Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä vaivaa miestä, joka haluaa naisen olevan alle 60-kiloinen

Vierailija
17.10.2011 |

pituudesta riippumatta? Oletko koskaan tavannut tällaista miestä?

Kommentit (142)

Vierailija
21/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T. 40v seitsemän lapsen äiti, joka 158cm/48kg ja 70D kuppikoko ja lihasta löytyy, en mikään laihaläski.

Vierailija
22/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka käy vaa´alla heti sen jälkeen kun on illalla syönyt pizzan ja juonut pari lasia limua? Ei, vaa´alla käydään aina aamuisin ennen aamupalaa ja mieluiten vessassa käynnin jälkeen. Eli silloin kun paino on alimmillaan päivässä:)

Samoin pituus on 99%:lla se mitä mitattiin koulussa 9 luokalla tai lukiossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kuppikoko D on valtavat ryntäät, jos rinnanympärys tissien alta on vaikkapa 65 tai 70.

t. a-kuppi, enkä tissitön minäkään

Jos mitta rintojen alta alkaisi olemaan 75, 80, 85 niin sitten alkaisi rinnatkin olemaan isot.

Minulla on 65E ja ne on sellaiset kouraan sopivat. Käytin ennen 75c:tä, 80B:tä, mutta liivit olivat huonot päällä, nyt on oikean kokoiset liivit. Rinnat ei tosiaan ole isot, ei valtavat, eivät vaadi isompaa paitaa, eivät roiku. Ovat ihan keskivertokokoa.

että se vaikkapa 75 on se rinnan alusen ympärysmitta, eli ei sinänsä kerro kuin sen että se on isompi (tai siis ei 75 iso ole, mutta isompi kun 65), kuppikokohan on sitten rinnan korkeimman kohdan ja rinnanalusen erotus. Eli kun joku on ihan mittanauhalla mitannut (!), ja ilmoittaa kuppikookseen 65E se kertoo minulle että hoikalla naisella isot rinnat. Mikäli se kuppikoko on valittu "testaamalla" rintsikoita, on se useimmiten eri kuin mittanauhalla mitattuna, sillä rintsikoita ei ole tehty niin että esim C75 ympärys rinnanaluselta on juuri se 75.

Tähän voisi joku liiviliikkeen myyjä kertoa enemmän :)

Vierailija
24/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kuppikoko D on valtavat ryntäät, jos rinnanympärys tissien alta on vaikkapa 65 tai 70.

Jos mitta rintojen alta alkaisi olemaan 75, 80, 85 niin sitten alkaisi rinnatkin olemaan isot.

Minulla on 65E ja ne on sellaiset kouraan sopivat. Käytin ennen 75c:tä, 80B:tä, mutta liivit olivat huonot päällä, nyt on oikean kokoiset liivit. Rinnat ei tosiaan ole isot, ei valtavat, eivät vaadi isompaa paitaa, eivät roiku. Ovat ihan keskivertokokoa.

että se vaikkapa 75 on se rinnan alusen ympärysmitta, eli ei sinänsä kerro kuin sen että se on isompi (tai siis ei 75 iso ole, mutta isompi kun 65), kuppikokohan on sitten rinnan korkeimman kohdan ja rinnanalusen erotus. Eli kun joku on ihan mittanauhalla mitannut (!), ja ilmoittaa kuppikookseen 65E se kertoo minulle että hoikalla naisella isot rinnat. Mikäli se kuppikoko on valittu "testaamalla" rintsikoita, on se useimmiten eri kuin mittanauhalla mitattuna, sillä rintsikoita ei ole tehty niin että esim C75 ympärys rinnanaluselta on juuri se 75.

Eli siis 75 kertoo vain sen että se rinnanalus on isompi, ei sitä että itse rinta on.

Vierailija
25/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmetyttää naisten keskinäinen haukkuminen, luulisi että meille luodaan muutenkin kovat paineet ulkonäölle.

Sitten mukaan tulee vielä joku keltanokkainen teini esittelemään mielipiteitään. Täällä monet naiset ovat synnyttäneet, ehkä parikin lasta. Se vain vaikuttaa kehoon ja rintoihin. Onko synnyttäneitä, joiden rintojen alla kynä ei pysy? :) Oli isot tai pienet.

Jos joku 22 vuotias nainen tai mies päättää ottaa osaa tähän keskusteluun, eikä hänellä ole esimerkiksi lapsia, niin mielipiteet saattavat olla hieman eri planeetalta. Niin ne kauneusihanteetn ja tärkeysjärjestys muuttuvat kun oma keho kasvattaa pienen ihmeen.

yksi synnyttänyt ja imettänyt jonka rintojen alla ei kynä pysy.

Vierailija
26/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta minä tarkoitin myös niin, että kirjan pysyy samana kun rintojen alapuolinen mitta kasvaa tai pienenee -> vaikuttaa myös kupin kokoon vaikka sama kirjain.

Minulla on mitattuna 65dd/E ja liiviliikkessä myyjän avustamana sovitetut ja ostetut liivit.

Eivät ole isot rinnat eivätkä ne jankuttamallakaan kasva.

Vierailija
27/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söpöä kun 30v kuvittelee että on ihan normaalia olla läski kun täyttää 30v :D

Kuulkaas ihan samalla mitalla on ylipainoisia parikymppisiä, joten ihan kaiken kunnian otan kropastani. Eikä muuten roiku rinnat, imettänyt olen kaksi lasta. ;)

Vierailija
28/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä todellakin kuppikoko D on valtavat ryntäät, jos rinnanympärys tissien alta on vaikkapa 65 tai 70. t. a-kuppi, enkä tissitön minäkään

Jos mitta rintojen alta alkaisi olemaan 75, 80, 85 niin sitten alkaisi rinnatkin olemaan isot. Minulla on 65E ja ne on sellaiset kouraan sopivat. Käytin ennen 75c:tä, 80B:tä, mutta liivit olivat huonot päällä, nyt on oikean kokoiset liivit. Rinnat ei tosiaan ole isot, ei valtavat, eivät vaadi isompaa paitaa, eivät roiku. Ovat ihan keskivertokokoa.

että se vaikkapa 75 on se rinnan alusen ympärysmitta, eli ei sinänsä kerro kuin sen että se on isompi (tai siis ei 75 iso ole, mutta isompi kun 65), kuppikokohan on sitten rinnan korkeimman kohdan ja rinnanalusen erotus. Eli kun joku on ihan mittanauhalla mitannut (!), ja ilmoittaa kuppikookseen 65E se kertoo minulle että hoikalla naisella isot rinnat. Mikäli se kuppikoko on valittu "testaamalla" rintsikoita, on se useimmiten eri kuin mittanauhalla mitattuna, sillä rintsikoita ei ole tehty niin että esim C75 ympärys rinnanaluselta on juuri se 75. Tähän voisi joku liiviliikkeen myyjä kertoa enemmän :)

Tässä aikaisemmin jo oli puhetta rinnakkaiskoko -sanasta. Eli se kokojärjestelmä on oikeasti aika monimutkainen. On totta että 65,70 ja muut kertovat rinnaalusmitan, mutta se kuppikoko ei ole vakio. Eli se muuttuu suhteutettuna alapuoliseen senttimittaan. Eli esimerkiksi koossa 70A ja 85A EI ole samankokoiset kupit. Vaan se "kuppi" on isompi siinä 85 mitassa. Ja edelleen esimerkiksi koossa 70C ja 85A on vastaavat "kuppi"mitat, mutta mukaitettuna eri vartalotyypille. Tämä tarkoittaa että kun senttimitta kasvaa, niin rintakehä laajenee ja rinnat ovat eri kohdassa rintakehää. Siksi kuppikoko mukaitetaan tähän. Eli pöä-asia on että senttimiktta on VAKIO. Kuppikoko on SUHTEUTETTU.

Minkä esimerkin nyt antaisin muusta aiheesta..

No vähän kuin lasten pituus-paino käyrä. Se +1 tai -1 paino ei kerro yksinään mitään, vaan se on paino suhteutettuna pituuteen. Auttoiko?

Vierailija
29/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän on kaikilla vähintään D kuppi ja painoa alle 60kg uskoo ken haluaa...

Vierailija
30/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetystä ja kynä ei vieläjään pysy rintojen alla. Kokeilin just. Kiinteät b-kupit on edelleen.

Olenko joku luonnonoikku vai rupsahtaako kaikilla muilla naisilla imetysten jälkeen tissit automaattisesti??

Vierailija
31/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painoa voi säädellä, pituutta ei. Sinkkupalstoilla naiset hakee raamikasta, yli 180 cm miestä. Koita siinä sitten venyä näihin vaatimuksiin :(

harva nainen osaa arvioida onko mies 175 tai 185 cm pitkä. Oleellista naiselle kai on, että mies on hyvä rakastaja ja samalla vastuuntuntoinen ja turvallinen. Moni tosin vaatii kohtuu hyvää/siistiä ulkonäköä noin yleensä, mutta se taitaa koskea niin miehiä kuin naisia.

Vierailija
32/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painaa alle 60 ja on d-kuppi. Isorintaisuus kulkee usein suvussa.

Vierailija
33/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

levennyttä hanuria. Sen nyt ymmärtää, että synnytyksen jälkeen voi olla hieman tuhdimmassa kunnossa, mutta ei se tarkoita, että voi sitten olla lopun elämästään pullukka ja miehenkin pitää se vain hyväksyä.

Eri asia on, onnistuuko kynätesti enää raskauden ja imetyksen jälkeen, mutta se onkin ihan eri asia :)

Vierailija
34/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On söpöä kun 30v kuvittelee että on ihan normaalia olla läski kun täyttää 30v :D

Kuulkaas ihan samalla mitalla on ylipainoisia parikymppisiä, joten ihan kaiken kunnian otan kropastani. Eikä muuten roiku rinnat, imettänyt olen kaksi lasta. ;)

on monesti ihan kudostyyppikysymys. Minulla roikkuu ja on roikkunut sitten teini-iän. Tosin rinnan muoto ja koko on kauniit, eikä se roikkuminen ole mitenkään hirveän näköistä. Samanlaiset rinnat on äidilläni. Huomioisin muutenkin, että rinnan ulkonäköön vaikuttaa monet seikat. Kuten juuri muoto ja kiinnittymiskohta, kudoksen laatu, nännin koko ja koko suhteessa rintaan, nännin malli. Ei se koko välttämättä kerro rinnasta yhtään mitään ulkonäön suhteen, eikä kaikki kiinteät rinnat ole erityisen kauniita yleisellä mediamaailman tarjoamalla mittapuulla. Vaikka omasta mielestäni rintojen arvostelu on vähän kohtuutonta, menee samaan kategoriaan kuin miehen munan arvostelu, sille ei voi paljon mitään minkälaiset ne rinnat on. Leikkauksilla harvemmin saadaan luonnollista ja kaunista ja toimivaa parempaa mallia. Viimeistään käteen tuntuu erilaiselta kuin aito oikea. Mutta leikkauksetkin on ihan hyvä ratkaisu, jos on syövän takia vaikka joutunut rinnastaan luopumaan. Ei tosin ole sekään välttämättä aina hyvä ratkaisu.

Vierailija
35/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että painaa alle 60 ja on d-kuppi. Isorintaisuus kulkee usein suvussa.

Tuntuu vaan siltä kaikki kyseisen ominaisuuden omaavat yksilöt kirjoittaa tässä ketjussa :P

Vierailija
36/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imetystä ja kynä ei vieläjään pysy rintojen alla. Kokeilin just. Kiinteät b-kupit on edelleen.

Olenko joku luonnonoikku vai rupsahtaako kaikilla muilla naisilla imetysten jälkeen tissit automaattisesti??

Kertoo kaiken oleellisen tässä tapauksessa.

Postaa toki kuva jos haluat todistella jotain.

Vierailija
37/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.iltalehti.fi/oho/2011101814590845_oh.shtml

42-v ja ihat sutjakassa kunnossa :) Tissit nyt vähän riippuu, muttei mitenkään pahasti ;)

Niin ja painaa varmaan alle 60kg. Pituutta en tiedä.

Vierailija
38/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tommonen ajattelu et naisen pitää säilyä timminä ja hoikkana läpi elämän on vähän pinnallisempien miesten touhuja. Harmittaa huomata että näinkin monet suorastaan halveksii lihavia, ja oikesti pitää ulkonäköä noin suuressa merkityksessä. Oletteko kohdanneet vakavia sairauksia? Ne useimmiten viimeistään laittaa ajattelemaan. Mulle on oikeastaan aikalailla sama ulkoiselle olemukselle, niin kauan kuin saan olla terve ja elää. Hoikkuushan ei ole mikään terveyden tae (jos joku siihen haluaa takertua), ne tutkimukset mitä mä olen lukenut ovat ilmoittaneet että lievä ylipaino on terveellisempää kuin jojolaihduttaminen, ja iäkkäälle naiselle on paljon terveempää olla ylipainoinen kuin siellä normaalipainon alarajalla (läski suojaa murtumilta ;)

Ja ei, en ole läski, kuitenkin joku kohta niin väittää. Mutta voin hyvin ollakki pullukampi 40v:nä kun näin parikymppisenä.

Mitä miehiin tulee, mun mies tykkää hemmotella mua hyvällä ruualla, ja mä tykkään nauttia siitä. Niin kauan kun minä jaksan sen kasvavaa pömppistä katsella (mulle miehen timmi kroppa ei oikeasti ole tärkeää, huomaatte jos joskus joudutte pelkäämään miehenne kuolemaa), niin hän jaksaa katsella mun levenevää pyllyä.

Ei se ulkonäkö ole noin tärkeää. Toivottavasti ihmisillä vaan kärjistyy mielipiteet kun täällä kirjottelevat? Ois aika kamalaa jos kaikki naiset kyttäis toistensa perseitä, tissejä ja mahoja ja mielessään arvostelisivat noinkin urakalla niitä.

Toki suuri ylipaino -niinkuin selvä alipainokin- ei ole kovinkaan tervettä ja sitä tulee välttää.

Vierailija
39/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

et tommonen ajattelu et naisen pitää säilyä timminä ja hoikkana läpi elämän on vähän pinnallisempien miesten touhuja. Harmittaa huomata että näinkin monet suorastaan halveksii lihavia, ja oikesti pitää ulkonäköä noin suuressa merkityksessä. Oletteko kohdanneet vakavia sairauksia? Ne useimmiten viimeistään laittaa ajattelemaan.

Ei se ulkonäkö ole noin tärkeää. Toivottavasti ihmisillä vaan kärjistyy mielipiteet kun täällä kirjottelevat? Ois aika kamalaa jos kaikki naiset kyttäis toistensa perseitä, tissejä ja mahoja ja mielessään arvostelisivat noinkin urakalla niitä.

Toki suuri ylipaino -niinkuin selvä alipainokin- ei ole kovinkaan tervettä ja sitä tulee välttää.

~40v mies vastaa.

Kyllä ylipaino on helposti este terveelle elämiselle. Eli niveliin kohdistuvat voimat ovat neliöllisiä painon suhteen ja kun tulee ikää niin alkavat nuo nivelet helposti vaivaamaan.

Meillä ei olla koskaan laihdutettu vaan ylimalkaisesti tarkkailtu, että tankkaus vastaa kulutusta :) Joskus on jopa jouduttu lisäämään tankkausta. Toisaalta emme ole koskaan olleet sohvaperunoita vaikka kummallakin on kroonista saurautta joka tekee liikunnan jokseenkin kivuliaaksi. Ei se voivottelu kylläkään auta joten kipuun on totuteltu.

Oma rasva% ei ole juuri käynyt yli 15%.

Minun on mitattu töissä usein. Vaimon rasva% en tiedä mutta paino ei raskauksia lukuunottamatta ole koskaan ollut yli 52kg suhteemme aikana. (16 vuotta).

Näitä ajatellen on lihavat ihmiset jotain velttoja kummajaisia joita voi vaikka hiukan halveksiakkin :) ei liikaa kuitenkaan

Vierailija
40/142 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheksi, että voisi saada meidät vakuutettua että miehet pitävät yli 60kg naisia velttoina ja lihavina. Joopa joo.

et tommonen ajattelu et naisen pitää säilyä timminä ja hoikkana läpi elämän on vähän pinnallisempien miesten touhuja. Harmittaa huomata että näinkin monet suorastaan halveksii lihavia, ja oikesti pitää ulkonäköä noin suuressa merkityksessä. Oletteko kohdanneet vakavia sairauksia? Ne useimmiten viimeistään laittaa ajattelemaan.

~40v mies vastaa.

Kyllä ylipaino on helposti este terveelle elämiselle. Eli niveliin kohdistuvat voimat ovat neliöllisiä painon suhteen ja kun tulee ikää niin alkavat nuo nivelet helposti vaivaamaan.

Meillä ei olla koskaan laihdutettu vaan ylimalkaisesti tarkkailtu, että tankkaus vastaa kulutusta :) Joskus on jopa jouduttu lisäämään tankkausta. Toisaalta emme ole koskaan olleet sohvaperunoita vaikka kummallakin on kroonista saurautta joka tekee liikunnan jokseenkin kivuliaaksi. Ei se voivottelu kylläkään auta joten kipuun on totuteltu.

Oma rasva% ei ole juuri käynyt yli 15%.

Minun on mitattu töissä usein. Vaimon rasva% en tiedä mutta paino ei raskauksia lukuunottamatta ole koskaan ollut yli 52kg suhteemme aikana. (16 vuotta).

Näitä ajatellen on lihavat ihmiset jotain velttoja kummajaisia joita voi vaikka hiukan halveksiakkin :) ei liikaa kuitenkaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi yhdeksän