Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
801/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis odottakaa nuoret äidit kun poikanne kasvaa...itse olen 47-v ja olin syksyllä opiskelut aloittaneen poikani (18-v) kanssa huonekaluliikkeessä, siis minä lupasin maksaa hänelle sängyn. Myyjä oli ainakin minun ikäiseni, varmaan vanhempikin ja sanoi, että testaa vaan niitä sänkyjä oikein kunnolla..ihan siihen voi mennä kunnolla pitkälleen! Sitten se kysyi, että tuntuuko tämä hyvältä..Äidin ollessa vieressä! Eli ei se helpota sitten vanhempanakaan.

Vierailija
802/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"täällä on tyhjä kassa"

Näin päästäisiin eroon seksuaalisista vihjauksista ja kassan yksityisasioiden penkomisesta. Ketjun luettuani olen vakuuttunut, että "tällä kassaneidillä pyörii hihna ihan tyhjänä", "tällä kassalla hihna ei liiku lainkaan" tai "tällä kassalla ei ole kaikki kapulat käytössä" voisi myös olla sopivan neutraali ilmaus.

Tuo "tyhjä kassa" on sopiva ilmaisu päätellen noitten "kassaneitien" teksteistä :).

Hassua muuten tässä ketjussa, että täällä on kaksi ihmisryhmää, jotka pitävät toisiaan huumorintajuttomina tosikkoina...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain kaksikymmentäsenttiä?? Ompa PIENI..

ala nyt tuu sanomaan etta sun miehella on VIISKYTSENTTINEN???? Kylla kay kateeks.

Pitaiskohan itse menna kassalle toihin niin voisin loytaa itsekin miehen jolla on viiskytsenttinen.

Terveisin: yks vihainen kakskytsenttisen vaimo

Kenen mies lie ollut, oli sormus ja lapsi, jolle oli ostamassa jotain ensi kännykkää. Mutta sitten se kysyi MIESmyyjältä, ihan oikeasti ja suoraan näin: Annatko viidellä kympillä! Ilmiselvästi muuten tunsivat toisena, oli sen verran tuttavallista juttua kalastuksesta ja sun muusta. Oliko ehkä sinun miehesi?

Vierailija
804/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä mitään pahaa ole. ei siitä tarvitse vetää hernettä nenäänsä... itsellenikin aina sanovat samoin jotta vain saataisiin yhtä jonoa lyhyemmäksi. t:15v

Vierailija
805/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naiset herrajumala :DDDD oon ittekkin kassa ja tottakai huudan että kassa on vapaana jos toiset jonottaa ja itse siinä istun toimeettomana! nyt kyllä en voi muuta sanoa kuin nauraa, vois mies raukkoja kun on noin mustasukkaisia vaimoja :D ja bonusten lupailu se kuuluu asiaan! ei sitä kannata mietttiä kaksmielisesti... voivoivoi ehkä maailman naurettavin keskustelu! :D esimiehet nauraus teidät kyllä pihalle jos menisitte niille valittamaan asiasta!

Vierailija
806/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootteko tosissanne noista kommenteista!? ihan naurettavaa!! tuskinpa vaan kassalla oli taka-ajatuksia kun huusi vapaasta kassasta.. :D Kylläpäs mielikuvitus laukkaa naisilla, ja kovin! HAH! :D Kiitos muikeista nauruista! :D

-terveisin kassaneiti & äiti

Vierailija
807/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ILMAISET MAISTIAISET??? Ne vasta törkeitä ovatkin!!!

Ja sitten vielä kassaneiti pyytää painamaan kakkosta, jos haluaa ottaa bonukset. Tämän takia me ei käydä enää S-ryhmän paikoissa.

Vierailija
808/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kassaneiti

Lopeta se miesten viekoittelu. Tämä puolustukset ei mene enään läpi. Kyllä me tiedetetään mitä te kassat olette vailla.

Bonuskortteha ja kakkosen painamista ja kassien tyhjentelyä.

Mun miehellä on kakskytsenttinen, mutta se ei kuulu teille. Se on mun.

Vierailija
809/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Hei, onhan tuo nyt ihan naurettavaa! Ehkä kassaneiti halusi olla ystävällinen ja huomauttaa, että siellä tosiaan on vapaa kassa! Turhaan siellä joutuisi jonottamaan, kun ei itse huomaa vapaata kassaa. Voihan hänellä (kassaneidillä) olla perhe tai kumppani. Jos suhteessa ollaan noin mustasukkaisia, miksi suhde vielä on yllä? Jos kerta kaupassa käymisestäkin tulee sanomista. Hei haloo kaikki naiset, onko tämä nyt järkevää ja reilua miehiä kohtaan? Tai sitä kassaneitiä kohtaan?

Vierailija
810/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran Dressmanin nuori naismyyjä sanomaan että "voinko auttaa" ja mä olin ihan vieressä!! Ihan ku en tajuis mitä tolla tarkoittaa, no kaadoin siitä pari rekkiä samalla kun ryysin ulos itkien. Onneks mies tajus juosta heti perässä lohduttamaan >:(

Joopas, kuule. Dresmanissa oltiin mekin(mies 49,mie ihe 54). Nautin joka hetkestä, kun nuori naismyyjä yritti taivutella mun ukkoa uusiin kuteisiin. Minähän ne sitte valitsin, mieheni hyvällä maulla höystettynä!!!. Kaupat tuli ja tytteli oli ihan reipas ja iloinen.

Vierailija
811/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sama jonka poikaa tuo sänkymyyjää vikitteli. Tuli toinekin tapaus mieleen, dressmannissa tämäkin, kun ostettiin uusia pukuja pojille juhliin, 2 kpl. Vanhempi on vähän veljeään pitempi. siinä sitten puvun takkeja soviteltiin ja kun poika mietti kahden välillä, tyttö siihen huusi yhtäkkiä, mä ottaisn tuon pitemmän. En tiennyt, ollako iloinen vai ei,sillä olen vähän odotellut miniää. Mutta oliko se vailla että ottaa esikoisen kokonaan vai oliko se vaan kertahupia vailla, jälkimmäistä en kyllä hyväksy ja silloin se ei kyllä miniäksikään käy, ei mitään hempsukoita, huonosti siinä käy. Kovasti nuo meidän pojat tuntuu haluttuja olevan, mutta ei silti vaan sitä miniää näy.

Vierailija
812/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt tuntuu olevan näinkin vaikeaa asioida kaupassa, että pitää heti ajatella noin kaksimielisesti ja syyttelemällä, suosittelen lämpimästi Gasronautin palveluja! Ei ole pelkoa, että Sinun miestäsi isketää. Ja tähän sanon näinkin suoraan, että sairas mieleltäsi olet! Miten sun mies on enään sinun kanssasi, kun nuin mustasukkainen olet? Mitä enemmän jaksat valittaa, syytellä, soitella perään joka toinen minuutti, tarkistaa menot yms muuta ahdistavaa, sitä nopeamminkin menetät miehesi!!

Vierailija
813/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: Kassaneiti

Lopeta se miesten viekoittelu. Tämä puolustukset ei mene enään läpi. Kyllä me tiedetetään mitä te kassat olette vailla.

Bonuskortteha ja kakkosen painamista ja kassien tyhjentelyä.

Mun miehellä on kakskytsenttinen, mutta se ei kuulu teille. Se on mun.

20 centtiä taskussa vaan. Ottasin vaikka pienemmän "taskuntäytteen", jos ois milli taskussa. Onneks meillä on enemmän.

Vierailija
814/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teillä ol mitään elämää kirjoittelette tälläsiä tyhmiä kommentteja eikö teillä ole perhe huolettavana! Samoin unohtakaa FB! keskitykää perheeseenne jos on teille vähänkin tärkeä.

Vierailija
815/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lukea kaikkea. Mut aatelkaa oikeesti, mun miehelle naistaksikuskit tarjoo Kyytejä!!! Siis _kyytejä_ ja yleensä keskellä yötäkin!

Eropaperit on kyllä vetämässä jo, kun ei suostu luopumaan kyydeistä.

Vierailija
816/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä niin pirun huonoa sarkasmia että sen ymmärtämiseen tarvitsee jo insinööritutkinnon...

Vierailija
817/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti kassaneiti anto piparia vielä miehelle.. =)

Vierailija
818/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lähinnä säälittävä ketju, varsinkin jos on vitsiä. Kuinka joku idiootti jaksaa kirjotella tällästä muka vitsimielessä?? Eiks oo muuta tekemistä, aivot pehmenneet kotona ollessa?

Vierailija
819/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis aivan hirveetä ku ilmottaa et on vapaa kassa,taitaa miehelläs olla aika hirveetä ku on noin sairaan mustasukkanen/luulotautinen akka!! ei taida olla kovin hyvä luottamus itteesi.

Vierailija
820/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lähinnä säälittävä ketju, varsinkin jos on vitsiä. Kuinka joku idiootti jaksaa kirjotella tällästä muka vitsimielessä?? Eiks oo muuta tekemistä, aivot pehmenneet kotona ollessa?

Olen otettu suurenmoisen älyllistä lahjakkuutta osoittavan viestin tullessa eteeni. Kumpa yltäisin moiseen...krooh, puuh...mukavaa elämää miettiessä koko ajan, mikä on älylliselle tasollesi sopivaa luettavaa. Sinä varmaan luit tämän viestiketjun vain tehdäksesi väitöskirjan aiheesta, muutenhan et olisi tällaista tasollesi sopimatonta luettavaa voinut sattua lukemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan