Onko Sinulla kokemusta THE LOOK
hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?
Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.
Kommentit (122)
Voihan Suvi Pitkänen. Suhtautuisin suurella varauksella tällaiseen 'koulutukseen'.
Piti just kommentoida, että Suvi ja Tiinako ne siellä...
Käyn usein liikkeessä, liike on siisti ja henkilökunta avuliasta. Kaunotar toisensa perään palvelee hymysuin. Upea ammattitaito on Suvi Pitkäsellä, on käynyt paljon kouluja ja sen huomaa puheista, tietää mistä puhuu ja käy laaja-alaisesti läpi leikkaukseen liittyviä asioita.
Itse kävin siis rintakolsuutaatiossa, jonka suoritti upea asiantuntia. Matkat Tallinnnaan maksettiin, missä upea ja asiantunteva henilökunta piti minusta hyvää huolta. Sairaala oli siisti. Nukuin yön hyvin, ja olen saanut nyt nauttia upeasta rintavarustuksesta jo pitemmän aikaa.
Suosittelen Lookkia kaikille kauneudesta ja hyvinvoinnista kiinnostuneille!
Käyn usein liikkeessä, liike on siisti ja henkilökunta avuliasta. Kaunotar toisensa perään palvelee hymysuin. Upea ammattitaito on Suvi Pitkäsellä, on käynyt paljon kouluja ja sen huomaa puheista, tietää mistä puhuu ja käy laaja-alaisesti läpi leikkaukseen liittyviä asioita.
Itse kävin siis rintakolsuutaatiossa, jonka suoritti upea asiantuntia. Matkat Tallinnnaan maksettiin, missä upea ja asiantunteva henilökunta piti minusta hyvää huolta. Sairaala oli siisti. Nukuin yön hyvin, ja olen saanut nyt nauttia upeasta rintavarustuksesta jo pitemmän aikaa.
Voi elämä, näitä paskoja mainosviestejä. Hauskaa tuo Suvin ammattitaidon hehkutus. Miten hän on ammattilainen? Kirjekurssin käynyt? Botox:iin Suvi ei saa koskea pitkällä tikullakaan, tai menee eteenpäin ilmoitus samantien!
Itse olen käynyt Riitan hoidoissa, eikä häntä voi yhtään moittia, tai sitten pitää moittia Look:iakin. Ihme toisen liiketoiminnan mollausta, ja niin läpinäkyvää. Look on mahtava, ja Riitta on huono ja pahis. Ihan 5 vee juttuja.
Hei ihan oikeesti nyt. Upeat matkat Viroon saa 10 €/suunta Eckeröltä. WOW.
Upeaa!
Mutta upealla 10 euron matkalla ei saa nauttia Suvi Pitkäsen upeasta´ja laaja-alaisesta ammattitaidosta!!
Pah, en menis vaikka maksettais. Siinä jylhän ohjelmassa ei kukaan ollut kaunis, vaikka rahaa mennyt ulkonäköön tuhansia. Ehkä he itse ovat tyytyväisiä, mutta kyllä nuo törröhuulet ja jättitissit on kaikkea muuta kun kaunista.
Kaveri kävi ottaa tisseihin täytettä tuolla ja oli pelkkää negatiivista kerrottavaa.. huh huh.. mm. Implantit väärän kokoiset.
[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 11:31"]Mua kiinnostaisi nähdä kuvia Lookissa otetuista huulitäytteistä. Missähän Tuksu piikittää itseään?
[/quote]
Eli sinne ei ainakaan pidä mennä!
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 20:10"]Käyn usein liikkeessä, liike on siisti ja henkilökunta avuliasta. Kaunotar toisensa perään palvelee hymysuin. Upea ammattitaito on Suvi Pitkäsellä, on käynyt paljon kouluja ja sen huomaa puheista, tietää mistä puhuu ja käy laaja-alaisesti läpi leikkaukseen liittyviä asioita.
[/quote]
Ahahahaa.....
Oliko Suvi Pitkänen se dena, joka sammui sinne narikkaan?
[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 23:35"]Oliko Suvi Pitkänen se dena, joka sammui sinne narikkaan?
[/quote]
Jep sama typykkä :D
Olen minäkin hoitanut naamani lookissa. Mikroneulauksella ja mulla on varattuna aika rintojen konsultaatioon. Enmä silti jaksais tänne mitää pepunnuolenta viestejä laitella harva se päivä. Asiallinen palvelu , en jaksa valittaa joka asiasta! Mulle oli nyt vaa helppo valita tuttu paikka
Itse kävin kerran Riitalla laittamassa mesolangat kasvoihin, onnistui hyvin ja eron huomasi heti käsittelyn jälkeen, mutta harmi vain vaikutus ei kestä kuin pari kuukautta ja hinta on aika kova vaikutusaikaan nähden. Botoxin käyn laittamassa Plastic Surgery Centerissä, lääkärin toimesta. Ei koskaan mitään ongelmia!!! ☺
Hei, minä kävin ensimmäistä kertaa The lookissa tässä pari viikkoa sitten, sehän on nykyään muuttanut snelmmanninkadulle Helsingissä. Otin botoxia kulmiini, sairaanhoitaja Tea oli tosi hyvä ja kivanoloinen :)
Tää on kyllä hauska ku samat kommentoijat tunnistaa täältä :D
KOKEILKAA NYT JOTAKIN MUUTA KIRJOITUSTYYLIÄ SIELLÄ LOOKILLA. Ei mee läpi.
Mulla ei tosta ammattitaidosta ole mitään sanottavaa, mut on aina riski ostaa sellaiselta yritykseltä jolla on riski mennä konkkaan. Ei kauheesti kannata ostaa mitään kapseloitusmistakuita ku tuskin koko firmaa on (siinä muodossa) olemassa silloin kun takuita pitäisi käyttää.
[quote author="Vierailija" time="11.06.2014 klo 09:35"]Siis oikeastiko ihmiset uskaltaa mennä tuollaisten itseoppineiden puoskareiden luokse? kyseessä on kuitenkin kroppa ja jos jokin menee pieleen niin sitäpä ei niin vaan korjatakaan.Pahimmassa tapauksessa menee henki.
Halvalla ei saa hyvää pätee tässä asiassa varsin hyvin.Säästäkää mielummin kauemmin ja menkää oikeiden ammatilaisten luokse.
Pitkäsellä & Tiinalla kun ei ole kummalakaan alalle minkäänlaista koulutusta,se että on kuunnellut jonkun "alan ammattilaisen" johdolla annettu "koulutus" ei ole pätevä. Samaan kastiin menee tuon valesairaanhoitajan kanssa.Mites luulette että tuossa tilanteessa mikään vakuutus korvaa mitään,jos jotain sattuu.
[/quote]
Eikä heillä kummallakaan näytä olevan mitään silmää tai tolkkua sen suhteen, mikä näyttää hyvältä tai milloin RIITTÄÄ. En menisi ikinä.
3, miksi kahdesti? Eka yritys epäonnistui?