin TAHVO että ajattelee vapaata kassaa ilmoittaessa et joku olisi kiinnostunut kenenkään puolisoista voi jeesus että sattuu päähän tällaiset keskustelut! Kaikesta pitää valittaa
[/quote]
Hauska ketju aikansa, mutta alkaa jo vähän lässähtää, varsinkin kun joku koko ajan heittää tällaista lisämaustetta teeskennellen olevansa joku hölmö assi...
Toivottavasti tajuaa ottaa eron tollasesta naisesta.
(OT: Ei voi kun ihmetellä ihmisten kykenemättömyyttä ymmärtää sarkasmia)
Eihän kukaan teistä voi olla niin tyhmä että lankeaa näin ilmiselvään trolliin koska ei tollasella ihmisellä vois aviomiestä eikä lapsia olla koska ei kukaan jaksais katella tollasta eukkoa varsinkaan nii pitkälle että ihan avioon päästäis... mut hyvä yritys kumminki :)
The Vierailija kirjoitti:
Mieti jos se olis ollut miespuolinen kassatyöntekijä! Miehes ois huutanu et jumalauta en oo miehistä kiinnostunu!
Entäs jos mies alkais kiinnostua miehistä, mieskassan palvellessa.
En silti syyttäis... aloitusta lukiessa vaimo lie säännöstelijä
Mulle sanoi kassa, että "Anna tänne se mä voin hieroo sitä, se joskus auttaa"
Hyi olkoon, mua ei auta minkään tyrkyn hieromiset. Ties montako on hieronut..
Siis mitä tää nyt on??? Missä kohtaa on tapahtunu vikittely?? Ja jos kassat ilmoittaa ETTÄ TÄÄLLÄ VAPAA KASSA niin en mä näe siinä mitään vikittelyy☺. Kun kaupassa on vaan välillä niitä TYHMIÄ asiakkaita jotka ei ymmärrä mennä siihen kassalle joka on vapaana vaan seisovat tyhminä pitkässä jonossa ja kehtaavat vinkua kun "on niin pitkä jono ja hidas kassa". Jos niin ahdistaa tää tilanne niin jää saa***na kotii ukkos kanssa ja eläkää pyhällä hengellä☺☺☺. Onkohan tuo kirjoituksen aloittaja edes miettinyt mistä veti herneen nenään☺.
Tässä emäntää etsiessä. Täytyykin otta sisko kauppareissuille mukaan, niin himokkaat kassaneidit hyppäävät tarkoituksella syliin. :) Ei tartte sit baareista tai muualta etsiä. Kiitti vinkistä perheen äidit.
saako kassajonossa pidätellä kakkaa?
Ohhoh :D
Aiheen avanneella saattaa olla aavistuksen mustasukkainen luonne tai epävarmuus itsestään/suhteestaan. Mikä voi johtua mistä tahansa vaikka hormoneista tai perusluonteesta.
Villin veikkauksen heitän että kassaNeiti on ilmaissut kassapaikan tyhjänä oloa eikä suinkaan siviilisäätyään tällä "täällä on vapaa kassa" ilmaisullaan.
Pitää kiireesti saada uusi laki missä määritellään tarkasti sanat millä ilmaistaan tämä asia. Ehdotus -tänne kassalle voi tulla maksamaan.
Ettei vain tule mitään parisuhdekriisejä :)