Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HEINÄKUISET 2012

28.10.2011 |

Jee, jo keskiviikkona plussasin, ja eilen tuli vahvempi viiva erityisen herkällä raskaustestillä ja la.on 7.7.2012

Tänään EI siis ala menkat vaan odotus!

Tulkaa pinoilemaan kaikki onnekkaat odottajat

Kommentit (366)

Vierailija
221/366 |
01.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka oksennos tuli tänään postia hakiessa, siinä ojan pientareella sit oksensin...onneksi oli vielä pimeää eikä muita ihmisiä ollu liikkeellä. Hirmuisen väsyttävä olo ja kahvi ja tumma leipä alkoi närästämään...Oon tottunu syömään real-leipää aina aamu-ja iltapalalla, mitäköhän mä nyt sit syön...

Ninnu rv 6+5

Vierailija
222/366 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neljättä lapsukaista meillä odotellaan saapuvaksi. La ajoittuu tuonne heinäkuun loppuun ainakin kuukautisten mukaan. Viikkoja nyt siis 6+ jotain. Eli hyvin alussa ollaan. Lapsille ei ole vielä kerrottu, ajattelin että kunhan kuulen sydänäänet uskallan niille jo kertoa. Ovat jo monta vuotta puhuneet että pitää saada pikkuveli tai sisko eli iloisia uskoisin heidän asiasta olevan. Meillä kaikki jo koululaisia joten tämä on melkeen kun ensimmäistä olisi odottamassa kun edellisestä raskaudesta on aikaa jo yli 7v.

Helmeri rv6+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/366 |
03.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullahan on sitten hyvät oltavat kun on lastenvahteja omasta takaa:)

Vierailija
224/366 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa!

Mä olen lueskellut teidän keskustelua, mutta en ole vielä itse mitään kirjoitellut. Mä jotenkin aristelen kirjoitella tänne avoimille palstoille, joten avasin tuonne ryhmä-osioon suljetun ryhmän heinäkuun odottajille, kun siellä ei vielä sellaista ollut. Olisi mukava saada sinnekin juttuseuraa, jos jotkut haluaisivat hieman privaatimmin keskustella odotuksen onnesta, ihanuudesta ja myös huolista. Tervetuloa siis liittymään ryhmään!

Vierailija
225/366 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buzzador hakeee testaajia kohderyhmistä:

* Vuonna 2011 syntyneet lasten vanhemmat

* Raskaana olevat!

* Teinit vuosimallia 94-97

Haluatko kokeilla uusia tuotteita ilmaiseksi ja jakaa testipakkauksia kavereillesi?

Buzzador hakee ensivuoden kampanjoihin uusia testaajia. Kun olet kokeillut tuotetta, raportoit mielipiteet netin kautta. Helppoa ja täysin ilmaista. Jokaiseen kampanjaan osallistuminen on vapaaehtoista.

Rekisteröidy linkkini kautta, niin minä saan buzzador pisteitä ja pääsen helpommin ensi vuonna myös kampanjoihin mukaan.

Linkki: http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

Olen itse aiemmin päässyt testailemaan mm. vaippoja, shampoota, lihaliemivalmistetta, lastenruokia jne jne. :)!

Tässä vielä buzzadorin virallinen ilmoitus:

Hei!

Tarvitsemme jälleen apuasi!

Moni yritys on kiinnostunut toteuttamaan kampanjoita kanssamme vuoden 2012 keväällä. Raskaana olevat, vauvojen ja pienten lasten vanhemmat sekä teinit ovat erittäin suosittu kohderyhmä - osaksi sen vuoksi, että moni asiakkaistamme toimii kyseisellä sektorilla, mutta osaksi myös sen vuoksi, että pienokaiset "vanhenevat" nopeasti ja tämän vuoksi meidän täytyykin värvätä ja täydentää jäsenrekisteriämme jatkuvasti.

Pyydämme apuasi seuraavien kohderyhmien värväyksessä:

• Raskaana olevat ja vanhemmat joiden pienet lapset ovat syntyneet 1. tammikuuta 2011- 31. joulukuuta 2011 välisenä aikana

• Teinit jotka ovat syntyneet vuosina 1994-1997.

Mitä enemmän meillä on oikeaan kohderyhmään kuuluvia Buzzadoreja, sitä enemmän voimme toteuttaa laajempia ja hauskempia kampanjoita näille kohderyhmille!

Tunnetko pienten lasten vanhempia tai teinejä?

Arveletko, että heidän mielestä olisi mukavaa toimia Buzzadorina ja saada mahdollisuus kokeilla mielenkiintoisia tuotteita ja palveluja sekä tietysti keskustella niistä ystävien kanssa?

Värvää heidät Buzzadoreiksi!

Käytä alla olevaa linkkiä värvätessäsi:

http://www.buzzador.com?refstr=vw1309

Värväyskampanja on voimassa tästä päivästä alkaen 15. tammikuuta 2012 asti.

Vierailija
226/366 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jee täällä kanssa 7+6 =

Vierailija
227/366 |
04.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
228/366 |
06.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armoton väsymys ei hellitä vaan pahenee. Viikot vierii ja toivoa on, että ehkä vielä helpottaa.

Kävin alkuraskauden ultrassa ja mieltä lämmitti kovasti kun pieni möykky siellä oli ja sydän sykki kiivaasti. =) On mukavampaa kamppailla väsymyksen kanssa kun tietää, että se ei ole turhaa. Kyllä siellä joku asustaa. Helpottunut olo ainakin toistaiseksi.

Seuraava ultra on jo ennen vuoden vaihdetta heti joulun jälkeen. Sitten saa taas tietää onko kaikki hyvin.

Oikein hyvää itsenäisyyspäivän iltaa kaikille. =)

Sirps rv 8+3

Vierailija
229/366 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei enää ole alkota vaan sikiöaika alkoi tänään!!mulla on ollut kohdun kasvukipuja ja kaikki liikkeet ylösnousemisesta kääntymiseen tuntuu alavatsassa repäisynä.paras asento olis kyljellään 24/7 mutta yöllä ainakin herään siihen että nukun selälläni.

eilen kun olin katsomassa itsenäisyysparaatia kamalassa tungoksessa niin joku pikkunen mummo tuli kyynärpäillä tungoksessa ja tönäisi suoraan mahaan..no mä sain ihan kauheen hepulin ja aloin huutaa sille että yrittääkö se aiheuttaa mulle keskenmenon ja vauvalle vaurioita ku tulee tönimään..mies yritti hyssytellä siinä vieressä:D no onneksi mitään verenvuoroa ei ainakaan tullut ja onhan tuo ipana aika hyvin suojassa tuolla mun mahaläskien alla:)mä vaan huolestun kaikesta pienestäkin

Vierailija
230/366 |
07.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sivusto vain herjaa että tallennus ei onnistunut :( Kirjoitin kyllä melkein romaanin mutta vaikka yritin pienemmissä osissa sen lähettää niin sama vika edelleen..Onko muilla ollut samanlaista ongelmaa tänään??

Vierailija
231/366 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitihän mun taas tänne alkaa kirjoittaa tälleen vapaa päivän kunniaksi.

Pahoinvointi on siirtynyt!! Pahoin vaan pelkään että se tulee takaisin. Oon pystyny syömään ihan kunnolla ja oikeestaan kaikkea, kahvia ja pipareita en pysty sietää tällä hetkellä.

Ensimmäiset mammahousutkin sain parhaalta kaverilta ja kyllä voin sanoa että nyt niitä jo tarvii, normi farkut puristaa jo mukavasti vaikka viikkoja on vähän... 7+5 mut kaveri nauroikin mulle että pienessä ihmisessä sen huomaa nopeammin..

Jotenkin on vaan tajuttoman outoa että ilman tätä kammottavaa väsymystä mulla ei sinänsä ois mitään raskauden oireita, vähän ehkä pelottavaakin ku kaikilla muilla tuntuu olevan kunnon pahoinvointia ja närästystä yms... Tai sit mie vaan reagoin liian helposti, kaikkihan me ollaan erilaisia ja niin on raskaudetkin. Mut silti vähän pelottaa onko kaikki ok jos ei mitään oireitakaan oo.. (?)

Joulua tääl odotellaan jo innoissaan, ei niinkään joulun vaan vauvauutisen kertomisen takia... Lahjat on muuten ostettu mut ainot ja reinot tuleville isovanhemmille puuttuu. Kaikkea jännää luvassa. Innolla odotellaan!!

Ja olihan tuo ihanaa kun Itsenäisyyspäivänä satoi ensilumikin!! Koira oli innoissaan ja hyppeli menemään ku kesälaitumille päästetty...

Lunta saa olla, kunhan ei kahta metrii... =)

Iloista joulun ja vauvan odotusta teille muillekin!

Kiusaan taas näillä kirjoituksillani kunhan saan vaan pidettyä silmät niin pitkään auki että jaksaisin koneella istua =)

Väsy mammutti ja toukka 7+5

Vierailija
232/366 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä pikkuinen "mötikkä" oli kohdussa, ja sydän pomppaili...

niskapoimu ultraan tulee kutsu, ja sain verikokeisiin lähetteet, ja pissapurkin, yms..

Ihanaa joulun ja vauvan odotusta kaikille!

rv8+5

Vierailija
233/366 |
08.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mullakaan mitään oireita ole paitsi väsymys..se pahoinvointi kesti sen tasan viikon ja sen jälkeen oon vaan odottanu et koska se alkaa uudestaan..mutta ehkä se ei enää ala kun on viikkoja jo kuitenkin 10+2. tota lunta tuli jo ihan tarpeeks ja huomiseks on luvattu lisää..kukahan raskaana oleva senkin täällä meillä joutuu kolaamaan:)no itsehän halusin muuttaa maalle omakotitaloon!!

Vierailija
234/366 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oo enää juurikaan pahoinvointia. En valita. Nautin vaan. Välillä pitää oikein herätellä itteään, että on raskaana. Mieskin heitti, että miten juhlittais ens kesänä 5v. hääpäivää. Totesin, että ollaan varmaan synnyttämässä. Mies vaan, ai nii joo. Olin jo unohtanut. Ekaa neuvolassa edelleen odotellessa. On 19.12 nyt rv 8+0

Vierailija
235/366 |
09.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en uskalla ääneen sanoa kirjoitan vaan et ei pahoinvointia täälläkään..vko sit oksensin kahtena pv:nä kerran...nyt ollu oikeestaan tosi hyvä olo, närästää ja kahvi ja tumma leipä ei uppoa mut muuten hyvä olo..onneksi sillä vkon ajan ollu paljo kaikenlaista..3 joulujuhlat, esikoisen koulun itsenäisyyspäiväjuhla..eilen miehen kanssa 8,5h jouluostoksilla että onneksi ollu hyvä olo...Nyt kyllä sattuu kylkiin ja selkään..se tulee monesti iltaisin kun rasittunu ja päänsärky myös, mut pääasia ettei okseta tai heikota :) toiv ei nyt alakkaan taas vaik kehuskelin.

Neuvola olis ollu ens ti mut siirtyu perjantaihin kun neuvolatäti ei oo ens vkol vaan on sit yks toinen.

Nyt rv 8+0 niin ja mahakin näyttää jo varsinkin iltaisin isolta, näinkin viime yönä unta et kaikki huomas jo et oon raskaana kun maha niin iso.

236/366 |
10.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä nyt rv7+4 ja kamala väsymys. Ensimmäisessä raskaudessa vatsa vaan turposi ei kummempaa mutta nyt on ollut vähän kuvotustakin. En tiedä johtuuko väsymys hemoglobiinin laskemisesta vai jostain muusta. Haukottelua ja silmien lupsumistä pitkin päivää. On vähän huono aika juuri tälle,kun tenttejä ja tehtävien palautuksia koko ensi viikko ja vielä pitäisi joulu saada kotiin.

Meillä on hauska tilanne kahden siskoni kanssa,kun toisen LA on 9.4 ja toisella on 22.7,eli pari viikkoa ennen mua. Ninnu täällä ihan sama tilanne tuon vatsan koon kanssa. Voisi luulla,että on enemmänkin noita viikkoja kasassa.

237/366 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoda facebook-ryhmää? Sen saa täysin salaiseksi,ettei kaverit näe koko ryhmän olevan olemassakaan. Tietysti jos kaikilla ei ole sinne tunnuksia niin ei sitten.

Vierailija
238/366 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omppu4: mä myöskin kirjoitin pitkän esittelyn sinne ryhmään ja sitten se vaan hävisi. Mutta näköjään silti näkyi siellä. hyvä!

Täällä olo on välillä ihan ok, mut jos on vähänkin juonut huonommin niin iskee hirvee päänsärky ja sitten myös pahaolo. Perjantaina jouduin oksentamaan parkkipaikalle kun töistä lähdin, ihan karsee olo!

Mammahousut ollu kehissä jo pari viikkoa turvotuksen takia ja töissäkin kerroin jo raskaudesta kun tarvitsen pikimmiten uudet työhousut ;) Kaikista vaivoista huolimatta, on tää vaan niin ihanaa

Vierailija
239/366 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot nyt 6+2 eikä oireita raskaudesta. Edellisissä raskauksissa pahoinvointi on kunnolla alkanutkin vasta rv7-8, että sitä odotellessa... on kait aika epätodennäköistä että tällä kertaa siltä säästyisi kun neljässä aikaisemmassa raskaudessa on ollut.

Mä odottelen aikaa lääkärin juttusille koska kyseessä on riskiraskaus aikaisempien sektioiden + perussairauden takia. Pääsen ultraan siis ennen np-ultraa :)

Sardee: mulla ainakin olisi kiinnostusta facebook ryhmään!

Onnellista odotusta kaikille!

Vierailija
240/366 |
11.12.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mie tuos mietin että tekevätkö ekassa neuvolassa ultran ku mulla on tuon pumpun kaa itellä ollu ongelmia tässä vuosien varrella.

Saa nähdä...eka neuvola on ens viikon torstaina, sillon 8+5.

Nyt on taas alkanu tälläinen ällöttää öklöttää olo ja väsymys jatkuu vaan... muuten ei ongelmia.

Kahvia kävis mieli, mutta ku ei sitä juomaan pysty =( ehkä ihan hyvä vaan.

Remonttikin lähenee loppuaan ja muutenkin elämä hymyilee!! Hymyillään takas!

Mammutti+toukka 8+1