Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Siis ihanaa löytää tällainen ketju, olen luullut olevani ainoa, joka tajuaa kassojen huuteluiden todellisen tarkoitusperän!
Kaikista pahimpia vokottelijoita ja parittajia ovat kuitenkin kenkäkauppojen myyjät! Oletteko huomanneet, miten ne heti rupeavat kyselemään mitäs kokoa herra kaipaa ja jos ei myymälässä näytillä olevat miellytä, niin takahuoneesta tai varastosta saattaa löytyä lisää eri kokoja ja värejä! Ja jopa malleja! Siis kuvitelkaa, varmaankin jotain ulkomailta tuotuja siellä piilotellaan erikoisempia koko- ja ulkonäkötarpeita varten! ihan järkyttävää!
Siis miten ihmeessä tämmöinen tavallinen suomalainen äiti voi kilpailla joidenkin ulkomaalaisten mallien kanssa! :(
Ei tässä voi kuin ruveta varautumaan pahimpaan, ei tuo mies varmaankaan loputtomiin voi vastustaa importoituja malleja, varsinkaan kun kehtaavat vielä tarjota jopa suomalaisia malleja halvemmalla, ihan kuin niitäkään mies ei jo himoitsisi tarpeeksi! Kyllä ne on törkeitä!
Sitten on vielä niitä sporttisia malleja urheileville miehille ja jotain ihme tukimalleja kaiketi joillekin heikoille tyypeille, mutta ei niistä niin väliä, kun mieheni on kuitenkin
tosi vahva, kun on pystynyt vastustamaan kenkäkauppojen kiusauksia tähän asti.
Meillä ostetaan kengät tästä lähtien vaan sellaisista paikoista missä ei ole takahuoneita tai varastoja mistä ne myyjät voisivat niitä malleja käydä hakemassa!!!
NOIN MONI EI NÄYTÄ YMMÄRTÄVÄN SITÄ!!!!!
Kaverin linkin kautta eksyin tänne, on muuten
saanu nauraa! :DNyt herää vaan kysymys: Oletteko te naiset oikeasti nuin vainoharhaisia???? Huono itsetunto kenties??
Kyllä tänne paljon sarkasmiakin oli saatu mukaan, mutta aika huolestutttavan moni veti nyt ihan överiksi tämänkin :D Toivoin teidän naisten itsenne kannalta että kaikki kommenttinne ovat pelkkää sarkasmia.
Kaverin linkin kautta eksyin tänne, on muuten saanu nauraa! :D
Nyt herää vaan kysymys: Oletteko te naiset oikeasti nuin vainoharhaisia???? Huono itsetunto kenties??
Kyllä tänne paljon sarkasmiakin oli saatu mukaan, mutta aika huolestutttavan moni veti nyt ihan överiksi tämänkin :D Toivoin teidän naisten itsenne kannalta että kaikki kommenttinne ovat pelkkää sarkasmia.
Tekiköhä kuulo tepposet?? jospas hän kysyi s etu korttia?
Kysyikö etukorttia vai takaporttia? Kortillako se huitukka arpoo mihin se mun miestä tahtoo. Saatana, että pistää vihaksi tommosten törkimysten puolustelijat.
Sen verran kuulosta, että korvat sillä lumpulla soi varmaan viikon. Sen verran huusin! Mieskin sai kyllä osansa, mutta syytönhän se ressukka tietysti tuohon oli. Huomasin, että se oli loppupäivän kovin hämmentynyt.
Siis eihän tämä voi olla totta että näin käyttäydytään, mitä jos kassa ei olis huudellu mitään miten olisit kommentoinut. Että täällä sitä vaan istutaan ja yritetään välttää työntekoa ja sinä raukka jonotat pitkässä jonossa.. Uskomaton muija tuolla miehellä!! Mustasukkaisuus tappaa suhteen että varo vaan...
siis oottako te oikeesti tosissanne!!!?? :'DDDD
Siis vapaasta kassata huikataan sen takia ku teillä asiakkailla on aina tuli perseenne alla et pääsisitte ulos kaupasta!!!
tässäpä tämä:
haen kassan kyltin--> aukasen portin--> huikkasen että "täällä on vapaa KASSA" ja sit siihe rynnätään. Itse olen onnellisessa parisuhteessa eikä todellakaan kinnosta teidän sisäänajetut ukot :D
Eih mikä typeryyden multihuipentuma...
Täällä vissiin on jollain TEINIÄITILLÄ ongelmallinen mustasukkaisuus-ongelma..
Säälin jo miestä. Mee terapiaan ja hoida pääs ihan niinku kaikki himoaiski sun miestäs.. :DD
siis oottako te oikeesti tosissanne!!!?? :'DDDD Siis vapaasta kassata huikataan sen takia ku teillä asiakkailla on aina tuli perseenne alla et pääsisitte ulos kaupasta!!! tässäpä tämä: haen kassan kyltin--> aukasen portin--> huikkasen että "täällä on vapaa KASSA" ja sit siihe rynnätään. Itse olen onnellisessa parisuhteessa eikä todellakaan kinnosta teidän sisäänajetut ukot :D
Lopeta se miesten viekoittelu. Tämä puolustukset ei mene enään läpi. Kyllä me tiedetetään mitä te kassat olette vailla.
Bonuskortteha ja kakkosen painamista ja kassien tyhjentelyä.
Mun miehellä on kakskytsenttinen, mutta se ei kuulu teille. Se on mun.
"Tänne saa tulla!" "Mää voin ottaa teidät tähän kakkoseen." "Täällä ois vapaa kassa!" "Kakkonen ois vapaana täällä." "Tuu vaan tähän kakkoseen, niin ei tartte kauempaa ootella."
Kyllä. Minun, kassaneiti 20v. suusta usein kuultua. Nyt vasta ymmärrän ketjua lukiessa, että jumaliste, minähän oon aivan hullu pervo, joka ehdottelee niin naisille kuin miehille, lapsille ja vanhuksille. Ikähaarukkaa löytyy! Tekeekö tää minusta pedofiilin?
Onpas teilläkin tylsä elämä kun täällä kirjottelette näitä pitkiä "sarkasmi" tarinoita... vaikka kaikki eivät tosissaan kirjottaneetkaan, niin ei siltä aina kassalla näytä. Melkosen huvittavaa seurata tyttöystäviä/vaimoja kassoilla, kun moni vähintään ainakin mulkaisee miestään kun tämä tervehtii kassaa. Toiset jäävät varmistamaan, että mies käyttäytyy kunnolla, vaikka voisivat jo mennä pakkaamaankin. Olen joutunut kuuntelemaan myös mustasukkaisuus riitoja suoraan naamani edessä.
MUTTA näkisitte miehenne kun ette ole paikalla! Yritä siinä sitten olla ystävällinen jne, kun toinen kyylää koko ajan ja heittää niin lame läppää ettei mitään rajaa.. Kerran kassallani noin viisikymppinen mies kyyläsi minua todella niljakkaasti, ja kun ei sitten huvittanut hänelle hymyillä ja olla ystävällinen, niin sain häneltä haukut siitä, miten en ole kovinkaan innostava ja piristävä kassaneiti! Öööö vainiin?
Niin että katsokaas nyt vaan peiliin... Välillä tekee mieli ihan vain tylsän päivän huviksi tervehtiä vain perheen miestä ja olla hänelle mukava, ja seurata vaimon reaktiota... hahahah!
- parikymppinen kassaneiti ;) -
Lopeta se miesten viekoittelu. Tämä puolustukset ei mene enään läpi. Kyllä me tiedetetään mitä te kassat olette vailla.
Bonuskortteha ja kakkosen painamista ja kassien tyhjentelyä.
Mun miehellä on kakskytsenttinen, mutta se ei kuulu teille. Se on mun.
[/quote]
Vain kaksikymmentäsenttiä?? Ompa PIENI..
Toivottavasti löydätte jonkin toisenki aiheen joskus... =)
Meitä on moneen junaan ja jotkut jää asemalle, nähtiin tässäkin ketjussa...
Kyllä ne kassapojatkin osaa, lähikaupassa varsinkin ovat koko ajan hymyilemässä ja kyselevät voivatko jotenkin auttaa (joo-o kyllä sitä tiedetään mitä se meinaa!) ja huutelevat olevansa vapaita ja "tänne voi tulla" (no ei ne nyt niin söpöjä ole, että sitä tosta noin vaan tulisi) ja "tänne voi maksaaa"-juttujaan. No siis onhan sitä ikää jo kertynyt, mutta että siitä pitäisi maksaa, niin huh-huh. Niin ja niille voi kuulemma esittää toiveita, niillä on jopa vihko kassan luona sitä varten!
Ja nuori kauppiaskin aina lähettelee kirjeitään, missä lupaa hoitaa homman ja kaikenlaisia "kaksi yhden hinnalla" ja "kaupan päälle" ja jopa (hyvin houkuttelevia)"ilmaiseksi" -tarjouksia satelee. Ne varmaankin tarkkailevat jotenkin että tykkään katsella paidattomia Edwardia ja Jacobia ja Salvatoren veljeksiä ja sen vuoksi ovat noin julkeita.
Isommissa kaupoissa eivät selvästikään tiedä minusta niin paljoa, kun eivät niin kovasti tyrkytä, mutta kyllä sielläkin kaiken maailman lihatiskeillä tulee välillä hämmennyttyä että mistä ne tietävät dominataipumuksistani, kun kyselevät että palvellaanko minua jo ja siinä kaikkien kuullen täytyy vastailla että "ei palvella" tai "juu" tai "saan jo". Noloa jutella tuollaisista asioista tuntemattomien nuortenmiesten kanssa.
Voi tätä nykymaailman menoa!
Vain kaksikymmentäsenttiä?? Ompa PIENI..
ala nyt tuu sanomaan etta sun miehella on VIISKYTSENTTINEN???? Kylla kay kateeks.
Pitaiskohan itse menna kassalle toihin niin voisin loytaa itsekin miehen jolla on viiskytsenttinen.
Terveisin: yks vihainen kakskytsenttisen vaimo
Ehkä kaks ensimmäistä sivua. Sitten piti tulla kaiken maaliman pölijäkkeliden vääntämään rautalangasta, kuinka se on vaan asiakaspalvelua ja plaa plaa. Ehkä mauttominta oli, kun mentiin henkilökohtaisuuksiin, alettiin haukkua läskiksi ja jossain jopa kehotettiin poistumaan oman käden kautta.
Menkää nyt vielä samaiset huumorintajuttomat sinne "mieheni tippui sohvalta" ketjuun avautumaan.
Oltiin miehen kanssa kassalla ja kassaneiti ilmoitti, että paria vihannesta ei ollut punnittu. Mieheni otti vihannespussin kassahihnalta ja lähti hakemaan puuttuvia kuitteja. Tällöin tämä pikkuhempakko huusi mieheni perään: "Voitko panna kurkkuunkin?".
Siis aivan käsittämätöntä! Ei olla käyty kaupassa sen jälkeen ... ruvettiin pienviljelijöiksi.
Tämä on kuulkaa täyttä ja todellista elämää, tiedoksi vain epäilijöille. Olin melkein päästämässä miestäni yksin kauppaan, mutta tämän jälkeen en enää koskaan. Kyllä nyt silmäni avautuivat, että mikä siellä kauppareissulla aina kestää. Ja tv:ssä oikein mainostetaan erään saksalaisen ketjun puolesta Superlaunantaita. Mitä sekin nyt pitää sisällään?! Eikö tämä melkein perinteinen tyyli riitä enää kassoille? Että oikein superia olis tarjolla. Ei auta piparit enää ennen kauppareissua, ei.
olin tuossa pahimpaan ruuhka-aikaan puoli viis Tampereen Hämeenkadun Mäcissä (terkut tutuille!) ja totta vie jo myönteistä kehitystä tapahtunut: nyt ei tytöt enää uskaltaneet huudella "vapaata kassaa" vaan ihan vaan kiltisti nyökkäilivät tai kehottivat, että tänne voi tulla.
On kyllä siis tuossakin monikansallisessa yrityksessä otettu tämä asia vakavasti ja reagoitu nopeasti antaen uudet ohjeet asiakaspalveluun. Ruohonjuuritason työ tuottaa tulosta! Hyvä sosiaalinen media!
Tekiköhä kuulo tepposet?? jospas hän kysyi s etu korttia?