Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsi ilman miestä?

Vierailija
18.10.2011 |

Elikkäs... Jos ihminen ei vaan löydä miestä itselleen? yirtyksistä huolimatta sitä oikeaa ei löydy?

Niin missä' iässä teistä olisi ok, vai onko ollenkaan, hankkia yksin lapsi esim hedelmöityshoidoin? Siis jos nimenomaan toiveissa on biologinen lapsi?

Itelläni on tilanne se etten oikein millään löydä miestä (tähän mennessä vain yksi edes seurusteluasteelle päässyt suhde eikä muuta) ja tavallaan tuntuu karmealta ajatus ettei koskaan saisi olla äiti...

haaveissa olisi 4-5 lapsen suurperhe, mutta jos ei yksinkertaisesti meistä löydy niin... entä sitten?

Mitä sitten tapahtuu?

Uskon että elämäni ei ole kokonainen ellen saa lasta... edes sitä yhtä :(

Mutta siis, missä iässä on kohtuullista yksin hakeutua hoitoihin lapsen saadakseen? 28 vuotiana? 35v?

Vai onko se ollenkaan oikein?

Vai kuuluuko vain unohtaa asia ja elää yksin?

t. vielä lähinnä asioita kovasti pohtiva...

Kommentit (82)

Vierailija
81/82 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kyllä tulee vuosia myöhässä mutta:
Itse olen nye 15 vuotias tyttö jolla ei ikinä ole isää ollut. En tiedä millä tavoin minut on tänne loihdittu mutta eipä se oikeastaan minua kiinnostakkaan. Minulla on kaksi eronnutta
äitiä (tulevat hyvin toimeen ja molempia nään saman verran) jotka ovat aina pitäneet minusta hyvää huolta. Isää en ole kosnaan tarvinnutkaan. Isänpäiväkortit menivät papalle. Toki muut lapset aina kyselevät mutta olen hyväksynyt asian ja usein myös he ymmärtävät kun kerran sanon että minulla on kaksi äitiä eikä isää. Kerran olen yhdeltä kuullut pientä kiusoittelua mutta olen antanut asian olla. Tunnen olevani hyvin kasvatettu ja tasapainoinen lapsi. En usko että vanhempien määrällä tai sukupuolella on väliä, vaan sillä rakkaudella mitä lapsi saa. Tätini on yksinhuoltaja ("vahinkolapsi") ja hänelläkin vaikuttaa menevän hyvin. Hän saa tukea muilta perheenjäseniltä. Ainakin itse pidän perheen tukea tärkeänä, mutta jos itse tuntee varmasti kykenevänsä yksinhuoltajuuteen niin siitä sitten vaan :3

Vierailija
82/82 |
23.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö haluat lapsen?Täällä olis yks komea mies,joka haluaa lapsen nimiinsä,mutta ei osallistu kasvatukseen.Puhuu englantia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi