Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkähintasiin laseihin sossu antaa maksusitoumuksen? Kehykset 699€ Versace olis kivat.

Vierailija
21.10.2011 |

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

alehyllystä jotkut kehykset. Ja linssit perusmallia, mitään hiontoja tai pinnoitteita ei niihin kuulu, vaikka linssit olisivat kolme senttiä paksut.

SilmäLÄÄKÄRIN kulut maksetaan, optikkoa ei ole.

Vierailija
22/24 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattaa ne tietyt sossun hyväksymät peruslasit, eikä mitään muuta. Eli ei onnistu ottaa laseihin päälle esimerkiksi ohentavaa hiontaa ja maksaa vain sitä osaa itse.

Ehkä sillä tavalla onnistuisi, että jälkikäteen pyytäisi vaihtaa linssit niihin olemassa oleviin kehyksiin, ja maksaisi ne uudet linssit sitten itse? Toisaalta yleensä kehykset ovat muutenkin se halvin osa laseista ja ne linssit se kallein, joten paljoa se ei auttaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko pakko ottaa halvimmat, vai saako sossulta rahan halvimpien mukaan?

En ole vielä käyttänyt toimeentulotukea, vaikka siihe juuri ja juuri olisin oikeutettu. Mutta lasit olisi vähitellen pakko saada, huonommassa silmässä näkö -3.25.

Mutta mietin juuri tuota hinta-asiaa.... Kun linssien vahvuudet olisivat hyvin erit, niin kaipaisin kovasti ohennusta tuohon vahvempaa korjausta vaativaan silmään etteivät olisi ihan eripariset. Ja paremmassa silmässä tarvitaan hajataiton korjaus...

Siis täytyisikö otta halvimmat kehykset (ei ongelma) halvimmilla peruslinseillä (ongelma)?

sanoa, kun tosiaan voivat harkita ja olla myöntämättä ollenkaan.

Mutkin lääkäri lähetti sinne optikolle päänsäryn vuoksi, ja sieltä kirjoitettiin sossuun joku suositus, että ehdottomasti pitäisi korjata, mutta ei vaan saanut.

t.4

Ja tämä näkö on alkanut muodostua todelliseksi ongelmaksi opinnoissa. Tosi harmi jos vetävät sellaista linjaa ettei edes itse saisi maksaa sitä ylimenevää osaa. Koska peruslinssit ei riitä vaan tuo hajataitto on oltava.

Minullekin optikko muuten sanoi, että pilaan silmäni kun en käytä näönkorjausta (johtuen ilmeisesti silmien eriparisuudesta?). Mutta silmälääkärillä ei ole ollut varaa käydä.

Taitaa jäädä lasit hankkimatta.

ollut nelosellakaan vanhoja laseja.

Mä siis menin ihan terveyskeskuslääkärille päänsäryn vuoksi, se käski optikolle, en mä missään silmälääkärillä päässyt käymään.

Ja se optikko kirjoitti sit lapun sossuun, että hajataitto niin paha, että todennäköisesti aiheuttaa särkyä. Mutta ei. Tosin en mä enää niin usein niistä säryistä kärsi, liekö sit ollut muutakin stressiä tms.

Mutta siis http://www.nissen.fi/laskuri/a7c92e

tämä peruspakettiko ei korjaa hajataittoa?

t.4

Vierailija
24/24 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin linsseistä 40€ lisämaksua, koska halusin heijastamattomat ja kovapintaiset, muuten olisi ilmeisesti maksanut vain pelkkien kehysten hinta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kolme