Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pääkaupunkiseudun kotiäidit, millaiset tulot riittää?

Vierailija
22.10.2011 |

Pohdiskelen mahdollisuutta jatkaa kotiäidin uraa kun muutamme Suomeen (Helsinkiin). Lapset jo yli 3-v, joten menevät ainakin osapäiväisiksi tarhaan/kouluun -> mun tulot nolla.

Mietin vaan miten pitkälle miehen tili riittää.. Mies nimenomaan toivoo mun jäävän kotiin, itse olen kahden vaiheilla. Mulla on kyllä työpaikka odottamassa, mutta mutkistaahan se perhe-elämää, kun ollaan totuttu siihen, että olen kotona ja arki sujuu sen vuoksi stressittä ja jouhevasti. Tekis mieli jäädä kotiin, mutta miten käy elinason.

Mitä teillä muilla jää käteen kun asumiskulut on nettopalkasta vähennetty? Monta lasta teillä on ja miten hyvin yhden aikuisen tulot riittää? Paljonko menee ruokaan per kk? Ja mihin muuhun rahaa menee? Auttakaa vähän suomalaisesta arjesta vieraantunutta, miten pitkälle mikäkin rahasumma riittää?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainan ja vastikkeen jälkeen jää siis n. 3000-3500€.

jälkeen vielä käteen tuo summa, niin elätte varsin mukavasti sillä summalla. En ymmärrä mihin edes saisitte kaiken kulumaan.

Vierailija
22/22 |
05.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten miltei puolet pois veroina. Sillä pärjää espoossa jotenkuten, niin ja bonukset päälle. Tosin ei osata nuukailla, ehkä siksi rahaa menee niin pirusti.Lainaakin on ja kaksi autoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kolme