Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

''Pillukuulat'' - mitä teen väärin?

Vierailija
25.10.2011 |

Onko teillä kokemusta treenikuulista?

Ostin vihdoin viimein sellaiset ''cat eyes''-kuulat lantionpohjalihasten treenaamiseen, noin 2cm halkaisijaltaan olevat ja painavat.

Voitelin ne liukkarilla ja laitoin emättimen perälle, koska luin, että ne valuvat sieltä kyllä alemmas. No, eivät valuneet mihinkään, vaikka liikuin ihan normaalisti kotona.

Koitin hyppiä tasajalkaa jännittämättä yhtään, kyllä ne sitten ulos tulivat. Pienellä jännityksellä pystyn hyppelehtimään ja kuulat pysyy sisällä. Mitä teen väärin?

Olen sentään synnyttänyt ja voin sanoa, että paikat eivät minusta ole kireää nähneetkään..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulien tarkoitus on pysyä sisällä.

Vierailija
2/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka muutaman tunnin niin alkaa tapahtua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuullut kenenkään kutsuvan näitä pillukuuliksi..!

Vierailija
4/8 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt persiissä pijetä....

Vierailija
5/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri kaltevuus emättimessä. Jos on reikä enempi ylös, niin tulee vauhdilla alas, ja joillakin kallistusta on enäpi taakse, niin sit ei tule niin hyvin pois.

Vierailija
6/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä kokemusta treenikuulista? Ostin vihdoin viimein sellaiset ''cat eyes''-kuulat lantionpohjalihasten treenaamiseen, noin 2cm halkaisijaltaan olevat ja painavat. Voitelin ne liukkarilla ja laitoin emättimen perälle, koska luin, että ne valuvat sieltä kyllä alemmas. No, eivät valuneet mihinkään, vaikka liikuin ihan normaalisti kotona. Koitin hyppiä tasajalkaa jännittämättä yhtään, kyllä ne sitten ulos tulivat. Pienellä jännityksellä pystyn hyppelehtimään ja kuulat pysyy sisällä. Mitä teen väärin? Olen sentään synnyttänyt ja voin sanoa, että paikat eivät minusta ole kireää nähneetkään..

Jätän kuulat lähelle emättimen aukkoa jossa sulkijalihas on. Tietysti ne liikkuvat itse päivän aikana eri kohtiin, mutta enemmän siinä etu/-keskiosassa ovat.

Vierailija
7/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, tarviipa koittaa jättää ne valmiiksi alemmas.

Kuinka paljon laitette liukkaria noihin ''pillukuuliin''? Tunnetteko te ne kokoajan? Itse tunnen ne vasta emättimen suulla, en siis sisällä.

- ap

Vierailija
8/8 |
26.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääasia että auttavat lihaksia pysymään tiukkana. Glid nimistä liukkaria laitan aina melko reilusti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yhdeksän