Törkee kassaneiti kaupassa! Huuteli miehelleni että täällä on vapaa kassa!
Näkihän tuo että mies on varattu, kun siinä vieressä seisoin ja lapsikin mukana.
Kommentit (1967)
ku kaupassa kuulutti että kolmoskassa on auki. Joo joo tiedän että niillä on pienet palkat mut hittooko sen rahatilanne mulle kuuluu. Menin neloskassalle joka ei ulissu siitä että sillä on rahat loppu. En mäkään mikään rikas oo mut en käy kuuluttaan.
kysyi multa tänään, haluanko tulla sen kanssa!!!!
No huhhuh!!!! (Haluun tietysti)
luulemaan sinua esimerkiksi miehesi siskoksi?
Joo hei toi oli jo liian naurettavaa en ikinä ole nauranut noin paljon,ei se kassaneiti oikeesti halunnut sitä SINUN miestäsi.Hei kuule olen käynyt K-MARKETISSA ja siellä kuule huudellaan ihan joka päivä ja ei mistään miesten varastelusta, oon itsekin sinkku ja olen töissä kassaneitinä,ei mua noi miehet haittaa vaikka satoja mies-asiakkaita palvelenkin ehkä olen erinlainen kassaneiti kun sinä ajattelet.Onnea läppäviestien kirjoitteluun heitä vaikka sitä kassaneitiä maidolla päähän,kyllä se sitten rauhottuu ainakin luulisin.
Onko teillä noin huono itsetunto? Minusta on vain kohteliasta ilmoittaa, että "täällä on vapaa kassa" Kun vaan istua hiljaa paikoillaan. Jos tuollaisesta asiasta pitää nostaa noin iso meteli nii ei voi muuta sanoa, kuin huhu!
Ei kai nyt kukaan voi luulla ap:n ja muiden olleen tosissaan?!?!? Kyllähän kaikki tietää miksi kassaneidit huutelevat, mutta näemmä käytetty huumorinlaji on liian vaikea useammallekin täällä ymmärtää. Että huhuu vaan itsellesi.
Kävin tänään Prismassa, siellä on tosi söpö nuori mieskassa, vakkarini. Tänään huikkasin kassalle tullessani (hän oli siis vapaa), että missäs hän on ollut kun ei olla pitkiin aikoihin taas nähty. Juteltiin mihin aikaan mennään nukkumaan yms., ja lopulta kysyin häneltä montako kassia ottaisin... Nyt alkoi pelottamaan, entä jos mieheni saakin tietää? Jätin siis miehen kotiin lasten kanssa, että sain rauhassa käydä kaupassa.
Mieti nyt kannattiko uhrata koko perhe yhden kassapojan takia.
Ihanan (vapaan) kassapojan kanssa ollaan seurusteltu jo varmaan parikin vuotta. Toivottavasti eivät vain ne kassaneidit (olivat sitten itse vapaita tai ei) ole kovin mustasukkaisia ja ilmoita miehelleni... Yritän kaikin keinoin pitääkin mieheni poissa ko kaupasta, ettemme vain vahingossa jää kiinni. Nyt ajattelin juuri karata pikakäynnille Prismassa, ihan vain pikaisesti...
siis mitä ihmettä? ehkä naurettavin keskustelu, jonka olen lukenut. itse satun olemaan kassaneiti, eikä minua kiinnosta muiden kuin itseni miehet. se, että huutaa, että on vapaa kassa, ei liity millään tavalla miehen iskemiseen. Kassaneiti vain tekee työtään huutamalla, että kassa on vapaa.
siis mitä ihmettä? ehkä naurettavin keskustelu, jonka olen lukenut. itse satun olemaan kassaneiti, eikä minua kiinnosta muiden kuin itseni miehet. se, että huutaa, että on vapaa kassa, ei liity millään tavalla miehen iskemiseen. Kassaneiti vain tekee työtään huutamalla, että kassa on vapaa.
Eli kaikille kassaneideille ja muillekin, tämä on vitsi. Ap on siis aloittanut vitsailevan ketjun "vapaa kassa" sanonnan kaksoismerkityksestä (vrt seurustelusuhteesta vapaa kassaneiti).
Tää ketju meni piloille suunnilleen kolmannella tai neljännellä sivulla.
koittakaa herranperkele luottamaan suhteeseenne ja mieheenne :D ootteko koskaan kuullu ihan vilpittömästä ystävällisyydestä :D vai pitäskö mun huolestuu et itsekkin saa kuulla kassalta huudahduksen "tääl ois vapaa kassa" ja ihan on ollu oma mieskin mukana :D ja hengissä ollaan selvitty ja eikä o äijä ja kassatäti lähteny panemaan mihinkää siivouskomeroon :D ei juma, mä sanon vaan :D
et siis osannut levittää ostoksia siihen kassahihnalle? ihan alkaa naurattaa, hahaa miten luulotautista porukkaa nuo naiset ovat.
Ai vitsi?? Menepä kuule mihin tahansa markettiin, niin näet, ettei tämä ole mikään keksitty juttu. Siellä niitä on rivissä, vapaita kassoja lirkuttelemassa sinunkin miehelles ja tyrkyttämässä puhelinnumeroita. Kyllä tämä on hävytöntä. Pitäisköhän ottaa yhteyttä johonkin kansanedustajaan, että saatais tämä kunniallisten naisten kiusaaminen loppumaan?
Kunniallisia naisia pitääkin kiusata, ja mä kiusaan niitä vapaita kassoja piitkäään ja hartaasti, avaan kassit, laitan sisään ja hitaasti liikuskelen.
Mikäs sen hauskempaa ku typyt vielä viran puolesta hymyilee hommia hoitaessaan! Oonpa sitten kakkosella tai ykkösellä, aina on kutsuva hymy huulilla!
käsikädessä mm sosiaalisten taitojen ja älykkyyden kanssa... Ihanaa että kuitenkin aika suuri prosentti kykenee tuulettamaan aivojaan:D
Kiitos teille, jotka saitte mut tajuamaan mustasukkaisuusongelmani. Ehkä mä oon tosiaan ylireagoinu noihin kassojen kommentteihin. Varmaan ne on just ne hormonit + oma lihominen, mikä saa äiti-ihmisen näkemään lorttoja kaikkialla. En enää oikein vaan tiedä, mihin luottaa.Se kassaneidin katse oli vaan niin salaisen viekoitteleva, kun se kysy onko Martilla 20 senttinen, sama kassa huuteli viikonloppuna just tota vapaata kassaa.
Ehkä meiän pitäis rauhottua ja jutella asiasta miestemme kanssa. Voipi olla et kyse on vaan kassojen ammattislangista, eikä meil oo syytä huoleen.
Pelkään vaan, et Martti ei suostu enää puhuu mulle sen raivarin jälkeen minkä sain viimeks sielä cittarissa :(
Ja se on trollaamisen jalo taito!! Älkää lähtekö mukaan tälläiseen turhanpäiväiseen paskaan!!
Joo anteeksi vaan ko tuun hiillostaa tänne. Mutta ottaa aivoon lukia näitä vaikka enempi naurattaa, mutta ite oon kassaneiti. En mää ainakaa saakali mee töihin sen takia että jotaki ukkoja vikittelen sielä. Herran jumala!! Miettikää vähä aikuset ihmiset. Semmoset bonuskortitki ehotetaa ihan asiakkaan OMAA ETUA ajatellen. Ja se että kannattaisko miettiä kuinka moni kassaneiti on kans varattu!!!! Herranen aika AIKUISET ihmiset ja tällasia juttuja. Siinä mielessä ihan kiinosaa lukia näitä että ite tietää ilmottaa VAPAASTA KASSASTA vähä erillälailla että sielä ei akat käy päälle sen takia että nyt nuo häpeämättömät hempukat vikittelee mun ukkoa. Huhhuhuhuuhu vaa nauraa sai ainaki sydämmensä kyllyydestä kiitos kaikille. :'DDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Te tarvitte apua teidän sairaaseen mustasukkaisuuteen. En kirjoita tätä ollakseni ilkeä, vaan kaikki joilla ei ole tätä "ongelmaa" näkee heti ja selvästi miten hulluja teidän ajatukset olevat. Jos ette hae nopeasti apua niin varmasti useimmassa tapauksessa ukkonne tulee jättämään teidät päästääkseen pakoon. Mulla ei pahemmin naurata teidän kirjoitukset, enemmänkin ahdistaa ja ihmettelen mitä te oikeen kuvitteletta? Menkää ja pelastakaa suhteenne heti hakemalla apua!
MUSTASUKKAISUUS EI OLE RAKKAUTTA!
Kuten usein virheellisesti luullaan, mustasukkaisuus ei liity pyyteettömään ja todelliseen rakkauteen. Oikea rakkaus sallii kumppanin olla oma itsensä. Suhteessa voi hengittää vapaasti.Mustasukkaisuus sen sijaan kahlitsee ja vaatii. Parisuhteessa toisen tekemisten ja menemisten vahtaaminen ei pelasta suhdetta, vaan tappaa sen. Mustasukkainen osapuoli karkottaa kumppanin ahdistavalla käyttäytymisellä yhä kauemmas itsestään. Mustasukkaisuus kääntyy lopulta ihmistä itseään vastaan.
Neuvoja mustasukkaiselle
*Puhu kumppanillesi. Luota! Kerro, miltä TUNTUU, mitä pelkäät.
*Pidä huolta itsestäsi. Harrasta! Kun voit hyvin, et murehdi turhia.
*Jaa rakkautta. Hyperhalaa lapsesi, ystäväsi, naapurisi, kissasi. Saat vastarakkautta eli todisteen, että olet oikeasti tärkeä ja ihana. Voit uskoa siippasi ajattelevan samoin.Kun omat keinot loppuvat
*Kuntien perheneuvolat, terveyskeskukset ja mielenterveystoimistot.
*Kirkon perheasiain neuvottelukeskukset.
*Järjestöt, mm. Väestöliiton Helsingin ja Tampereen klinikat.
*Yksityiset palveluntuottajat (maksullisia).
*Palvelevat puhelimet, mm. Väestöliiton Parisuhdeprojektin Neuvontapuhelin, p.010-309 3900, sekä Suomen mielenterveysseuran Kriisipuhelin, p. 0203 445 566. Väestöliiton nettisivuilla (www.vaestoliitto.fi ) on luettelo valtakunnallisista neuvontapuhelimista ja verkkopalveluista.
Tuossa puhutaan asiaa! Kannattaa täältäkin monen tuo LUKEA JA TARKKAAN! Noo joillaki tuntuu olevan vilkas mielikuvitus. :D
http://heikkijasuvi.bandcamp.com/track/kassaneiti-camilla
Tämä laulu koskettaa aihetta varsin täydellisesti!
ON NE MINUSTAKIN USEIN RÖYHKEITÄ! NAISILLE EI IKINÄ NAISET HUUTELE ETTÄ TÄÄLLÄ ON VAPAA KASSA....MUTTA MIEHILLE AINA KUN VARATTUJA !!!! TÖRKEETÄ...PALVELUALA????