Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa??

Vierailija
21.10.2011 |

On ollut pari päivää kuin perseelle ammuttu karhu. Mikään ei ole hyvin, ei vaikka miten yritän myötäillä. Tänään sai aivan uskomattoman raivokohtauksen siitä, kun tuli bussiani vastaan, ja en ulkomuistista osannut kertoa järkevää paikkaa missä odottaa... jätti tuosta syystä minut ja lapset sinne vaan kadun varteen selviytymään julkisilla kotiin ja lähti omia teitään. Karjumisen ja solvaamisen kera. Tunnustan, että minulla on surkea suuntavaisto enkä muista ulkoa katujen nimiä kovin hyvin, mutta onko tuo nyt kohtuullista? Lapset siis olivat hänen kyydissään vastaan tullessa ja toisella ei ollut hanskoja ja toisella takin alla liian vähän päällä ja kylmähän niille tuli ennen kuin selvittiin kotiin. En tajua.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perkele jos ei aikuinen mies osaa kertoa mikä riepoo, niin menköön muualle raivoamaan..ja vielä lapsille teki tollasen tempun! Toi oli jo ihan liikaa. Sinuna pistäisin sen miehen nyt kertakaikkiaan seinää vasten! Käske sen pyytää lapsilta anteeksi, ellei se itse sitä tajua.

Vierailija
22/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kiusaamasta ihmisiä ja hanki itsellesi tyydyttävä, tai edes välttävä, seksielämä, jottei meidän muiden tarvitse lukea suoltamaasi moskaa. Kiitos.

asioita sinivalkoisin silmin ja uskoa sitä mitä itse haluaa ja valehdella itselleen, peittää ikäänkuin sen todellisen ongelman ja antaa haluaa antaa ymmärtää ulospäin kuvan että kaikki sujuu hyvin, yleisin syy moiseen on seksinpuute sitä ei käy kiistäminen, että vedähän sinä vaan hanuriis uudelleen ne mielipitees kun niillä ei ole mitään painoarvoa ja ei perustu mihinkään todelliseen tapahtumaan.

ihmettelin vain, että sinusta seksielämän maustamiseksi riittää takaapäin. Tiedätkö mikä tässä on ihan oikeasti surullista mutta ironista? Se, että käytät sujuvasti sanaa "ironinen", mutta et tajua ironiaa vaikka se puree sua hanuriin. Takaa päin, ihan suolana ja pippurina.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ap olla, äläkä vastaile tuolle ääliölle mitään...Mikä lie palstahäirikkö.

Vierailija
24/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole kokenut riidan lietsomisen auttavan. Mutta olen samaa mieltä, että tuo oli todella ikävä temppu, eikä hyväksyttävää millään tasolla. Näyttää itsekin sen tajuavan.

Vierailija
25/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

anna ap olla, äläkä vastaile tuolle ääliölle mitään...Mikä lie palstahäirikkö.

purkaa ärsytystä. ;)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi