Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
1101/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko heikkoa huumoria tällä palstalla, huono huumorikin voisi olla edes hauskaa :(

Vierailija
1102/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:41"]

Onneksi sentään löytyy hauskuutta ja huumoria elävästä elämästä.Aika kiva asia,vai mitä ;) ?

[/quote] Tilannekomiikka ja siitä tosille kertominenko huonoa huumoria?Siitähän kaikki alkoi.Täällä kai vapaaehtoisesti voi roikkua.Jos et tykkää mene pois! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:34"]

Melko heikkoa huumoria tällä palstalla, huono huumorikin voisi olla edes hauskaa :( [/quote]

-"Melko" =erittäin heikkotasoista, siis täysin riman alitusta; on suorastaan ylikehumista sanoa näitä juttuja edes huumoriksi!

-Pikkulapsillakin, jotka siis ovat vielä siinä onnellisessa iässä, etteivät näistä jutuista tajua onkin selkeästi parempaa huumoria!  

Vierailija
1104/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.10.2011 klo 12:23"]Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

[/quote]

Jos Se kassa just vapautuu, niin ihan asianmukainen ilmoitus oli.

Turhien itkujen sijaan suosittelen hankkimaan itsevarmuuden. Toi on jo tosi vainoharhaista ja jopa häiriintynyttä.

Vierailija
1105/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette voi olla tosissane tämmöisen asian kanssa :DD aivan törkeen yliampuvaa jostain vapaa kassa huutelusta!!

Vierailija
1106/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 11:41"]

Onneksi sentään löytyy hauskuutta ja huumoria elävästä elämästä.Aika kiva asia,vai mitä ;) ?

[/quote] Tilannekomiikka ja siitä tosille kertominenko huonoa huumoria?Siitähän kaikki alkoi.Täällä kai vapaaehtoisesti voi roikkua.Jos et tykkää mene pois! 

[/quote]

-Ai miksi pitäis mennä pois, siis niiden joilla on vielä jotain tasovaatimusta sen suhteen millaista huumoria pitävät oikeasti hauskana ja ymmärtävät senkin, mikä on täyttä pas-kaa? Ja miksi pitäis mennä pois, niiden jotka tahtovat sen myös terveen kriittisenä arvionaan juki ilmoittaa? Josko jollakin sellainen voisi vielä herätellä, mikäli pää ei ole jo aivan tupaten täynnä em. orgaanista mössöä; -tarkoittaen siis että, edes alkeellista itsekriittisyyttä, toimimaan korvien välissä?  

Vierailija
1107/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 14:35"]

[quote author="Vierailija" time="25.02.2014 klo 13:34"]

Melko heikkoa huumoria tällä palstalla, huono huumorikin voisi olla edes hauskaa :( [/quote]

-"Melko" =erittäin heikkotasoista, siis täysin riman alitusta; on suorastaan ylikehumista sanoa näitä juttuja edes huumoriksi!

-Pikkulapsillakin, jotka siis ovat vielä siinä onnellisessa iässä, etteivät näistä jutuista tajua onkin selkeästi parempaa huumoria!  

[/quote]

Harmittaako, kun nyt vasta tajusit jutun juonen

Vierailija
1108/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi minulla on sentään luotettava mies. Hän oli hyvinkin närkästynyt, kun käydessään mäkkärin autokaistalla tilauksen tehtyään myyjä kehotti tulemaan suoraan kakkoseen! Totesi sentään suorat sanat ja kertoi olevansa varattu!

Vierailija
1109/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

VOIHAN VITTU KUN OLETTE TYHMIÄ :DDDD

suosittelen haketumaan hoitoon saman tien

Vierailija
1110/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vitsit on just tuollaisia parisuhdejuttuja. Munan koko -vitsiketju tästä vielä puutttuis.

Vierailija
1111/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tällainen pieni laulun lurraus, joka varmaankin sopii tänne vallan mainiosti, kuin sormi sieraimeen, tms., kaikkien "keskusteluun" omalla, suurella, henkisen resurssinsa uhrauksellaan ja -panoksellaan osallistuneille laulettavaksi... ja miksei vaikka ihan koreokrqafiallakin, joksi varmaankin sopii (esim. navetan-) lattialla tai vaikka maassa/hangessa konttaaminen ja välillä pahnojen, mattojen, mättäiden, tai lumen -erityisesti missä koirat ovat käyneet- ...tonkiminen kärs... tai siis turpavärkillään... Niin ja sävelhän on vanha tuttu, siis sama kuin biisissä "Porsaita äiren oomme kaikki"...  

Sairaita täällä oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki;
minä ja muutkin, minä ja muutkin -kaikki!
Sairaita täällä oomme kaikki, oomme kaikki, oomme kaikki:
päästämme pipejä, päästämme pipejä -kaikki!  

Sairaita täällä kaikki oomme, kaikki oomme, kaikki oomme:

Sairaita täällä kaikki oomme, kaikki oomme, kaikki oomme:

....jne, kukin jatkaa samalla kaavalla -aamun asti, tai kunnes kukin sammuu, tai nukahtaa, nuukahtaa, tai menee todella psykoosiin -siis vielä "normaalia" enemmän... 

-Tää on myös siitä hyvä ja oivallinen biisi, että tää sisältää ovelan pikku koukun, jolla voi samalla testata omaa menttaalista tilaansa, että huomaako sen aina huomioida, esim. sitten kun on laulanut tätä biisiä esim. jo viisikin tuntia... ;) 

Vierailija
1112/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeää panettelua kassatyöntekijöitä kohtaan. Tarkastatteko onko meillä sormuksetkin? Rouviakin meissä on, eikä todellakaan olla miehiä iskemässä!

Vierailija
1113/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 21:39"]

ei jumal... oletteko tosissanne? "te naiset" luulette et kassatädit haluis teidän miehenne sen takia et ne tekevät työnsä.. mitä helvettiä te oikein ajattelette?? kertokaa nyt joku et tämä on pila!! jos tämä on tosijuttu niin kannattaa varmaan rupee hakemaan kämppää jostain kaukana täältä.. mua hävettää kertoa että olen suomalainen tän jälkeen!

[/quote]
-Kule hei, VAIKKA tää onkin olevinaan näiden mielestä muka "huumoria", niin anyway -mua hävettää, siis tunnen suurta myötähäpeää kaikkien näiden puolesta, jotka tänne tätä kökköään ovat vääntäneet. Ovatko näiden kirjoittajat nyt sitten pääosin vauvanhankintaiässä olevia tai jo lapsellisia naisia, but anyway... Jos tämä kertoo jotain suomalaisten "naisten" henkisestä tasosta nykyään, niin uhhuh...! Tervetuloa vain tänne, kaikki thaimaalaiset, venäläiset, virolaiset, kiinalaiset, latinot, ym. muunmaalaiset, uskoakseni vielä suht. tervepäiset naiset...! 

Vierailija
1114/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.02.2014 klo 22:44"]

-Kule hei, VAIKKA tää onkin olevinaan näiden mielestä muka "huumoria", niin anyway -mua hävettää, siis tunnen suurta myötähäpeää kaikkien näiden puolesta, jotka tänne tätä kökköään ovat vääntäneet. Ovatko näiden kirjoittajat nyt sitten pääosin vauvanhankintaiässä olevia tai jo lapsellisia naisia, but anyway... Jos tämä kertoo jotain suomalaisten "naisten" henkisestä tasosta nykyään, niin uhhuh...! Tervetuloa vain tänne, kaikki thaimaalaiset, venäläiset, virolaiset, kiinalaiset, latinot, ym. muunmaalaiset, uskoakseni vielä suht. tervepäiset naiset...! 

[/quote]

Myötähäpeästä puheen ollen, lääkitys kuntoon...

Vierailija
1115/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette te perheelliset äidit voi olla tosissanne että ne vikittelis jotai teijän miestä kyllä mullekkin huudellaan täällä on vapaa kassa ihan jos kukaan ei ole siinä kassalla jonossa :D te ootte kyllä ihmellisiä lopettakaa tollanen valittaminen HÖLMÖT ! :D terveisin 20v sinkkupoika :D

Vierailija
1116/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka idiootti ja sairaalloisen mustasukkainen pitää olla, että tällaisia tyhmyyksiä kirjoittelee nettiin? Kävisitte sitten vaikka LIDL:ssä, sieltä ei bonusta saa ja ruokakin on halvempaa.
PS. En tiedä kuinka tosissanne te tänne näitä "ajatuksianne" oikein vuodatatte, mutta uskoni ihmiskuntaan ja etenkinkin sen naispuolisiin jäseniin heikkeni valtavasti. Hyvin surullista.

Vierailija
1117/1967 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viitsisikö joku, joka pitää tämän ketjun huumoria huonona, kirjoittaa tai linkittää esimerkin siitä, millainen huumori heitä naurattaa?

Ihan mielenkiinnosta vaan :)

Vierailija
1118/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.11.2011 klo 01:19"]Olin jättänyt miehen kotiin, onneksi! Olin kolmoskassalla kun vasemmalle puolelleni tullut hutsumainen kassahempukka huuteli kassaa avatessaan, että "mä voin ottaa tänne kakkoseen". Rivo kassaneiti ymmärsi hetken päästä sentään punastua, kun oli tuollaista mennyt huutelemaan. Oli siellä kohta jo jono miehiä odottamassa, varmasti oli sormuskin joiillakin.

[/quote]

Musta tuntuu et oltiin samaan aikaan siellä. Heti perään se kuullutti "Kassoilla tarvitaan APUA !!"

Vierailija
1119/1967 |
26.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kummastellut sitä että onko se "Käytä viereistä kassaa" -kyltti niinku pyyntö vai jotain kassaneitien keskinäistä v%¤#lua?

Vierailija
1120/1967 |
27.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun ei se sitä yrittäny iskeä :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan