Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä mun miestä vaivaa??

Vierailija
21.10.2011 |

On ollut pari päivää kuin perseelle ammuttu karhu. Mikään ei ole hyvin, ei vaikka miten yritän myötäillä. Tänään sai aivan uskomattoman raivokohtauksen siitä, kun tuli bussiani vastaan, ja en ulkomuistista osannut kertoa järkevää paikkaa missä odottaa... jätti tuosta syystä minut ja lapset sinne vaan kadun varteen selviytymään julkisilla kotiin ja lähti omia teitään. Karjumisen ja solvaamisen kera. Tunnustan, että minulla on surkea suuntavaisto enkä muista ulkoa katujen nimiä kovin hyvin, mutta onko tuo nyt kohtuullista? Lapset siis olivat hänen kyydissään vastaan tullessa ja toisella ei ollut hanskoja ja toisella takin alla liian vähän päällä ja kylmähän niille tuli ennen kuin selvittiin kotiin. En tajua.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten parsuhteen asiat oli vielä paremmin kuin vuosiin... ei kerro minulle mitään, sanoo vain, että masentaa. Mitä mä teen?

ap

Vierailija
2/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkaa pahan olon sinuun...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

purkaa pahan olon sinuun...

en lainkaan tajua miksi ei voisi kertoa niitä minulle. Kysynyt olen kyllä. ap

Vierailija
4/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo perheeseen/puolisoon ärtyminen kertoo usein siitä, että on joku suhde viritteillä. Ei tietystikään aina, mutta kaikissa tuntemissani pettämistapauksissa tuo on ollut yksi selkeä oire.

Vierailija
5/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei uskalla sulle kertoa...

Vierailija
6/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin se helpottaa.

Murheita (duuni tai jotain muuta).

Vierailija
7/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tuo perheeseen/puolisoon ärtyminen kertoo usein siitä, että on joku suhde viritteillä. Ei tietystikään aina, mutta kaikissa tuntemissani pettämistapauksissa tuo on ollut yksi selkeä oire.

Vierailija
8/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän varmaksi... tuo sivusuhde kävi itselläkin mielessä. Mutta toisaalta ei vaikuta vain ärtyneeltä, vaan tosiaan jotenkin epätoivoiselta ja masentuneelta. Äsken anteeksipyyntötekstari: "Anteeksi, että joudut kestämään minua", ei vastaa puhelimeen. Niin omituista. Ja suurieleistä, diivamaista, itsesäälistä... =P

ap

Vierailija
9/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika anna sille pillua nyt ja nopeaa, tuo on ihan selvä merkki että on puutteessa!

Vierailija
10/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sitten mulla pitäs ton mukaan olla aina jotain viritystä menossa..."

Vierailija
11/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänen aika anna sille pillua nyt ja nopeaa, tuo on ihan selvä merkki että on puutteessa!

ja B) Arvaa tekeekö tuon jälkeen kummankaan mieli?

Vierailija
12/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Saa

tiedäthän sen? Anna joskus takaapäin kyllä se sinuakin ottais päähän joka päivä syödä kaurapuuroa ilman suolaa ja sokeria, aina.

Vierailija
13/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Saa

tiedäthän sen? Anna joskus takaapäin kyllä se sinuakin ottais päähän joka päivä syödä kaurapuuroa ilman suolaa ja sokeria, aina.

kaurapuuroa takaperin.

ap

Vierailija
14/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Saa

kaurapuuroa takaperin.

ap

:D surullista mutta niin ironista.

Vierailija
15/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

A) Saa

kaurapuuroa takaperin.

ap

:D surullista mutta niin ironista.

Vierailija
16/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kiusaamasta ihmisiä ja hanki itsellesi tyydyttävä, tai edes välttävä, seksielämä, jottei meidän muiden tarvitse lukea suoltamaasi moskaa. Kiitos.

Vierailija
17/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä oli pahin stressi.Jäikin sitten hermolomalle..

Vierailija
18/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakkaa kiusaamasta ihmisiä ja hanki itsellesi tyydyttävä, tai edes välttävä, seksielämä, jottei meidän muiden tarvitse lukea suoltamaasi moskaa. Kiitos.

Vierailija
19/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työssä oli pahin stressi.Jäikin sitten hermolomalle..

Tosi vähän vaan puhuu töistään.

ap

Vierailija
20/25 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioita sinivalkoisin silmin ja uskoa sitä mitä itse haluaa ja valehdella itselleen, peittää ikäänkuin sen todellisen ongelman ja antaa haluaa antaa ymmärtää ulospäin kuvan että kaikki sujuu hyvin, yleisin syy moiseen on seksinpuute sitä ei käy kiistäminen, että vedähän sinä vaan hanuriis uudelleen ne mielipitees kun niillä ei ole mitään painoarvoa ja ei perustu mihinkään todelliseen tapahtumaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan