Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Hahaha olettekste naiset tosissanne :D Mä oon ollu 2vuotta kassalla enkä kertaakaa oo kuule kuolannu muiden miehiä enkä ketää miestä. Noi sanat kuuluu ammattisanastoon (n21)
ei sulle perheenäiti hyvä käyny mielessä, että voi olla sellainen mahdollisuus, että kyseinen kassaaneiti ei VARSINAISESTI tarkoittanut tätä rakkaalle miehellesi vaan YLEISESTÄ kohteliaisuudesta.
kannattais hiukan katsoa peiliin ja miettiä taas ennenkuin saa noita järjettömiä mustasukkasuuskohtauksia. Eipä mikään ihme jos.....
tämä on nostettu :D
Ei sillä nää on niitä parhaita :D
nii aattele, siis ihan kauheeta. Miten suomessa voi lyötyä muka noin ystävällinen kassaneiti... ei kyl se on pakko jahdata tota mun miestä. se on ihan varmaan juossu kaupassa jo meidän perässä ja vaaninut kassalla et saa huutaa et se on vapaa.
TAJUTKAA HYVÄT IHMISET ET EI MIKÄÄN IHME JOS SE MIES LÄHTEE KÄVELEMÄÄN JOS KÄYTÖKSENNE JA SEKOPÄÄ EPÄILYNNE ON TUOLLAISTA. HHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ;)
nostamaan tavara hihnalle! Järkyttävää ja takana oli jonoa.
S-marketissa käytetään S-korttia -.- Se ei vaan luultavasti osannu sanoo sitä oikein, jos on esim ulkomaataustaa. En tiiä onks tää koko keskustelu jotai läppää mut naurettavaa ja lapsellista käytöstä aikuisilta :D
..sellanen kun SARKASMI?
Kiitos mahtavasta ketjusta, nauroin vedet silmissä:)
nostamaan tavara hihnalle! Järkyttävää ja takana oli jonoa.
Joo paha, paha xD xD
Oon 45 vuotias nainen, kävin ostamassa tiskikoneen ja kun yritin sitä auton peräkärryyn nostaa niin miespuolinen myyjä tuli toiselta puolelta auttamaan ja sanoi, "ota sää etupuolelta kiinni niin mä voin ottaa takaapäin....SIIS OTTAA TAKAAPÄIN! Mua ei oo koskaan otettu takaapäin, ei edes oma mies.
Häkellyin niin tästä suorasta ehdotuksesta että häivyin paikalta renkaat ulvoen. Ja meillä ei oo nyt sitä tiskikonetta....
kauheeta varsinkin näin Jouluruuhkassa
Siis eilen sattui ihan kamalia! Käytiin leipomossa miehen kanssa ja mies on yli 30v ja se työntekijä, joku 20v tuli ihan himona kysyy et "Voinko auttaa?" ja kun mies vastas et "Pitäis panna tilaus..." niin se viittilöi semmosen vanhemman, VAPAAN naisen siihen sit :-O Sitten se kyseli että mitäs pannaan ja minkä makuisena ja mä vaan tärisin kiukusta! Maksu kuulemma vasta sitten kun homma on hoidettu ja kysy siinä mun läsnäollessa vielä puhelinnumeron ja nimen, ihan törkeetä!!!! Mun mies saa ulkonaliikkumiskiellon siellä nurkilla, ettei se puuma käy kimppuun, huh huh!
Myöhemmin yhdessä pikaruokalassa ensin se typy halus palvella mun miestä ja sit lopulta se dumppas mun miehen ja viittilöi yhden MIEHEN paikalle: "toi on VAPAA, se ottaa sut seuraavax"!!!!! Siis onx mun miehes joku vika kun ei kelpaa nuorille naisille, no onnex...
Ja niin, kyl se lähti kassit pulleena pikaruokalasta kotiin, huh huh!
Uskaltaako miehenä edes mennä lidliin jos siellä on tommosta?
No ei tod.! Pakko on laittaa peruukki päähän ja esittää naista. Toivoa vaan ettei tarvi puhua..
Kaupassa oli leipäesittelijä, joka tarjosi maistiaisia. Maistuihan ne minullekin, mutta en viitsinyt ostaa, kun olivat sellaisia pyöreitä limppuja. Miesmyyjä kuitenkin yritti myydä niitä minulle, mutta totesin, että ovat väärän mallia. "Pitkähän sen olla pitää" totesi myyjä kaksimielisesti hymyillen. (Tapahtui Cittarissa).
R-kioskilla mies oli lottoa jättämässä ja mä olin siinä lehtihyllyllä, myyjä ei varmaan huomannut mua mutta kuulin kun se kysyi mieheltä että "Pannaanko kestona?" Riuhtasin miehen mukanani ulos ja se hutsu myyjätär sai kyllä kuulla kunniansa samalla!!!
Tänään kaupassa huusi neiti, että "täällä aukee ykkönen"! HUHHUH!
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 01:08"]
Onkohan tää nyt olevinaan niin hauskaa tällainen trollaaminen, niin että eikö tällaisesta kukaan edes ilmoita/ehdota ylläpidolle, heti alkuunsa lopetettavaksi... Mutta jotain kertoo myös tämän sivun ylläpidon "tasosta"...! Ja vaikka joku olisikin oikeasti noin paranoidinen, niin ei todellakaan kuulu keskustelupalstoille, vaan psykiatrille tuollaisten "kipukohtien" käsittely...! Alkaakin jo vaikuttamaan aivan siltä että suomalaiset taitavatkin olla henkisesti maailman sairaammasta päästä oleva kansa, esim. meidän TV:n "viihdeohjelmien" ns. huumoria tarkastellen ja kriittisesti arvioiden...! Knsakuntamme elää ja on henkisessä katastrofissa, mutta eipä kai se haittaa, kansakuntaa, jonka EU-vampyyri on imenyt vähäveriseksi; pääasia että kaikkien mielestä, oikein hienothan ovat, "keisari uudet vaatteet"... Mutta eläköön vaan homosaatio, ym. idiotismi!
[/quote]
No ei, kun sä et tajua painaa sitä "ilmoita ylläpidolle" linkkiä.
Onneksi sentään löytyy hauskuutta ja huumoria elävästä elämästä.Aika kiva asia,vai mitä ;) ?
[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:41"]
Onneksi sentään löytyy hauskuutta ja huumoria elävästä elämästä.Aika kiva asia,vai mitä ;) ?
[/quote]
-Kovimpa kapealta ja yksipuoliselta vaikutta täällä tuo, loppuun kaluttua luuta nyt muistuttava, ja tyhjäpäisen, väkinäisen idioottimaisesti jatkettu "huumori". Ja kun sen kritisoimisenkin luullaan vielä tarkoittavan sitä, ettei joku muka "ymmärtäisi" sitä, todistaa osaltaan arvostelu- ja arviointikyvyn, kuten myös itsekritiikin taidon puuttumisesta...!!! No, näinhän se on, että eihän tyhmä itse tajuaa omaa tyhmyyttään... But anyway: ettekö todellakaan parempaan pysty? Tässäkö on huumorinne taso? Oi voi, aika matalalle jää; kun kategoria sen, vallan navan alle jää... :(
Että ihmiset osaa olla tyhmiä :D valittaa tälläsistä asioista ja monet on riidelly kotonaki ku kassatäti ilmottaa että on vapaa kassa :D ittee ei haittaa eipä tarvii jonotella.. Jos on niin mustasukkane et pitää tälläsestä suuttuu ni on päässä vikaa :D:D
siis anteeks mutta upeat naiset eikö teillä oo sen verran itsetuntoa että eikös se oo iha sama jos joku random kassaneiti hymyilee teidän miehelle, (ja todennäköisesti myös teille koska siitä heille maksetaan) itse olen ollut kaupan alalla monia vuosia. se on aika perus juttu nykyään että ihmisille täytyy kaupassa olla yli ystävällisiä. Sitäpaitsi, itse olen tosi otettu jos minun miehelle flirttaillaan...koska tiedän että oma mieheni rakastaa vain minua