Kuka ihminen voi sanoa että Diminikaanisessa tasavallassa ei ole mitään nähtävää.
Voi luoja näitä palstamammoja.
Minulle ihan vaikka Kihniöllä on näkemistä.
Kommentit (6)
jos vaikka nyt vertaan egyptin historialliseen puoleen. Kerralla nähty paikka ja kun täälä aina parjataan Thaimaata, niin eipä se Dominikaanisen lapsiprostituutiokaan ole kauhean mieltäylentävää
http://fi.wikipedia.org/wiki/Dominikaaninen_tasavalta
Kuten kulttuuri, arkkitehtuuri ja kuvataide.
Oli pari trooppista myrskyä. Keinotekoinen Karibialainen "kylä" jossa oli hotelli. Aidan takana alkoi ankeus joka ei sovi lapsille.Meressä oli jotain polttavia ötököitä että poika poltti jalkansa. paljon oli sellaista nähtävää mitä en viitsi täällä kertoa enkä lapsille näyttää. En suosittele.
Tuo edellinen kirjoittaja tiivisti asian niin hyvin. Joo, onhan sitä nähtävää vaikka Pihtiputaalla ja itse olenkin siinä friikki, että löydän joka kylästä jonkun museon tai kirkon, jota haluan tiirailla. MUTTA: DT on hintaansa nähden täysin nolla lomakohteena. Ihan lämmin ja kivat biitsit, mutta niitä on muuallakin ja parempia. Hotellialueet on monesti upeita, mutta ulkopuolella ei juuri mitään. Kyllähän kaikkialta saa kaivamalla vaikka mitä, mutta minusta ei ole järkeä maksaa itseään kipeäksi ja sitten kaivella josko jotain järkevää nähtävää löytyisi!
Olen palstamamma, mutta reissannut maailmaa ristiin. Yksityismatkoina ja työmatkoina menee varmaan pian 100 maata rikki. Silti minusta DT on sieltä huonoimmasta päästä hinta-laatu -suhteeltaan.
Me ollaan käyty Dominikaanisessa, Jamaikalla ja Kuubassa, kahdessa viimeksi mainitussa 2 kertaa. Kaikki hyvin erilaisia matkakohteita ja maita. Meille loma siellä kuitenkin on ennen kaikkea rantalomaa, emmekä ole kummemmin kiinnostuneet nähtävyyksistä. Toki Havanna oli nähtävyys, samoin Bob Marley -museo ja Kingston. Mutta jos muuten museoita tai temppeleitä haluttaisiin tiirata, mentäisiin jonnekin muualle. Karibialla on lämmin, upeat rannat, hyvää ruokaa ja musiikkia. Se riittää meille :)!
Siellä on maksullista kullia ja huumeita niin paljon, ettei sunkaan tartte olla ilman. Se on myös suurin nähtävyys yhdessä rantojen kanssa.