Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
ihanaa maailmasta ei idiootit kyllä lopu
[/quote]
:DDD
Oletteko yhtään miettineet sitä että he yrittävät olla ystävällisiä eikä teidänkään tarvitse seistä tuntia siinä jonossa koska yhdellä kassalla on vain vanha rouva joka ei "vikittele". Antaa heidän tehdä työnsä
Taisimme jäädä kiinni, mutta vaikka leikkasit korttisi me emme luovuta! Pistän kaikille kassakissoille ketjuviestiä että kun astut jalallasi mihin tahansa myymälään miehesi kanssa, me kaikki hyökkäämme laumalla tarjoamaan palveluitamme joten karkuun et pääse.. sota alkakoot mammat vs kassakissat!
Tajuan,etta te kassaneidit olette tosi paha vastus. Mutta minahan taistelen kunnon av-mamman asentella viimeiseen hengenvetoon.
Terveisin: bonuskortit leikannut mamma
Oletteko yhtään miettineet sitä että he yrittävät olla ystävällisiä eikä teidänkään tarvitse seistä tuntia siinä jonossa koska yhdellä kassalla on vain vanha rouva joka ei "vikittele". Antaa heidän tehdä työnsä
joskus ne vanhat rouvat kassoilla on aivan pahimpia! Iskevät kiinni kuin sika limppuun kun nakävat viattoman perheen isän.
Ja lupaavat ottaa vielä kakkoseen.. Mukamas tarkoittaen kassa numeroa..
kylläpä oli piristävä teksti! :D Olen itse prisman kassalla töissä ja voin sanoa, ettei minulla ole mitäääään aikomusta iskeä varattuja, tai muutenkaan edes flirttailla muille, koska minulla on ihana mies itsellänikin.
Välillä ihmetyttää kylläkin vanhat miehet, joilla on vaimo mukana ja he vapaasti heittää iskureplaa. o.o Kerran venäläiset asiakkaat lähtivät minun kassalta pois, koska lukivat lapusta että he eivät nyt ole tax free kassalla, vaihtoivat kassaa ja tämän eräs pariskunta näki ja mies tuli innoissaan kysymään minulta, että "mihin ne lähti. Minä en ainakaa tän näkökseltä kassalta lähtis yhtään minnekkään" Ihmettelin vaan, kun vaimonsa tyynen rauhallisesti paikkaili tavaroita.
Meidän Prismassa on usein jonoja ja sanon niille reppanoille ketkä jonottavat 15metrin jonossa joku kahvipurkki kädessä, että avaan kassan esim. 17:lle. Hän kiittää, kun olin niin kohtelias, eikä hänen tarvinnut jonottaa. Olisin itsekkin kiitollinen jos joku kerta minutkin joku myyjä huomaisi jonon hänniltä. En ole kertaakaan isku mielessä kutsunut pariskuntia kassalleni :D Turha pelko siis. Sitä paitsi, mitä turhia, koska oma kultani on komein ja rakkain
Tulkaa "hienohelmat" itse koittamaan miltä tuntuu istua 8h päivässä paikallaan ja kattoa kun valitatte millon mitenkin turhasta aiheesta. Esim. muovipussit maksaa vain 17 senttiä, jos ostat 5 e t-paidan, luuletko että saat sille ilmaiseksi 55litran muovipussin?? Kassallahan on myös pikkupussejakin. Kiva yrittää pitää 24/7 pepsodent hymyä, kun kattelee tunnit pitkät teidän kyrsiintyneitä naamoja ;D
Noo, ollaanpa saatu niiin monet naurut toinen toistaan älyttömimmistä asiakastapahtumista.
oli, kun kävin mieheni kanssa urheilukaupassa suksiostoksilla. Heti oli joku heitukka siinä puhumassa hangella lykkimisestä ja kyselemässä mieheltäni, että onkos tämä perinteisen tyylin miehiä. Ja kohta oltiin jo etsimässä pidempää sauvaa ja vertailemassa voiteita, että missä on parempaa luistoa. Kaiken huipuksi siellä oli oikein voitelutelinekin! Menkää ihmeessä katsomaan, mitä kaikkia houkutuksia urheilukaupassakin on miehille, niin ette takuulla päästä niitä enää sinne. Omani vannotin, ettei ikinä astu sisään erikoisliikkeisiin ylipäänsä.
APUA mun mies osti viime vuonna sukset eikä ole niitä kertaakaan käyttänyt...nyt tiedän miksi ne osti...soitin jo heti miehelleni ja pidin puhuttelun :D
ei hyvää päivää. Ei kai tuollaisia hellapoliiseja ole oikeasti edes olemassa
ne vasta pahimpia onkin... Niitä kun ei mikään pitele sen kassan takana vaan heti ollaan menossa mittanauhan kanssa pukukoppiin mittailee... Itse jouduin olee tälläisessä työssä ja kamalaahan se oli... ihan koulutetaan siihen kuinka homma tulee hoitaa...ei mitään moraalia pomolla kun käski vaan koppiin menee mittailee..ja olin ihan just jäämässä äitiyslomalle...Siellä sitten mies hymyili tyytyväisenä kun ähisin ja pushisin suuren vatsani kanssa..Kehtasi vielä sanoo että tosta on vähän löysä ja tostavoisit ottaa pois... että kyllä oikeesti se myyjän työ on kamalaa ja siihen voi joutua tahtomattaan...
Teistä nalkuttajista kukaan ei nähtävästi ole asiakaspalvelua opiskellut tai varsinkaan ollut töissä kyseisellä alalla! Parempi vaan kaikille, sillä tää teidän "ne vie meidän miehet" märinä täällä osottaa ettei teistä ikinä olis siihen ja ainoa mitä ne kassat teiltä haluaa on tasan teidät rahat! Myyntiä myyntiä myyntiä ja nämä kaikki teidän iskurepliikeiksi kasetut sanat on kyllä opetettu kaupanalan kouluissa että koittapaakas keskittyä vaikka lapsenne kasvatukseen ettei tulevaisuuden ihmiset ole samanlaisia harhaluulisia höppänöitä!
Kaikki mitä tähän ketjuun on kirjoitettu, on joko tehty tietämättömyyttään tai ihan kieli poskella.
Aivan loistavaa ajanvietettä lukea näitä kieli poskella juttuja;
sääliksi käy näitä, jotka eivät ymmärtäneet.
Kassaneitihän haluaa vain auttaa miestä, näkeehän sen päällekin jos lapsi vielä mukana kaupassa, että seksiä mies on vailla.
Olen itkenyt kaksi päivää yhtä mittaa. Olen vasta tajunnut miten minua on petetty! Pahinta että mieheni ei edes halua ymmärtää että haluan erota heti ja miten joku kauppa voi rikkoa onnellisen perhe-elämämme. Koska olen ollut kolmen pienen lapsen kanssa kotona, mieheni on tahtonut hoitaa kaupassa käynnit iltaisin. Siis nyt vasta olen tajunnut tämän; mies ei käy lähikaupassa vaan kauempana, ja on perustellut sitä sillä että siellä on niin hyvä lihatiski ja nopeat kassat!
Huomenna alan pakata ja muutan lasten kanssa äidin luokse! Saa mies käydä lihatiskillä vapaasti!
Törkeä? Eikö se ole ihan kohteliasta et kerrotaan vapaana olevasta kassasta eikä anneta ihmisten turhaan jonottaa?
Minätyttö palvelen aina numeroiduista kassoista ykkösellä tai kakkosella, että pääsen ilmoittamamaan että "otan tänne ykköseen" tai että "kakkoseen voi tulla". ;)
Terkuin kassatäti
Kovasti näyttää tulleen onhan tämä vitsi-viestejä tähän ketjuun. Tässä voi nyt mennä monen tynnyrissä kasvaneen maailmankuva uusiksi. Sillä tämä ei ole vitsi tai provo. Voivoi teitä nuoria, sinisilmäisiä naisia. Ennen vanhaan oli sentään joku roti, kun myyjän ja asiakkaan välissä oli vähintään leukaan asti ulottuva myyntitiski. Siinä ei joutavia lirkuteltu, pussejatarjoiltu, saati kyselty ass-kortteja tai pyydetty painamaan kakkosta, mikä on kyllä kertakaikkiaan kaiken törkeyden huippu! Varjelkaa lapsianne rakkaat äidit vapailta kassoilta!
Törkeä? Eikö se ole ihan kohteliasta et kerrotaan vapaana olevasta kassasta eikä anneta ihmisten turhaan jonottaa?
oi aikoja, oi tapoja!
silmien avautua.. en mä ole niin sairas, että luulisin kaikkien kassatyttöjen olevan mitään hutsuja jotka koittaa kaikkia iskeä. Kuulostat aivan siltä, että hiukan nakertaa kun äijä on lähtenyt vetämään kun on tajunnut kuin sairas ihminen sä olet, ja lisäksi sulle jäi 7 kirkuvaa penskaa.. ei jeesus. Nyt ihan oikeasti kannattais katsoa peiliin.. Ja kyllä, olen useasti päästänyt avomieheni yksin kauppaan ja olemme myös menty yhdessä kauppaan eikä kyllä ole huolenhäivää siitä, että kassatytöt koittaisivat häntä iskeä. Jos huutavat "vapaa kassa", tekevät työtään ettei kaikkien junttien tarvitse siinä yhdessä perkeleenpitkässä jonossa kököttää.. aivojen käyttö on sallittua :)
Näin päästäisiin eroon seksuaalisista vihjauksista ja kassan yksityisasioiden penkomisesta. Ketjun luettuani olen vakuuttunut, että "tällä kassaneidillä pyörii hihna ihan tyhjänä", "tällä kassalla hihna ei liiku lainkaan" tai "tällä kassalla ei ole kaikki kapulat käytössä" voisi myös olla sopivan neutraali ilmaus.