Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies taitanee kosaista 11.11. =D

Vierailija
01.11.2011 |

Ollaan seurusteltu muutaman vuoden ja asuttu yhdessä pari kuukautta. Kysyn ajoittain leikilläni sen perinteisen "no, koskas meinaat kosia?"-kysymyksen, johon mies aina huvittuneena vastaa jotain mun malttamattomuudesta.. :p No ihan oikeasti en ole ja hän tietää sen, mulla ei ole mitään kiirettä asian suhteen, tuo on lähtenyt vitsistä kun niin "kuuluu" kysellä. Sen verran ollaan tietysti puhuttu että molempien tavoitteena on joskus mennä naimisiin, ja mieluiten toistemme kanssa.. =D Muuten on ihan hyvä näin.

Viimeksi kun johonkin keskusteluun liittyen taas heitin kysymyksen, mies oli jotenkin salamyhkäisempi ja vastasi jotain ympäripyöreetä, että "aiemmin kuin luuletkaan ;) " Hämmentävää. Kyselin lisää, ja lipsautti, että päivämäärä liittyy jääkiekon loppuottelun tulokseen. Päättelin tietysti että 6.1., mutta mies hykerteli tyytyväisenä ja vaikeni sen jälkeen kuin muuri, sanoi ettei viitsi paljastaa enempää.

Tuosta hykertelystä tiesin tietysti menneeni väärään, ja hetken pyöriteltyäni keksin: 11.11.11 -> 6 x 1!

Voi apua, mikä päivämäärä.. =)) Kliseinen ja suloisen "nolo", mutta mies on ilmeisen tyytyväinen päätöksestään, eikä tietysti vikaan mene, jos uskaltautuu kysymään.. ;) Sama se päivämäärä on mulle, on niin suloista miettiä miehen ilmettä kun se oli niiiin tyytyväinen kun oli saanut mut johdateltua väärille urille ja luulee nyt ihan täysin yllättävänsä mut.. =D Ja toisaalta, enhän mä mitään varmaksi tiedäkään, ennen kuin 10 päivän päästä, että olinko oikeassa, vai onnistuiko se kuitenkin johdattamaan mut harhaan.. =)

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta hykertelystä tiesin tietysti menneeni väärään, ja hetken pyöriteltyäni keksin: 11.11.11 -> 6 x 1! =)

No jo on vaikeesti haettu. En todellakaan usko miehesi kyenneen tuohon logiikkaan. Sinuna odottelisin sinne loppiaiseen asti ennen kun aloitat hengityksen pidättelyn.

Vierailija
2/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mentiin 11.11. kihloihin. :) Vuosi tosin oli 3 vuotta sitten, mutta kumminkin. :) Tsemppiä! :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toivottavasti miesystävä ei tuolloin kosi.

Viimeksi onnistuin onneksi ohittamaan koko kysymyksen vastaamatta.

Vierailija
4/4 |
01.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai no yksi niitä taisi olla, mut kuitenkin... =)

Tuosta hykertelystä tiesin tietysti menneeni väärään, ja hetken pyöriteltyäni keksin: 11.11.11 -> 6 x 1! =)

No jo on vaikeesti haettu. En todellakaan usko miehesi kyenneen tuohon logiikkaan. Sinuna odottelisin sinne loppiaiseen asti ennen kun aloitat hengityksen pidättelyn.

Hei arvaa mitä - mun mies on niinku TOSI fiksu! Kyllä mä voisin hyvin uskoa, että olisi kykeneväinen tuollaiseen laskukaavaan. Hengitystä en aio pidättää edes ensi viikon perjantaihin, jos olen kaavoineni väärässä niin en oikeasti putoa edes yhtään mistään. Meidän elämä jatkuu, tämä nyt oli vaan omaa ajatusleikkiäni.

Onneksi oon AV:lla vanha konkari ja tiesin, että tänne tupsahtaa nopsaan tämän tyyppinen viesti, joten sekään ei kirvellyt. Hymyä sunkin päivään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän yhdeksän