Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä tästä blogista?

Vierailija
22.10.2011 |

http://neidinvaatekaappi.blogspot.com/

Muija kylvää tuhansia euroja just ja just kävelemään oppineen muksun rytkyihin. Ihan kaikki on jotain Il Gufoa (vai mikä lie), Gantia (hahhaa!) ja Hilfigeriä. Ykskään vaate EI VOI OLLA Hennesiltä tai Lindexiltä, koska se on niiiiin junttia!

Kommentit (91)

Vierailija
81/91 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapseen panostaminen myös henkisesti, kasvatuksellisesti, huolenpidollisesti yms. EIVÄT ole toisiaan poissulkevia asioita.

Itse teen molempia.

Vierailija
82/91 |
23.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kaikki täällä omistavat vain tarpeellisen ja onneksi niinä hyvinä ihmisinä sen myöntävät. On se tietokone millä tätä ptä voi jauhaa ja se aikahan ei lapsilta ole pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/91 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoton alehamsteri, joten ei kait nuo nyt loppupeleissä niin kalliita ole olleet vaikka luxusmerkkejä ovatkin.

No kyllävaate on kallis, jos se -50% alessa maksaa satasen! Tai ees viis kymppiäkään. Kallista on. Ja jumalauta on vaatetta!

Vierailija
84/91 |
24.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mahdoton alehamsteri, joten ei kait nuo nyt loppupeleissä niin kalliita ole olleet vaikka luxusmerkkejä ovatkin.

No kyllävaate on kallis, jos se -50% alessa maksaa satasen! Tai ees viis kymppiäkään. Kallista on. Ja jumalauta on vaatetta!

Kukaan täällä ei sanonut mitään vaatteen hinnasta vaan väitteestä, että tuhansia kuukaudessa menee vaatteisiin. Kun alkaa toisia haukkumaan, niin kannattaa hieman tarkastella niitä faktoja. Kyseessä on blogi, missä syksyn aikana lapselle on ostettu muutama talvihattu ja kaikki muut vaatteet on ollut vanhoja aleostoja. Ja kauan siihen menikin, että unohdetaan loputkin järkevien ihmisten käyttäytymissäännöt ja aletaan kiroilemaan.

Ja taas herää se kysymys, miksi toisten asiat ovat sinulle niin tärkeitä? Jos jonkun mekko maksaa 50 euroa, niin miten se sinun elämään näin suuresti vaikuttaa? Onko elämäsi tosiaan niin sisältököyhää, että pitää lukea blogeja joista ei pidä ja haukkua niitä anonyymisti. Miksi kiusaat itseäsi lukemalla tuota jos et siitä pidä? Ja miksi kiusaat itseäsi näin tunteikkaasti keskustelemalla vieraiden ihmisten elämästä, josta et pidä?

Vierailija
85/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lastenvaatteet tulee jo korvista, lueskelkaapa ihania suomalaisia sisustus- ja lifestyleblogeja, esim.

http://valkoisellaverannalla.blogspot.com/

http://vaniljahouse.blogspot.com/

http://valkeatunelmat.blogspot.com/

Vierailija
86/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä tuon blogin pitäjän kanssa niiiiin eri arvot. Hänellä on mm. lasten pipoja varten hankittuna aitoja turkistupsuja :O. Mitähän lapsi tuumaisi jos tietäisi... Sain tämän perusteella tuosta bloggaajasta tosi huonon kuvan (välinpitämättömän), lastenvaatteet menee eläinten hyvinvoinnin edelle >:(

Vierailija
87/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sisutusblogit on kivoja

Vierailija
88/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

noi sisutusblogit on kivoja

Kaikki samanlaisia vaan :/. Itse en tuosta kyseisten blogien tyylistä tykkää mutta kiva noita oli kummiskin selailla.

Vierailija
89/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän on av:lla jo tuttu kaava: yksi löytää blogin, yleensä lastenvaate- ja/tai lifestyle-blogin, jota kritisoi. Sitten tulee jees-naisten porukka perässä lyttäämään blogin oikein voimalla. Nähty on. Monet kerrat.

Keksikää nyt jotain uutta. Tai hankkikaa se kuuluisa oma elämä.

Vierailija
90/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos neidin vaatekaappi blogin pitäjälle, jatka omaa linjaasi! Seuraan lastenvaateblogeja mielelläni, vaikka en itse pysty lasteni vaatteisiin satsaamaankaan hirveästi. Blogit ovat minulle samankaltaista viihdykettä kuin naistenlehdet: En itse pysty hankkimaan kaikkia esiteltyjä ihanuuksia, mutta niitä on mukava katsella.

Toisten haukkuminen julkisesti on ala-arvoista ja säälittävää. Tunnen myötähäpeää tuollaisten ihmisten puolesta.

Vierailija
91/91 |
25.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blogin pitäjä vaikuttaa mukavalta, kun taas

Ap tuntuu ikävältä ihmiseltä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän