Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Sinulla kokemusta THE LOOK

Vierailija
21.05.2011 |

hoitolan palveluista? Millainen hoito Sinulle tehtiin? Missä: Helsinki/Tallinna?

Itseäni kiinnostaisi rasvaimu.

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
23.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä oon käynyt lookissa jo parin vuoden ajan ottamassa hyaluronihappoa huuliini. Tyytyväinen oon ollut, siellä on aina mukava piipahtaa.

Vierailija
62/122 |
14.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En leikkele itseäni. Ne naiset eivät siitä kaunistu, rumenevat vain. Menee rahat ihan hukkaan.

Silarit ja täytetyt huulet ihan tyhmän näköisiä.

Luonnonkauneus on parasta. Ne jotka eivät sitä ole, ei voi mitään. Ei siihen leikkely auta.

Nuorena joskus huonon itsetunnon ja kiusaamisen takia haaveilin kauneusleikkauksista mutta onneksi järkiinnyin aikuistuttuani.

Niin ja terveys on kaikkeni tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riitta kauppaa nyt botoxia hintaan 60€. Ymmärtääkseni Suomessa vain Valviran alaiset saa ostaa lääkkeiaineita? ? Entä tiedättekö ketään muuta Ei terveydenhuollon ammattilaista joka edes uskaltaisi käsittellä botuliinibakteereja? Itselläni ei ainakaan tule mieleen.

Vierailija
64/122 |
25.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi tietty osaltaan selittää super tarjouksia. Medspa sta näkyy olevan valtion julkinen protesti veroista. Edellisen kerran samassa osoitteessa konkka taisi olla pari vuotta sitten, eri firman nimellä. http://www.protestilista.com/yritys/2442222-4

Vierailija
65/122 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, häntä on kouluttanut Tiina Jylhä yms. jotka sanoin ovat TÄYSIN ammattitaidoton nainen. Kenelläkään ei ole The Lookissa sairaanhoidon ammattia ja silti paukuttavat neulalla mihin sattuu.

Vierailija
66/122 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on kyllä hyvä esimerkki mitä luukista saa...

En menis vaikka maksettais. En ole mikään kedon kaunein kuka, mut voin vannoa että kivemman näkönen kun suvi.

Vierailija
67/122 |
18.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa lookista mitään hyvää. Kävin Tallinnassa laittamassa rinnat joku aika sitten. Leikkauksen jälkeen toisesta tissistä näki heti implantin reunan. Minulle sanottiin lookissa "eihän Näissä mitään vikaa ole". Nyt tissi on tippunut ja on täysin eri paria toisen tissini kanssa. Toinen tissistä ensinnäkin osoittaa itään ja toinen länteen ja nyt kun viallinen tissi tipahti niin en kehtaa ottaa edes liivejä pois. Vastaus on lookista " nestettä se vaan on". Menetin rahani lookille ja lopputulos on paska!

Vierailija
69/122 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onks nää ongelmat vain Lookin ominaisuus vai onks se ihan yleistä näissä että lopputulos voikin olla ihan hirveä ja mitään korvausta ei saa?

Vierailija
70/122 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
71/122 |
02.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiina ja suvin naamat kertoo jo kaiken paikan tasosta.

Vierailija
72/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun leikkauksia tehdään tuhansia niin mukaan mahtuu toki aina epäonnistumisiakin. Sama homma kaikilla tän alan palvelun tarjoajilla. Eipä hiustenvärjäyksetkään aina mene kohdilleen.

Vierailija
73/122 |
03.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun leikkauksia tehdään tuhansia niin mukaan mahtuu toki aina epäonnistumisiakin. Sama homma kaikilla tän alan palvelun tarjoajilla. Eipä hiustenvärjäyksetkään aina mene kohdilleen.

Veikkaisin kuitenkin, ettei Jylhän puodin kautta ihan tuhansia leikkauksia tehdä. Hiustenvärjäys on toimenpiteenä hiukan eri luokkaa kuin kropan leikkely. Jokainen järkevä voi toki tehdä huomioita esimerkiksi Jylhän tai Pitkäsen kuvaa katsomalla, millaista jälkeä saattaa olla odotettavissa. Järvisen kohdalla ihmettelen ajatuksenjuoksua, että ensin on liian isot riipparit. Sitten niitä kohotetaan ja laitettaisi mukaan isot implantit. Kun ei nahka kestänyt entisiäkään venymättä?

Vierailija
74/122 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käskinkö mää?

Vierailija
75/122 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuksu? Missä on käynyt? Sillä roikkuu alahuuli.

Vierailija
76/122 |
04.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ois viimeinen paikka minne menisin.

Vierailija
77/122 |
21.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ollu tosi tyytyväinen, rintojen kohotuksessa kerran ja useissa kasvohoidoissa.

Vierailija
78/122 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Helsingin klinikalla ja mielestäni siellä oli hyvä palvelu ja voin todeta että liiankin hyvä . Lähdin kahden viikon päästä leikkaukseen Tallinnaan ja siellä odotti minua henkilo joka vei klinikalle , olin siellä yön yli ja palvelu ja hoito täytyy sanoa oli todella hyvää ( näin yhtäkkiä ensikertalaisena kyllä jännitin sinne mennä) jännitys turhaa parempi hoito kun muualla missään olen saanut. Tikit poistettiin viikon kuluessa suomessa ja kaikki onnistui todella hyvin. Voin suositella heidän palvelujaan jokaiselle joka haluaa hieman halvemman hinnan maksaa leikkauksesta ja saa vielä parasta hoitoa jälkeenkin.

Vierailija
79/122 |
27.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://m.facebook.com/groups/1510677299030634?ref=bookmarks

Kaikki uhrit tähän ryhmään liittymään ja otetaan meidän oikeus häneltä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kahdeksan