Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako opiskella lastenhoitajaksi 38 v?

Vierailija
20.10.2011 |

niin olen tosiaan jo "vanha" mutta innokas oppimaan uutta, mulla on toinen tutkinto ihan eri alalta(jolta ei ole löytynyt työtä) ja nyt olen työharjoittelussa päiväkodissa. Itselläni on kolme lasta. Kuinka rankkaa on lähihoitajan opiskelut? Ja sovellunko itse ees sinne kun pyörryn jo kun lastani rokotetaan? Tuntuu jo nyt tosi kiireisiltä nämä hoitajien työpäivät, ei ees ehdi sylitellä ja tutustua lapsiin kunnolla! Pitäiskö sit vaan hankkii lisäkoulutusta omalle alalle?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähäri on eri asia.

Vierailija
2/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkillä nelikymppisenä yliopistoon kasvatusalalle, ja meitä on siellä aika monta "vanhaa".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähde vaan kokeilemaan :) Tunnen monia, jotka on kouluttautuneet vasta myöh. iällä lähihoitajiksi, ja viihtyvät työssään. Silloin on vähän erilainen perspektiivi asioihin kuin suoraan alalle lähteneellä.

Vierailija
4/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tehdä työtä niin hyvin kuin haluaisi, sietää meteliä ja omaa hyvät hermot...

terv. lh vuodesta -92 ja kyllä on työnkuva ja "lapsiaines" muuttunut sitten valmistumisen

Vierailija
5/6 |
20.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja missä voi tehdä työt niin hyvin kuin haluaa...tietysti on helpompi "joustaa" paperipinkan kanssa kuin lasten tarpeiden.

Vierailija
6/6 |
21.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 40v ja opiskelen uutta alaa, se on ihanaa ja antoisaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kuusi