Lue keskustelun säännöt.
Pariskunta, joka ällöttää
24.10.2011 |
Eihän nämä ole oikeita ihimisiä, mutta tuon tyylisiä on paljon oikeasti olemassa. Ulkomuodollisesti.
Voi kiitos, etten itse näytä vartaloltani tuon naisen kaltaiselta tai mieheni tuolta mieheltä. YÖKS!!
Miksi kukaan päästää itsensä tuon näköiseksi? Lapset on tekosyy..
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
siksikö ettei pääse plösähtämään ja leviämään? Terveyden vuoksi riittää vähempikin liikunta ja urheilu kuin paljon...
Eli ettei vaan taustalla olisi se ettei haluta näyttää tankkerilta.