Lidlin perunamuusijauheen tilalle on tullut Felixin "tapettiliisteri"
Lidl alkaa pian olla täysin epäkiinnostava kauppa. Parhaat tuotteet poistuvat ja korvataan huonommilla. Pahimmassa tapauksessa samoilla, mitä saa kaikista ruokakaupoista.
Mitä ne siellä ajattelee? Rahaa varmaan.
Kommentit (69)
En ole ikinä tehnyt perunamuusia jauheesta, syönyt olen kerran kaverilla, oli pahaa. Perunamuusihan on maailman helpoin ja nopein tehdä itse, ja niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
En ole ikinä tehnyt perunamuusia jauheesta, syönyt olen kerran kaverilla, oli pahaa. Perunamuusihan on maailman helpoin ja nopein tehdä itse, ja niin hyvää.
Kysyitkö ihan emännältä ja yritti ensin kierrellä?
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla jääkaapissa aina keitettyjä perunoita? Että tosta vaan otan ja...
Lidlin muusin tilalle Xtran muusijauhe. Yllättävän hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyitkö ihan emännältä ja yritti ensin kierrellä?
Ei tarvinnut kysyä, kun edessäni valmisti sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitettyjä perunoita jääkaapissa?? Niistä muusi? Hehhee....
Sen Lidlin oman perunamuusijauheen hinta on viime vuosina nostettu kilpailukyvyttömän kovaksi. Ainoastaan joinain tarjouspäivinä ("superviikonloppu") sitä on myyty -40%.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällä tasolla kun on ruuanlaitto, niin ota vaan se pussimuusi.
Felixin perunamuussi oli joskus ok mutta joku kuukausi sitten ostin sitä ja maistoin oli maku muuttunut todella huonoksi. Yleensä teen itse ja valmis on kiireeseen.
Lidlistä on järjestelmällisesti kadonnut ulkomaisia hyviä tuotteita, tilalle on tuotu mitäänsanomattomia korvaavia samoja kuin joka kaupassa.
Vierailija kirjoitti:
Felix on paras perunamuussijauhe.
Felix on kissojen ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perunan keittäminen onkin todella raskasta työtä. Eihän kukaan sellaista jaksa.
Jos vaan syöt niitä einesruokia pääset helpommalla. Kylmänä tietysti, kuka niitä lämmittää jaksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keitettyjä perunoita jääkaapissa?? Niistä muusi? Hehhee....
Tuo kirjoitti "Perunamuusihan on maailman helpoin ja nopein tehdä itse, ja niin hyvää. "
Niin jotain tuollaistahan siihen on pakkokin olla.
Vierailija kirjoitti:
Felixin perunamuussi oli joskus ok mutta joku kuukausi sitten ostin sitä ja maistoin oli maku muuttunut todella huonoksi. Yleensä teen itse ja valmis on kiireeseen.
Kiireeseen. Mihin on niin kiire ? Vauvapalstalle ?
Vesijauhoa kauppoihin odotellessa
Jos on hirvittävä kiire niin perunamuusin voi tehdä vaikka edellisenä iltana valmiiksi.
Vaikka siinnä netflixin katselun lomassa.
Vierailija kirjoitti:
Sen Lidlin oman perunamuusijauheen hinta on viime vuosina nostettu kilpailukyvyttömän kovaksi. Ainoastaan joinain tarjouspäivinä ("superviikonloppu") sitä on myyty -40%.
Sen on suunnilleen pakko olla parasta lajissaan, kun ei enää Suomeen riitä. Kaikki tuotanto menee parempiin suihin jossain...
Ala asteella 80-luvulla tarjoiltiin jauhomuussia. Ei vaan menny alas ja 3 ensimmäistä vuotta istuin aina jälkkärissä muussipäivinä :(
Tee oikeaa muusia.