Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinulla kokemusta THE LOOK

Vierailija
21.05.2011 |

hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?

Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.

Kommentit (122)

Vierailija
101/122 |
27.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo

Vierailija
102/122 |
19.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin maksanut bbl leikkaukseni syyskuussa 2020. Luvattiin että pääsen leikkaukseen viroon 2vk kuluttua. No leikkaus peruttiin. Ja niin peruttiin seuraavat 4 muutakin leikkaus päivää mitkä oli sovittu. AINA pvän varoitus ajalla. Enhän ollut kuin varannut hotellit, matkat yms aina etukäteen :)) Sitten vihdoin 2021 kesäkuussa pääsin leikkaukseeni kreikkaan. Tapasin kirurgin ja kerroin mistä kohdista haluan että rasvaa otettaisiin pois. Luulin kirurgin ymmärtävän (puhui siis pelkästään englantia onneksi oma englantini on hyvä). Leikkaus meni hyvin, mutta heti kun jotenkin pääsin jalkeille ja näin vartaloni menin shokkiin.. mistään niistä kohdista ei oltu otettu rasvaa pois kun halusin. Myöskin koko se aika kun olin sairaalassa hoitajat sanoivat että sängyssä täytyy maata selälleen, vaikka se on todella tärkeää että ei makaa selälleen tai istu pepun päällä ainakaan kuukauteen. Olimme noin viikon kreikassa kunnes tuli kotiin lähdön aika. Myöskin sanottiin että voin ihan normaalisti istua lennon aikana.. kysyin monta kertaa että ovatko he ihan varmoja. Niin vastaus oli ”juu tottakai” kun menin kotiin noudatin kotihoito ohjeita 100%. Kuitenkaan vartaloni ei muuttunut ollenkaan leikkauksen myötä.. olen monesti yrittänyt ottaa kliniikkaan yhteyttä mutta he eivät vastaa minulle. Minulla on todella huijattu olo.. säästin leikkaukseen todella kauan ja he vain veivät rahani... luvattiin todella paljon enemmän mitä oikeasti sain. Olen vienyt asian eteenpäin ja toivon että kliniikka joutuu vastuuseen kaikesta tästä mitä on aiheuttanut monille ihmisille. Toivon että ketään ei laita rahojaan kyseiseen puljuun

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/122 |
25.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varasin kans leikkauksen 2021 puolella, 2 x saanut ajan joka peruttu viimetingassa. kolmas aika varattuna ja täälä odottelen senkin perumista ilmeisesti aikaasempia kommentteja lukiessa ✌️ mihin olette olleet yhteydessä? muutakuin rikosilmoitus poliisille? miten tässä kuuluisi nyt edetä??

Vierailija
104/122 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska sulla olisi leikkaus? Täällä kans yksi odotteleva..

Vierailija
105/122 |
23.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varasin kans leikkauksen 2021 puolella, 2 x saanut ajan joka peruttu viimetingassa. kolmas aika varattuna ja täälä odottelen senkin perumista ilmeisesti aikaasempia kommentteja lukiessa ✌️ mihin olette olleet yhteydessä? muutakuin rikosilmoitus poliisille? miten tässä kuuluisi nyt edetä??

Ehditkö jo maksaa sen? Saitko kuitin?

Vierailija
106/122 |
25.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi jolta huijattu tuhansia euroja eikä toimenpidettä saanut. Labratkin meni hukkaan. Sovittu viimevuoden puolella. Eivät palauta rahoja ja vaikka mitä selvityksiä pyydetty ja annettu. Uusia aika ehdotuksia ja ilmoittaa että on niin paljon asiakkaita. Oon ollut yhteydessä myös kuluttaja-asiamieheen muttei he oikeen mitään voi tehdä. Seuraavaksi kai rikosilmoitus. Oliskohan joku lehti kiinnostunut? Ja ps sain vielä kaupanpäälle aluksi väärän henkilön tissi operaation labralähetteen ja ohjeet. Aivan hirveetä toimintaa. Kun vaan olisin tiennyt. Tämä pitäisi kyllä saada julkiseksi ettei kukaan enää haksahtais.

Vierailija
107/122 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo maksettu 2021, nyt myös tämä 3. leikkaus peruttu päivää ennen leikkausta kirurgin "katkenneen" jalan vuoksi XD sama juttu viime kerroilla että päivää kahta ennen tulee peruutus selityksen kera, kiva kun saikut ilmootettuna,junaliput,labrat maksettuna ah tätä turhaa rahantuhlauksen määrää <3 kuinka moni on tehnyt tästä rikosilmoituksen??

Vierailija
108/122 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tehtäiskö joku ryhmä watsappii tai johki missä keskustella tästä enemmän privana?

Vierailija
109/122 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea. Miten saadaan puh num jaettua kun ei tänne julkiseksi viitsisi laittaa.

Vierailija
110/122 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

nii, se onki hyvä kysymys kyllä

Vierailija
111/122 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tastaryhmaan@gmail.com < laittakaa mulle tänne viestiä 

Vierailija
112/122 |
29.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluaa turhaan ja halpaan kauneuskirurgiseen toimenpiteeseen ja leikkaukseen ulkomaille on turha sitten valittaa kun kaikki menee pieleen. Tietenkin tällaiset välistävetävät ja huijaavat konsultointiyrityksetkin ovat vastenmielisiä ja niiden toiminta pitää saada loppumaan. Kuitenkin näitä toimenpiteitä tekee ihan Suomessakin Suomessa opiskelleita suomea äidinkielenään puhuvia suomalaisia kirurgeja. Tietyissä tapauksissa, toki haittojen takia toimenpiteisiin voi päästä ihan julkinenkin kautta. Vaikka Suomessa tehdyn toimenpiteen myötä välttyykin monilta riskeiltä niin silti moni lähtee näihin toimenpiteisiin mielummin ulkomaille kun Suomessa toimenpiteet ovat niin kalliita. Enemmän sympatiaa kuitenkin irtoaa oikeasti sairaalalle, kokonaan ilman hoitoa jääneelle tai väärän diagnoosin tai hoitovirheen kokeneelle ja ilman apua jääneelle. Näitäkin tarinoita on paljon.

Vierailija
113/122 |
04.08.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele ainakaan nykyään! Katsokaapa esim suomi24 jossa usea kertoo että rahat vietiin mutta leikkausta ei tehty. Ja näin kävi mullekin. Olen odottanut leikkausta viime lokakuusta. Lopulta peruin sen ihan heidän ehtojen mukaan. Rahanpalautusta olen odottanut toukokuusta lähtien. Ei oo näkynyt.

Vierailija
114/122 |
12.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ninnie kirjoitti:

En suosittele ainakaan nykyään! Katsokaapa esim suomi24 jossa usea kertoo että rahat vietiin mutta leikkausta ei tehty. Ja näin kävi mullekin. Olen odottanut leikkausta viime lokakuusta. Lopulta peruin sen ihan heidän ehtojen mukaan. Rahanpalautusta olen odottanut toukokuusta lähtien. Ei oo näkynyt.

Oletko nyt saanut rahasi takaisin?

Vierailija
115/122 |
30.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kävin Riikassa rasvaimussa ja samalla otettiin pois ylimääräinen roikkuva nahka.Itse olen tosityytyväinen palveluun ,toimenpiteeseen.kivasti on kyselty vointiani.Nyt operaatiosta pian 2kk😊suosittelen muillekin.Itsellä säästösuunnitelmia ja kasvojen kohotus seuraavaksi🥰

Vierailija
116/122 |
31.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt laittamassa rinnat Tallinnassa The look:n kun hankin tissit. Tyytyväinen kaikinpuolin :) Ei kannata uskoa kaikkeen sontaan mitä täällä sanotaan. Kannattaa itse tutustua ensin paremmin firmaan ja sitten kehittää mielipide.

Vierailija
117/122 |
08.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä lynkkaus sivusto tää on?? :D Mulle tehty parikin leikkausta the lookilla ja mitään valittamista ei ole. Suomalaiset osaa olla sitten ilkeitä.

Vierailija
118/122 |
08.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
119/122 |
09.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin maksanut bbl leikkaukseni syyskuussa 2020. Luvattiin että pääsen leikkaukseen viroon 2vk kuluttua. No leikkaus peruttiin. Ja niin peruttiin seuraavat 4 muutakin leikkaus päivää mitkä oli sovittu. AINA pvän varoitus ajalla. Enhän ollut kuin varannut hotellit, matkat yms aina etukäteen :)) Sitten vihdoin 2021 kesäkuussa pääsin leikkaukseeni kreikkaan. Tapasin kirurgin ja kerroin mistä kohdista haluan että rasvaa otettaisiin pois. Luulin kirurgin ymmärtävän (puhui siis pelkästään englantia onneksi oma englantini on hyvä). Leikkaus meni hyvin, mutta heti kun jotenkin pääsin jalkeille ja näin vartaloni menin shokkiin.. mistään niistä kohdista ei oltu otettu rasvaa pois kun halusin. Myöskin koko se aika kun olin sairaalassa hoitajat sanoivat että sängyssä täytyy maata selälleen, vaikka se on todella tärkeää että ei makaa selälleen tai istu pepun päällä ainakaan kuukauteen. Olimme noin viikon kreikassa kunnes tuli kotiin lähdön aika. Myöskin sanottiin että voin ihan normaalisti istua lennon aikana.. kysyin monta kertaa että ovatko he ihan varmoja. Niin vastaus oli juu tottakai kun menin kotiin noudatin kotihoito ohjeita 100%. Kuitenkaan vartaloni ei muuttunut ollenkaan leikkauksen myötä.. olen monesti yrittänyt ottaa kliniikkaan yhteyttä mutta he eivät vastaa minulle. Minulla on todella huijattu olo.. säästin leikkaukseen todella kauan ja he vain veivät rahani... luvattiin todella paljon enemmän mitä oikeasti sain. Olen vienyt asian eteenpäin ja toivon että kliniikka joutuu vastuuseen kaikesta tästä mitä on aiheuttanut monille ihmisille. Toivon että ketään ei laita rahojaan kyseiseen puljuun

MULLA TISMALLEEN SAMA KOKEMUS!!! En suosittele the lookia, varastaa rahat ja sen jälkeen et saa heihin enään mitään yhtettä! Pysykää kaukana tästä firmasta

Vierailija
120/122 |
14.07.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakakaa ilmoitusta, että tavoitamme mahdollisemman monet asian tiimoilta!!

TÄRKEÄÄ TIETOA YRITYKSESTÄ THE LOOK CLINIC!

Kuten suurimmalle osalle onkin jo selvää, kyseisen puljun kautta ei mitään operaatioita ole kannattanut varata. Minä olen esimerkiksi saataviani odotellut useita kuukausia ja lupailuista huolimatta omiani en ole tuolta takaisin saanut. Moni muukin on joutunut sen kuitenkin oppimaan kantapään kautta ja edelleen vaan klinikka etsii ja löytää uusia huijattavia. ONKO SINULLA SAATAVIA LOOKILTA? Onko leikkaus peruttu ja olet jäänyt odottelemaan uutta aikaa, mitä et ole saanut?

Laita yv ASAP!!!! Jos jäät odottamaan luvattuja maksuja tai toimenpiteitä, jäät odottamaan hamaan tappiin saakka.

Tämä systemaattinen kusetus loppuu NYT 😡 älä jää asian kanssa yksin murehtimaan. Vaikka sinun asiasta olisi vierinyt aikaa ja olet menettänyt toivon asian kanssa, niin laita viestiä. Et ole yksin. Vastaamme varmasti jokaiselle.

Kommentoi alle niin saat yhteystiedot

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä