Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ainoa toimiva uusperhe on sellainen missä vain naisella on lapsia

Vierailija
22.05.2011 |

aiemmista suhteistaan ja lasten isä ei pidä yhteyttä lapsiin.

Lapseton mies sopii usein kuvioon ja homma saattaa jopa toimiakin.

Ne uusperheviritykset harvemmin tekevät ketään onnellisiksi, missä kummallakin on lapsia ja tehdään vielä yhteisiäkin.

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin on minunkin kokemukseni mukaan.

Onko paljonkin kokemusta aisuroinnista?

Vierailija
42/51 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen ollut hyvinkin yllättynyt siitä, kuinka moni uusioperheen äiti todellakin haukkuu ja sättii miehensä ex-puolisoa ja tämän lapsia. Oli kyse sitten elatusmaksuista, tapaamisoikeudesta, lapsen persoonallisuudesta tai mistä, niin jään usein sanattomaksi. Yhdessä tuttavaperheessä nainen on ratkaissut asiat niin, ettei hänen tarvitse huomioida miehen poikaa millään tavoin. Eli ei tee hänelle ruokaa, ei pidä hänelle seuraa, vaan lapsi on aina isänsä vastuulla niin viikonloppuina, kun tapaa isäänsä.

Kyllä siinä naisen kateudessa taitaa jotain perää olla, vaikka ennen olisin ajatellut, että menisi toisinpäin. Olen joskus pohtinut, että jos miehelleni ja minulle tulisi ero, niin koko eron kamalin asia olisi se, että lapsemme saisivat todennäköisesti joskus äitipuolen. Olisinko minä tälle naiselle "se hullu akka" ja lapseni "räkänokkia"? Ajatuskin puistattaa.

Että kaipa tässä teoriassa voi olla jotain perää.

Mun kokemuksen mukaan se syy löytyy kyllä yleensä siinä lasten äidissä, joka alkaa kiusaamaan exmiestä ja tämän naisystävää sillä sekunnilla kun saa tietää että exällään joku on.  "äitipuoli" yleensä yrittää aluksi olla turvallisena aikuisena lapselle, mutta lapsen äiti on mustasukkainen ja katkera, ja myrkyttää lapsen mielen "äitipuolta" kohtaan, jolloin niaselle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin pysytellä pois tieltä.

Tässähän tämä tuli. Oman mieheni ex yritti kaikin tavoin esim. pilata kaikki lomamme. Sekä kahdestaan että lasten kanssa vietetyt. Kiristi lapsilla ja kaikkea muuta vähemmän mukavaa. Jossain vaiheessa lapset lakkasivat puhumasta minulle, kun äiti oli uskotellut lapsille, että jos kaikki ovat minulle inhottavia, ajan isin pois ja isi tulee takaisin kotiin. Tämä jälkimmäinen ihmetytti siinäkin mielessä, että exällä oli uusi mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ex nainen ja lasten äiti vihaat exäsi uutta puolisoa, joka ei ole perhettäsi rikkonut ja tahtoo lapsillesi vain hyvää?

Vierailija
44/51 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eri mieltä ap. Millä perusteella väität niin?

Vierailija
45/51 |
22.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa järkevä uusioperhe on sellainen, jossa kumpikin on henkisesti tasapainoisia aikuisia, eikä mieleltään kuin teini-ikään jämähtäneitä.

Vierailija
46/51 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on ongelma se et naisen mielestä hänen pitäisi tulla ensin sitten lapsi. Tuolla yksi kiukuttelee kun minun lapsi tuli kotiin ja valittaa kun ahdistaa. Aina olen hänelle sanonut että lapset tulee ensin ja alkuun meni kaikki hy in sitten vaan rupesi kiukuggelemaan kuin kakara ja ei hyvääkin yötä edes voi sanoa lapselle.

Jos olisin tiennyt minkälainen nestö tulee kun tulee raskaaksi Ja saa oman lapsen en olisi ikinä suostunut. Kohta piuhat poikki niin ei ainakaan uusia ongelmia tule. 

Vierailija
47/51 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan järkevä mies ei ota riesakseen suomalaista naista, varsinkaan yksinhuoltajaa. Tietenkin on niitä 0/10 -tason miesoletettuja, joista tämänkin palstan mammoilla on kokemusta.

Vierailija
48/51 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo varmaan naisen kannalta kun saa maksajan ja apulaisen.

Vierailija
49/51 |
05.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisurimiehille sopiva aihe.

Vierailija
50/51 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
51/51 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksesta voin sanoa että uusperheen äitinä ei ole helppoa. Raskasta hoitaa omat ja miehen pienet lapset. Ei koskaan omaa aikaa. Paljon helpommalla pääsee bonuslasten äiti. Kaikkesi teet ja silti olet lopulta paha ja paska. Uusperheen äiti ajetaan säälittä loppuun.  Biologiset vanhemmat kiinnostuvat lapsistaan vasta yläasteella. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi