Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
Toivottavasti olet trolli, sillä olisi ihan uskomatonta jos joku kusivittu oikeasti olisi näin mustasukkainen.
Ei jumaliste! Et voi olla tosissas??? Se kassaneitihän on tehny vaan työtään! Oisitko sitten mielummin seisonu ja jonottanu ukon ja tenavan kans vaikka vieressä on vapaa kassa? Ja sen jälkeen todennäkösesti valittanut kuinka törkee kassaneiti ei voinu ilmottaa vapaasta kassasta.. Älyhoi...!!
nää on parhaita :D
ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Ketju on kokonaisuudessaan hauska ja jotkut tuo siihen vielä lisää hauskuutta =D
Vielä reilun 200 viestin jälkeen joku ei tajunnut. No ehkä eivät ole seuranneet AV:ta tarpeeksi kauaa. Ehkä heillekin jokin päivä selviää pelin henki... :)
Ei naiset näissä jutuissa tosissaan voi olla ja jos on ni mitä h*lvettiä? Jotku 15 vuotiaat jonnet näitä tänne kirjottaa koska kai nyt ihmiset tajuaa että kassojen työtä on ne tavarat myydä siinä ja jos joku avaa uuden kassan ni tottakai se siitä ilmottaa ja itse ainakin menen sinne missä jonolta vältyn.
Ei naiset näissä jutuissa tosissaan voi olla ja jos on ni mitä h*lvettiä? Jotku 15 vuotiaat jonnet näitä tänne kirjottaa koska kai nyt ihmiset tajuaa että kassojen työtä on ne tavarat myydä siinä ja jos joku avaa uuden kassan ni tottakai se siitä ilmottaa ja itse ainakin menen sinne missä jonolta vältyn.
ei yhtään huumorintajua !
Jos sinäkin olit siinä vieressä, niin voihan olettaa että se huusi teille kummallekin. Vai huusiko se, että sinä mies siellä, täällä on vapaa kassa?
Kuule hei, yritätkö sinä vielä puolustella niitä vikittelijöitä? Niitä on joka marketissa ja se huutelu on kuule tasan tarkkaan miesten onkimiseksi ja bonusten lupailu ym., kyllä ne tiedetään. Avaa sinäkin silmäsi, suosittelen!
kirjoittajahan vain yritti selittää että mitä jso kassaneiti tyttääkin tytöistä tai peräti kimpasta
Oon 45 vuotias nainen, kävin ostamassa tiskikoneen ja kun yritin sitä auton peräkärryyn nostaa niin miespuolinen myyjä tuli toiselta puolelta auttamaan ja sanoi, "ota sää etupuolelta kiinni niin mä voin ottaa takaapäin....SIIS OTTAA TAKAAPÄIN! Mua ei oo koskaan otettu takaapäin, ei edes oma mies.
Häkellyin niin tästä suorasta ehdotuksesta että häivyin paikalta renkaat ulvoen. Ja meillä ei oo nyt sitä tiskikonetta....
Taisit ymmärtää nyt vähän väärin, ei se varmaan tuota tarkottanu
Ja kyllä on kaikenlaista pussya tarjolla johon voi tavaransa laittaa - on muovipussya, paperipussya, isoa pussya ja pientä pussya. Minä tuon oman pussyn kotoa, kiitos, enkä mitään kertakäyttöistä. Oma on paljon ekologisempikin. Ja kivempi katsoa.
meni avioliitto nurin samanlaisen tapauksen johdosta ! Oltiin ostettu tiskikone ja lastaamassa kyytiin. Myyjä seisoi peräkärrin toisella puolin ja tiiviisti mieheni puuhastelua tuijottaen ehdotti MIEHELLENI, että hän ottaa takaapäin. Mun silmieni edessä !
Olen jo asiasta toipunut vuosien jälkeen, mutta tulipahan taas mieleeni, kun Madonna huutaa ja laulaa loilottaa parasta aikaa. Siellä ne on sitä kuuntelemassa.
Oon 45 vuotias nainen, kävin ostamassa tiskikoneen ja kun yritin sitä auton peräkärryyn nostaa niin miespuolinen myyjä tuli toiselta puolelta auttamaan ja sanoi, "ota sää etupuolelta kiinni niin mä voin ottaa takaapäin....SIIS OTTAA TAKAAPÄIN! Mua ei oo koskaan otettu takaapäin, ei edes oma mies.
Häkellyin niin tästä suorasta ehdotuksesta että häivyin paikalta renkaat ulvoen. Ja meillä ei oo nyt sitä tiskikonetta....
ettekö oikeesti tajua mitä tämä kassaneiti on kommentillaan tarkoittanut?
Kyllä minusta vähän tuntuu, että ei teidän miehet ole ainoita kenelle vapaata kassaa tarjotaan, kyllä se taitaa aika pitkälle olla ihan vaan kohteliasta kassalta huikkasta, että kassa on vapaa kun ihmisiä siellä jonottaa... Varmasti on miehet hämmästyneitä kotona kun heille huudatte kun jonottamiselta olette säästyneet! Ja mitä sitten, jos joku tytönheitukka kassan takaa vähän flirttailee? Jos olette kunnon miehet naineet, yhteisiä lapsiakin saattaa olla, niin tuskin lähtee mies lukioikäisen kassatytön matkaan...
meni avioliitto nurin? Menikö mies ottamaan takaapäin vai onkohan vika nyt rouvassa joka pelkää myyjätärtä?
meni avioliitto nurin samanlaisen tapauksen johdosta ! Oltiin ostettu tiskikone ja lastaamassa kyytiin. Myyjä seisoi peräkärrin toisella puolin ja tiiviisti mieheni puuhastelua tuijottaen ehdotti MIEHELLENI, että hän ottaa takaapäin. Mun silmieni edessä !
[quote author="Vierailija" time="08.11.2011 klo 19:16"]
Pahinta on. Kun mies itsee juoksee niiden vapaiden kassojen perässä ja hyökkää heti jonoon, kun uusi kassa vapautuu. :(
Pitäiskö jättää mies? Meillä on lapsia.
Ehkä parisuhdeterapiasta olisi apua.
Voimia, mihin ratkaisuun päädytkin!
Anteeks nyt vaa.. Mut ootteko tosissanne? :D Siis, ettekö itte mee koskaan sille kassalle joka avautuu, jos on pitkät jonot siinä nykysellä kassalla :D
mä sain hyvät naurut vaikka en kaupallisessa työssä ookkaan :) kits