Onko Sinulla kokemusta THE LOOK
hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?
Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.
Kommentit (122)
Huvittaa tää että haukutaan the look pönö ja että sitä kautta ei leikkaukseen mentäis ja lopputulos paskaa jne. Ensinäki eihän ne siellä lookilla leikkaa, sehä on välitysfirma leikkauksii. Ihan niinku asunnonvälitys :D
Ite kävin sitä kautta tallinassa rintojen kohotusleikkauksessa+implantit ja rasvaimussa. Oon paljo lukenu just näitä että ku rahat tilillä ni eivät lookilta enää vastaa viesteihin ja puhelimee. Mulla ainaki palvelu pelannut. Saan soittaa ja viestittää konsultoineelle sairaanhoitajalle ihan millon vaan, aina vastaa tunnin sisällä viesteihinkin. Aina on innokas auttamaa ja palvelu pelannut. Ja leikannut kirurgikin sano lähtiessä klinikalta, jos jotain häikkää, soita.
Leikkausta suunnitellessa luin näitä juttuja paljo ja päätin et jos kokemus hyvä ni täytyy tänne tulla kirjottamaan kun suurinosa negatiiviseen sävyyn puhuu.
En suosittele kenellekkään. Itse tahdoin abdominoplastialeikkaukseen kahden lapsen jälkeen. Pääsin konsultaatioon josta kuvien perusteella lääkäri totesi että rasvaimu riittää. No siinä luultiin että lääkäri tietää. Missään vaiheessa ei tutkittu edes että onko vatsalihakset erkaantuneet! Heti Rasvaimun jälkeen jo tajusin ettei kovin kummosta muutosta ole tapahtunut. Laihduin leikkauksen jälkeen pari kiloa, en lihonut. (rasvaimun jälkeen ei saisi lihoa). SIlti vatsa vaan paisui kun ilmapallo entisen näköiseksi. Tuli eka jälkitarkastus. Konsultoiva ihminen teki valituksen etten ole tyytyväinen. Leikkauksesta oli n. 3-4kk. Pitää odottaa vuosi että tulokset näkyvät, sitten valitetaan terveisin lääkäri. Sillontällöin aina ilmoittelin kuvien muodossa konstultoineelle etten ole tyytyväinen. Ilmotti lopettavansa työt joskus lähikuukausina, ilmoittaa minulle uuden vastuuhenkilön joka tekee myöskin viimeisen jälkitarkastuksen. Kohta on mennyt leikkauksesta 2v. Vuosi sitten piti olla jälkitarkastus jossa tehdään valitus. Kuulin tässä vasta että minulla on 5cm vatsalihaserkauma. Hirvittävät selkävaivat ja kaikki muut kivat aiheeseen kuuluvat erkauman takia. No eipä ihme ettei oikein rasvaimut tuottaneet tulosta. NYRKKI MAHTUU MAHAAN SISÄÄN!
Jätettiin kyllä aivan oman onnensa nojaan kärsimään vaikka olisi kerralla voitu tehdä se leikkaus jota pyysin. EIkä työntekijät tunnu olevan kovinkaan vastuuntuntoisia. Nyt maksoin turhaan jostain mitä en ollut alunperin hakemassa ja joudun maksamaan sievoisen summan uuteen leikkaukseen menosta. SUOMESSA. Kyseiseen pönöön en edes kusta luikkase saatikka rahojani anna.
Kyllä on kusetettu olo. Ensimmäisessä ja viimeisessä jälkitarkastuksessa erkauma tarkistettiin ja kuulemma mitään siellä ei ollut vikaa.
Maksoin the lookille tuhansia euroja rahaa kesäkuussa. Tänään sain tietää että he eivät ole panneet tikkua ristiin jotta minun leikkaus toteutuisi. En tiedä missä rahat on. Mun kaksi aikaa peruttiin ja kolmatta käskettiin vain odottelemaan. Kyllästyin odottelemaan ja otin yhteyttä suoraan leikkaavaan kirurgiin kun satuin löytämään yht tiedot netistä. Nää kuukaudet on olleet aivan kauheita ja nyt sain ilmeisesti tietää totuuden. Joku välissä on ilmeisesti vienyt mun rahat. Hallinto ei vastaa kun kyselen missä rahat ja onko niitä mahdollista saada takaisin kun venyy ja venyy. Varokaa oikeasti. Olisi kiva kuulla miten muilla on mennyt jotka varaili leikkausta kasvoille tän vuoden puolella, kesällä, syksyllä... Menen huomenna tekemään rikosilmoitusta mutta en tiedä saanko rahojani koskaan takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Käytiin ystävän kanssa Snellmaninkadun The Lookissa kasvohoidossa. Liikettä vetää Suvi Pitkänen, joka on ollut esim Viidakon tähtösissä. Pakko sanoa, että oli tosi ammattimaista palvelua. Kyselin kans noista Tallinnan pisteessä suoritettavista leikkauksista, osasi kertoa niistä laajasti ja vähän jäi kutkuttamaan...
Suvi Pitkäsellä ei ole kyllä mitään käsitystä mikä näyttää hyvältä. Esim. hänellä itsellään liian isot täytteet huulissaan. Koittakaa peittää kuvassa ne niin huomaatte miten paljon kasvoja hallitsee. Suvilla pienet silmät ja isojen huulien takia ne näyttää vielä pienemmiltä tihrusilmiltä. Tätä hän ei näytä käsittävän.
Vierailija kirjoitti:
Maksoin the lookille tuhansia euroja rahaa kesäkuussa. Tänään sain tietää että he eivät ole panneet tikkua ristiin jotta minun leikkaus toteutuisi. En tiedä missä rahat on. Mun kaksi aikaa peruttiin ja kolmatta käskettiin vain odottelemaan. Kyllästyin odottelemaan ja otin yhteyttä suoraan leikkaavaan kirurgiin kun satuin löytämään yht tiedot netistä. Nää kuukaudet on olleet aivan kauheita ja nyt sain ilmeisesti tietää totuuden. Joku välissä on ilmeisesti vienyt mun rahat. Hallinto ei vastaa kun kyselen missä rahat ja onko niitä mahdollista saada takaisin kun venyy ja venyy. Varokaa oikeasti. Olisi kiva kuulla miten muilla on mennyt jotka varaili leikkausta kasvoille tän vuoden puolella, kesällä, syksyllä... Menen huomenna tekemään rikosilmoitusta mutta en tiedä saanko rahojani koskaan takaisin.
Minulla vastaavanlainen tilanne kuin sinulla. Mietin että onko meitä muitakin.
Teitkö rikosilmoitukse? Itsellä nyt sama mielessä sillä ei vastata puheluihin eikä viesteihin.
Minulla sama kokemus kyseisestä klinikasta. Leikkaus oli sovittu ensimmäisen kerran kesäkuulle mutta he peruivat sen edeltävänä iltana, sama homma käynyt sen jälkeen 2 kertaa. Yhteydessä oltu lakimieheen yms mutta klinikka pakoilee vastuutaan. Harmittaa että he veivät minultakin rahat.
Älkää antako heille rahojanne!! Muihin paikkoihin ei tarvitse maksaa etukäteen, Tallinnassa on monia Muita paikkoja. The look leikkaa pilalle, ei korvaa millään lailla ja lisäksi varastavat rahaa!! Älkää tukeko noin inhottavaa paikkaa. Tapauksia on paljon. Vahingonkorvaussaatavia ulosotossa mm. Monien tuhansien kusetuksia joista olen kuullut luotettavalta taholta. Mm yksi ystäväni on joutunut heidän petoksen uhriksi.
Suvihan aloitti lääketieteen opinnot 2015. On varmaan jo valmis lääkäri
Jotenkin olisi saatava nyt ihmisten tietoisuuteen miten hirveää sakkia the lookilla on. Epätoivoiset ihmiset haluavat korjaamaan jotakin ulkonäössään ja he käyttävät hyväkseen ja varastavat rahat. Jos näistä laittaa YouTubeen omalla naamalla niin he haastaa oikeuteen koska se meinaa heille tulonmenetyksiä.
Kaikki jotka olette maksaneet leikkauksen ja ei ole tullut eri selityksin palvelua, heti tekemään rikosilmoitus!
Hyvännäköistä jälkeä ainakin tekevät Lookilla. Siis jos katsoo esim. Tiina Jylhää ja Suvi Pitkästä. Semmoisia ajattomia kaunottaria. Leikkaukset tehdään tyylikkäästi eikä överiksi. Varasin ajan Lookilta!
Look on ainakin ainoa kelle maksetaan etukäteen. Kertoo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on laitettu lookissa silikonirinnat, tehty pari rasvaimua ja otan säännöllisesti täytteitä huuliini. Tyytyväinen olen ollut palveluun ja tuloksiin!
Siella on siis kirurgi ja anestesialaakari paikalla?
Miten kavikaan Kanye Westin aidille?
Moukkulivaan kirjoitti:
Huvittaa tää että haukutaan the look pönö ja että sitä kautta ei leikkaukseen mentäis ja lopputulos paskaa jne. Ensinäki eihän ne siellä lookilla leikkaa, sehä on välitysfirma leikkauksii. Ihan niinku asunnonvälitys :D
Ite kävin sitä kautta tallinassa rintojen kohotusleikkauksessa+implantit ja rasvaimussa. Oon paljo lukenu just näitä että ku rahat tilillä ni eivät lookilta enää vastaa viesteihin ja puhelimee. Mulla ainaki palvelu pelannut. Saan soittaa ja viestittää konsultoineelle sairaanhoitajalle ihan millon vaan, aina vastaa tunnin sisällä viesteihinkin. Aina on innokas auttamaa ja palvelu pelannut. Ja leikannut kirurgikin sano lähtiessä klinikalta, jos jotain häikkää, soita.
Leikkausta suunnitellessa luin näitä juttuja paljo ja päätin et jos kokemus hyvä ni täytyy tänne tulla kirjottamaan kun suurinosa negatiiviseen sävyyn puhuu.
Taitaa Tiina itse kirjoitella. :D
Multa kanssa rahat viety mutta leikkauksesta ei tietoakaan. Onko täällä joku joka olisi saanut sieltä hallinnolta vastausta? Olen vienyt asiani jo kkv:lle, seuraavana vuorossa rikosilmoitus jos asiat eivät sieltä päin etene millään muotoa.
Mulla kans pelottavan samanlainen tilanne. Eihän ne rahat voi vain kadota!? Pitäisikö meidän yhdessä alkaa ajaa tätä juttua..?
Onko kukaan teistä 2021-2022 asiakkaista saanut rahoja takaisin tai päässyt leikkaukseen?
Look: https://www.seiska.fi/Uutiset/Tiina-Jylhan-klinikalla-elamansa-pilannut…