Kannattaako opiskella lastenhoitajaksi 38 v?
niin olen tosiaan jo "vanha" mutta innokas oppimaan uutta, mulla on toinen tutkinto ihan eri alalta(jolta ei ole löytynyt työtä) ja nyt olen työharjoittelussa päiväkodissa. Itselläni on kolme lasta. Kuinka rankkaa on lähihoitajan opiskelut? Ja sovellunko itse ees sinne kun pyörryn jo kun lastani rokotetaan? Tuntuu jo nyt tosi kiireisiltä nämä hoitajien työpäivät, ei ees ehdi sylitellä ja tutustua lapsiin kunnolla! Pitäiskö sit vaan hankkii lisäkoulutusta omalle alalle?
Kommentit (6)
Nimimerkillä nelikymppisenä yliopistoon kasvatusalalle, ja meitä on siellä aika monta "vanhaa".
lähde vaan kokeilemaan :) Tunnen monia, jotka on kouluttautuneet vasta myöh. iällä lähihoitajiksi, ja viihtyvät työssään. Silloin on vähän erilainen perspektiivi asioihin kuin suoraan alalle lähteneellä.
Ei voi tehdä työtä niin hyvin kuin haluaisi, sietää meteliä ja omaa hyvät hermot...
terv. lh vuodesta -92 ja kyllä on työnkuva ja "lapsiaines" muuttunut sitten valmistumisen
ja missä voi tehdä työt niin hyvin kuin haluaa...tietysti on helpompi "joustaa" paperipinkan kanssa kuin lasten tarpeiden.
Itse olen 40v ja opiskelen uutta alaa, se on ihanaa ja antoisaa!
Lähäri on eri asia.