HEINÄKUISET 2012
Jee, jo keskiviikkona plussasin, ja eilen tuli vahvempi viiva erityisen herkällä raskaustestillä ja la.on 7.7.2012
Tänään EI siis ala menkat vaan odotus!
Tulkaa pinoilemaan kaikki onnekkaat odottajat
Kommentit (366)
Äsken oksensin 1. kerran,kun join kahvia tyhjään mahaan! Päättelen tästä että pikkuisuus ei hyväksy kahvia.. : ) ja onhan se tutkittu että sikiö ei pysty täysin käsittelemään kofeiinia..joten varovaisuus on tarpeen.Taidan lopettaa kahvinjuonnin kokonaan ainakin vähäksi aikaa.
Ahh ja iik!!! pahoinvointi pysynyt tänään poissa ja varhaisultrassa käyty..viikot oli 6+3 niinkuin olin ajatellutkin ja pieni sydän siellä tykytti..mammalla ihan tippa tuli linssiin.. mun pikkunen ilkeäalkio :)
kahvia en ole juonut ollenkaan pariin viikkoon paitsi näön vuoksi kun se alkoi oksettamaan heti.
Voi pikkuista,on se niin pieni..varmasti mahtava tunne kuulla ne sydänäänet..Onnea!
Piti ihan rekisteröityä tänne kun näin tämän keskustelun! Itse olen tehnyt nyt neljä raskaustestiä (olisi ehkä voinut tyytyä vähempäänkin)ja pakkohan se on uskoa noita viivoja! LA olis mulla omien laskujeni mukaan 5.7. Eka neuvola varattu 22. päivälle enkä malttaisi odottaa enää hetkeäkään! Varhaisultraa olen myös miettinyt, mutta ehkä odottelen vielä hetken, ainakin sen neuvolan ensin, vaikka niin tekisi mieli saada ihan oikea varmistus, tämä kun on ensimmäinen raskaus ja niin ihmeelliseltä tuntuva asia. Oireina ollut turvotusta, mahan nipistelyä ja kipuakin, kuvotusta ja ihan alussa oli oksentelua, mutta oon tullut siihen tulokseen että se tais olla vaan jännitystä kun se on jäänyt pois. Työkaverin maksapihviannos haisi kyllä sen verran hirveältä että tuli vedet silmistä, meidän pikkuinen ei selvästikään pidä maksasta kuten ei äitinsäkään :D Ketkäs kaikki on varhaisultraa miettineet? Ja onko teillä jo olemassa kokemuksia pk-seudun yksityisiltä? :)
Yksityiselle ei tarvitse mennä vaan neuvolalääkäri tekee sen tuossa rv. 7 paikkeilla. Muutenkin meillä ultrataan jokaisella neuvolakäynnillä niin pääsee kurkkaamaan kuulumiset.
Kuunneltiin vatsan päältä..onneksi hoitaja sanoi että voin tulla myöhemmin ilman ajanvaraustakin kuuntelemaan sydänääniä.. : )