Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!

Vierailija
29.10.2011 |

Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.

Kommentit (1967)

Vierailija
761/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosikot meni pilaamaan hyvän klassikkoaihion mur!

Mut käykääs kukkakaupassa, niin siellä kysellään: pannaanko pakettiin

Pelottavaa...

Vierailija
762/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu, että jotkut tässä ketjssa ei ole niitä penaalin terävimpiä kyniä.=D

Kiitos! :D Mulla valuu jo vedet silmistä - täytyy varmaan pitää tauko ja jatkaa sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te oikeasti nuin pöljiä ja yksinkertaisia että teette tuomosesta asiasta metakan? :D hahhhaaah!! Se kuuluu kassatyöntekijän toimeenkuvaan ilmoittaa vapaasta kassasta jotta se nopeuttaisi turhaa jonottamista! Janiiden kuponkien ym. jako kuuluu jokaiselle työntekijälle jakaa niitä eteenpäin oli kyseessä mies tai nainen!! Ja tuo setelijuttu oli kyllä nolouden huippu!! Säälittävä veto naiselta!! Ja jos nämä kassaneidit "pilaavat" teidän suhteenne niin kyllä vika on kossain aivan muualla entä kassaneideissä!

Tai witte tietenki ette ole mitään kauneimpia ruusuja tai ette viitti panostaa itseenne niin tietty miehen katseet vaihtavat naamaa!

Hävetkäää tuomosia syyttelyjä!!

Vierailija
764/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"päivän parhaat naurut xD"

jjep sama täällä, siis huhhuh mitä pirttihirmuja täällä pyörii, ihan harmittaa joidenkin miesten puolesta.. huhhuh :/

ei tullu pirttihirmuille mieleen että ehkä se kassalla työskennellyt nainen halus vaan hoitaa duuninsa?? miettikää nyt edes vähän oikeesti älkääkä menkö samantien lutkaks haukkumaan JOS KASSATÄTI SANOO ETTÄ ON VAPAA KASSA.. huhhei, ei muuta kun rauhaa ja rakkautta teillekkin, vaikka perseestä toi käytös silti on :) :D

Vierailija
765/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muuten ois voinu luulla et nää kaikki on tosissaa kirjotettu :DD

Vierailija
766/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan penaalin terävimpiä kyniä nämä naiset! :D aivan hävettää heidän puolesta! Todella noloa ja säälittävää!! Itseluottamus ei ole kyllä kohillaan!!

Vierailija
767/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ihan tosissasi?? eiköhän tämä mene hyvän asiakaspalvelun piikkiin eikä mustasukkaisuuden?

Vierailija
768/1967 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitä häätyy ihmetellä tuota vainoharhaisuutta.... on vissiin omatunnossa jtn ongelmia kun alkaa kassaneidistä vauhkoomaan-.- mene hoitoon olet selvästi mielenvikainen

Vierailija
769/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

apuaa,olen itsekkin kassa neiti,se on ihan luonollista huutaa et olis vapaa kassa!!!!!

Vierailija
770/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol tuo tarkottaa et siel on vapaa kassa eikä se puhunu mitään siitä siun miehestä että siihen vapaalle kassalle voi mennä ETTEI TARVII JONOTTAAA EIKÖ SIULA OO ELÄMÄÄ KUN RUPEET TOLLASESTA VETÄÄ PULTIT SIIS EI LUOJA! trololololololloootsajajajajajjajajajajajajaa ja tuliko mieleen että se nainenkii saatto olla varattu siinä kassalla että kyllä silläki taitaa olla MIES! ja ihanku maailmas ei oo muita miehiä ku siun mies !

Vierailija
771/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mieheltäni kysyttiin vaatekaupassa kokoa.Mies parkani häkeltyneenä sanoi, ettei ole ihan varma jolloin neiti kysyi minulta, että tiedänkö minä. Hempukka kuvitteli mun kertovan, mut mä en vastannut, vaan pyörittelin silmiäni ja sanoin miehelleni, että:"just joo.." Ja arvatkaa mitä se luuska kylmän rauhallisesti vaan sitten totes: "No, voishan sen varmaan tarkistaa".. Mä oon aika ymmärtäväinen, mut siihen loppu meidän asiointi ko. liikkeessä.

Vierailija
772/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei todellakaan penaalin terävimpiä kyniä nämä naiset! :D aivan hävettää heidän puolesta! Todella noloa ja säälittävää!! Itseluottamus ei ole kyllä kohillaan!!

Vierailija
773/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin.

Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?

Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!

kuule hei, itse olen osaksi kanssatyöntekiä ja asiakaspalvelia! miten naurettava väite että jokainen kassaneiti vikittelee miehiä. minä hymyilen jokaiselle asiakkaalle oli hän mies

tai nainen. LOPETA turha vikinä tai menetät todella miehesi joka kyllästyy turhaan mustasukkaisuuteen tai vaihtakaa kauppaa jossa on mies kassalla!

Vierailija
774/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin kassaneiti tarkoitti että kassa voisi olla vapaa myös työajan ulkopuolellakin :P

Vierailija
775/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vittu tää ämmä on sairas

Vierailija
776/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut käykääs kukkakaupassa, niin siellä kysellään: pannaanko pakettiin

Pelottavaa...

Ne saa mun veren kiehumaan.. Jo ovessa lukee "kukkia ja sidontaa". Ja toiset käy siellä lasten kanssa. Koeta nyt selittää niitä hempukoiden sadomasoleikkejä viattomalle lapselle!

Ja sit se "pannaanko kostuketta" ja mairea vosun hymy miehelle päälle. Parikin on löytäny puskan omasta puskastaan, kun olen hermostunut!

Vierailija
777/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko tosissas??? ei jumalauta. oon ite ollu kassalla ja huikannu sataan kertaan että täälä on vapaa kassa oli mies/nainen/pariskunta, kuka tahansa. ihan vaan sen takia että nopeutuis se homma eikä olis toisella kauheeta jonoa. kukaan kassa ketään vikittele, haloo??? ja sitte vielä mitä joku tonne kirjotti että kassa oli sanonu että voi ottaa jotkut siihen väliin ku joku lähtiki hakemaan kesken kaiken jotain tavaraa mikä unohtu ja se oli ny sitte kauheeta. mitä gjfhdldghjgsd?? ihan vaan edelleen että se homma siinä kassalla nopeutuis eikä toisten tartte odotella. järki käteen oikeesti, mikä teitä vaivaa, hankkikaa elämä. jos ton vertaa ei mieheensä luota niin terve. AAARGH ihmiset on tyhmiä.

Vierailija
778/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä se on parempi erota ja vähä helevetin äkkiä ettei miehesi tarvi kärsiä tuollaisesta sekopää bimbosta !!! Vajakki !!!

Vierailija
779/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä tyhmästäkin. Raukka mies, kun ei voi koskaan kertoa vitsejä, kun sinä otat ne tosissaan ja suutut.

kyllä se on parempi erota ja vähä helevetin äkkiä ettei miehesi tarvi kärsiä tuollaisesta sekopää bimbosta !!! Vajakki !!!

Vierailija
780/1967 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin linkin kautta eksyin tänne, on muuten saanu nauraa! :D

Nyt herää vaan kysymys: Oletteko te naiset oikeasti nuin vainoharhaisia???? Huono itsetunto kenties??

Kyllä tänne paljon sarkasmiakin oli saatu mukaan, mutta aika huolestutttavan moni veti nyt ihan överiksi tämänkin :D Toivoin teidän naisten itsenne kannalta että kaikki kommenttinne ovat pelkkää sarkasmia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän