Mitä tehdä, avioliitto-asiaa
Tämä tilanne repii mut kohta riekaleiksi. Kun mieheni käyttäytyy kummallisesti. Asumme erillään hänen tahdostaan jo toista kuukautta, en viitsi syitä tässä alkaa erittelemään. Hän ei halua keskustella asioista, ei kerro tunteistaan, on kuin ei olisikaan, eikä hän selvästikään halua kertoa koska olisi takaisin tulossa.
Sanoo rakastavansa minua, mutta miksi ei voi kertoa mitä haluaa.. Ja sanoo kyllä haluavansa tulla takaisin ja niin haluaisin minäkin, mutta miksi tämän pitää olla niin pahuksen vaikeata? Olkaa ihmiset kilttejä ja kertokaa että mitä mun pitäs tehdä?
Kommentit (5)
eikä tiedä miten sen suhteen käy, tuleeko tuosta toisesta hänelle pitempiaikainen kumppani vai jääkö lyhyeen seukkaamiseen. Jos tuo toinen viritys menee puihin, saattaa hyvinkin palata luoksesi.
Taas eilen itkin itseni uneen. Juteltiin puhelimessa eikä minkäännäköistä keskustelua saatu aikaiseksi vaikka yritin. Tuntui että ärsytin vain.
Pelkään että päättää asioita selkäni takana ja antaa ymmärtää että kaikki olisi hyvin vaik´ei ole. Tai voihan asiat ollakin hyvin, mutta mulla tuo mielikuvitus laukkaa nykyään aika lailla.
eikä tiedä miten sen suhteen käy, tuleeko tuosta toisesta hänelle pitempiaikainen kumppani vai jääkö lyhyeen seukkaamiseen. Jos tuo toinen viritys menee puihin, saattaa hyvinkin palata luoksesi.
En millään voi uskoa, eä hänellä toista olisi. Tai mistä minä sen voin tietää, en mistään. Voin vain luottaa ja uskoa häneen. Vähän hankalaa se kyllä on.
Hän rakastaa sinua, koska olet "varmaa seuraa" johon hän on jo tottunut. Hän ei kuitenkaan halua olla kanssasi yhdessä, koska olet liian ruma, ja siksi hän pukkii kuumempaa muijaa kun et ole häiritsemässä. Suositus on että käyt plastiikkakirurgilla vähän ehostamassa naamaasi/kroppaasi, ja sitten menet hakemaan miehesi takaisin. Sit se kehtaa olla kanssasi yhdessä taas.
Määrää aika, johon mennessä on tultava päätös erosta tai yhteen palaamisesta. Esimerkiksi kaksi kuukautta tai miten arvelet hermosi kestävän. Ja jos haluaa palata, määräisin ehdoksi yhteisen hakeutumisen pariterapiaan.