Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi argh että ärsyttää, kun olen "riippuvainen" miehestäni!!

Vierailija
29.10.2011 |

Tänä viikonloppuna olis vihdoinkin aikaa (ja rahaa!) tehdä asioita, joita olen pitkään halunnut tehdä. Haluaisin tapetoida olohuoneesta yhden seinän, TAI tapetoida kuopuksen huoneen, TAI käydä Ikeassa ostamassa olkkariin yhden ihanan tuolin...

ehdotin näistä jokaista miehelleni tässä aamusella.

Mies ei suostu mihinkään.

Ja näin ollen mäkään en voi tehdä näistä mitään, vituttaa.

Ikeaan en osaa ajaa, lisäksi en edes saa ajaa isompaa autoamme (johon se tuoli mahtuisi) se kun on kuorma-autoksi rekisteröity, eikä mulla ole korttia.

Tapetointi yksin taas ei onnistu.

Enkä usko, että kukaan kavereistani olisi kovin innokas viettämään viikonloppuaan meillä tapetoiden...

Joten nää kaikki jää taas tekemättä, kun mies ei ole halukas auttamaan. Mua niin ärsyttää. Tämänkin viikonlopun siis mies vaan nukkuu, katsoo televisiota sohvalla perse homeessa, tai pelaa tietokoneella.

Ja mä varmaan sit siivoan kämppää ja tylsistyn, ja mietin mitä kaikkea olisin halunnut tehdä.

Olen kateellinen kaikille teille, joiden miehet TEKEE teidän kanssanne jotain mitä haluatte!

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina tapetoinut yksin. Oli miestä tai ei. Käynyt ikeassa koska huvittaa, vuokrannut sieltä pakun jos ei tavarat mahdu omaan autoon. Tai vuokrannut autovuokraamosta pakun, jos oon ostanut jotain tori. Fistä tms. Remontoinut, suunnitellut puutarhan ja roudannut tarpeet pihaan ja toteuttanut suunnitelman jne. Kiva jos joku tykkää auttaa. Mut lähtökohtaisesti kyse on asenteesta. Viimeks oltiin ostamassa tyttären kanssa maaleja, hän halus maalata huoneensa. Myyjä kysyi että onkos se sitten isä tai pappa vai kuka teidän visioita pääsee toteuttamaan. Kerrottiin hänelle että ihan ite osataan ja viitsitään. Hän sanoi että vau, niin usein tapaa naisia jotka niitä isejä ja miehiä ja pappoja juoksuttaa tekemässä omia asioitaan. Et siitä vaan tapetoimaan kun kerran semmoisesta tykkäät.

Vierailija
42/43 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kamalia avioliittoja teillä. Anopin pikku kullanmuru makaa sohvalla ja siitä syystä naisen on pakko katsastaa perheen autot, maalata seinät, tapetoida, käydä huonekaluostoksilla, tyhjentää tukkeutunut lavuaari, vaihtaa auton öljyt. Miksi te edes asutte miehen kanssa. Eiköhän se dildo hoida "aviomiehen" työt makkarissakin? Toivottavasti teillä ei lapsia jos tuollainen avioliitto on teistä ihanne?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
21.04.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

huricane kirjoitti:

Aika kamalia avioliittoja teillä. Anopin pikku kullanmuru makaa sohvalla ja siitä syystä naisen on pakko katsastaa perheen autot, maalata seinät, tapetoida, käydä huonekaluostoksilla, tyhjentää tukkeutunut lavuaari, vaihtaa auton öljyt. Miksi te edes asutte miehen kanssa. Eiköhän se dildo hoida "aviomiehen" työt makkarissakin? Toivottavasti teillä ei lapsia jos tuollainen avioliitto on teistä ihanne?

Joo totta, olen tottunut tekemään paljon ja valinnut usein kumpoaniksi miehen joka ei niin kätevä käsistään ole. Mut joka hoitaa hyvin raha-asiat tai jotain muuta. Olen myös sitä mieltä, et jos minä haluan sisustaa ja häärätä, se on mun juttu, ei sen miehen. Hänellä on omansa. Ei avioliitto mielestäni tarkoita sitä että mies on mun jatke joka tekee mitä minä haluan milloin minä haluan. Sama kuin jos mies velvoittais mua kanssaan renkaidenvaihtoon tai rassaamaan autoa avukseen koska hän haluaa. Minä en halua. Luulen kyllä et isompi ongelma on se et oletetaan et toinen on täyttämässä mun tarpeet ja odotukset. Mikä ei ole totta. Edes avioliitossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän