Loukkaannuinko suotta? Anoppi asiaa.
Kaksosemme pääsivät ripille kesällä. Teetimme anoppille + apelle isot kuvat kiitokseksi.
Nyt kun kävimme heillä kylässä, ei kuvia ollut esillä.
Kirjahyllyssä kuitenkin komeileen hänen tyttärensä ja ex-miehen hääkuva.
Tämä pari on eronnut kuusi vuotta sitten ja ex on jo uusissa naimisissa sekä lapsia.
Tietenkin jokainen saa valita kenen kuvia pitää esillä, luulisi ensimmäisten lastenlasten rippikuvat olisivat kiinnostaneet.
Kommentit (5)
Jospa ei vaan olleet saaneet aikaiseksi "päivittää", mitä kuvia esillä pitävät. Vai ovatko pistäneet jonnekin muualle kuin olohuoneeseen?
Nimimerkillä, ainakin kaksi vuotta on ollut käymättä läpi lasivitriini, jossa on suvun valokuvia esillä. Uusimmat puuttuvat.
Anoppi ei näe kotiaan kuten sinä. Ei näe että ois päivittämisen tarvetta.
Vaikka olisi kuinka läheisiä lapsia esim. omiani. En halua sisustaa kristillisillä aiheilla, koska en usko jumalaan. Tätä en kuitenkaan toitota ihmisille.
Eli mielestäni todella ylireagoit.
siellä albumissa niillä on hyvä paikka ja voi niitä sieltä tarpeen mukaan katsella.
eli vastaus kysymykseen; loukkaannuit suotta.
Ymmärrän jos isovanhemmilla olis esillä kaikkien muiden lastenlasten ym rippikuvat, mutta ei teidän, silloin voisit loukkaantua...
Olen saanut kolmen kummilapsen kuvat: eivät ole missään esillä, koska eivät ole omia lapsia. No, ei meillä ole omien lastenkaan rippikuvat esillä, joten en todellakaan oleta, että muut joutuvat sisustamaan kotinsa minun määräysteni mukaan.
Olen antanus siskolleni lahjaksi pyyheliinoja, jotka eivät ole koskaan esillä. Sen sijaan tuo ruoja kehtaa käyttää ex-anoppinsa ostamia pyyhkeitä. Pitäisikö minun siis loukkaantua?