Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen mielestä olen läski ja mun pitää tehdä asialle jotain.

Vierailija
17.10.2011 |

Olen 168cm ja painan 65kg. Ja tämä ei sitten ole provo tms. Tulipahan vain kaljapäissään viikonloppuna sanoneeksi. Ja kuulemma pidä itse itseäni huomattavasti hoikempana kuin olen.

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 167cm pitkä ja painan 75 kiloa. Mieheni ei ole koskaan valittanut, että olen läski, vaikka ylimääräisiä kiloja multa löytyykin. Harrastan korkeasykkeistä liikuntaa 5-6 krt viikossa, joten ei kaikki varmaan "läskiä" ole.

Ap:n miehellä ei tosin ole sanomista vaimonsa ulkonäkööän, itse lienee joku mätisäkki.

Vierailija
22/52 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

intätte omista mitoistanne.. Ettekö ymmärtäneet, mikä oli Ap:n pointti? Ei liiku huhut av:n väestä ihan turhaan...

jos et ymmärrä miksi muut kertovat omia mittojaan..ap ei kysy mitään, joten pointti voi olla se, että tarvitseeko painolle tehdä jotain/onko mies oikeassa/ onko liian vaativa /mikä on normaali paino jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
24/52 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkulaihoja 50-kiloisia, ei pysty ymmärtämään!

Vierailija
25/52 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo aika pahasti läskiltä persjalalta kuulostaa tuo ap. Kannattaa kuunnella miestä, ota tuo niinkuin viimeisenä mahdollisuutena mitä saat. Harvalle persjalkapullerot kelpaa, ole tyytyväinen ettei miehesi ole vielä heittänyt sinua pihalle ja antoi tämän tilaisuuden sinulle että voit tulla siedettävämmän painoiseksi, ihmiseksi.

Vierailija
26/52 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

58 kg on OK. Kaikilla silloin hyvä olla. Jookos

Vierailija
27/52 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

n. 167cm pitkä ja painan 75 kiloa. Mieheni ei ole koskaan valittanut, että olen läski, vaikka ylimääräisiä kiloja multa löytyykin. Harrastan korkeasykkeistä liikuntaa 5-6 krt viikossa, joten ei kaikki varmaan "läskiä" ole.

Hyi helvetti. On tuossa kyllä läskiä aivan julmetusti liikaa. Mahdat haista pieruilta, hieltä ja rasvalta kaiken aikaa. Jumantsuikka nyt ryhdistäydyt ja alat laihduttamaan, menee silmät kun tuollaisia palleroita joutuu kadulla katteleen.

Vierailija
28/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies tänään tunnin sisällä sanoi läskikisi ja paksuksi. Pitu tulla punnitsemaan ja katsoa painoindeksi, se on 19,6 eli normaali paino. Nostan vanhan ketjun, kun näemmä muillakin on samaa ongelmaa. Mut ok, huomisesta alkaa nälkäkuuri, olen nuorena ollut anorektisen laiha eli pystyn kyllä samaan edelleenkin kun vaan tarpeeksi motivaatiota löytyy.

Vierailija
29/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvaa? Me kerromme totuuden!

Vierailija
30/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:01"]

Mun mies tänään tunnin sisällä sanoi läskikisi ja paksuksi. Pitu tulla punnitsemaan ja katsoa painoindeksi, se on 19,6 eli normaali paino. Nostan vanhan ketjun, kun näemmä muillakin on samaa ongelmaa. Mut ok, huomisesta alkaa nälkäkuuri, olen nuorena ollut anorektisen laiha eli pystyn kyllä samaan edelleenkin kun vaan tarpeeksi motivaatiota löytyy.

[/quote]

Onko sulla oikeasti yhtään itsekunnioitusta? Vai oletko edelleen syömishäiriöinen?

Vierailija
31/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran syömishäiriöinen varmaan edelleen, että jos tässä kunnosssa olen miehen mielestä läski ja paksu, niin  tekee mieli ainakin näyttää että on musta vieläkin siihen, että pystyn tekemään itsestäni laihan tahdon voimalla.

Vierailija
32/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:29"]

Sen verran syömishäiriöinen varmaan edelleen, että jos tässä kunnosssa olen miehen mielestä läski ja paksu, niin  tekee mieli ainakin näyttää että on musta vieläkin siihen, että pystyn tekemään itsestäni laihan tahdon voimalla.

[/quote]

Mulla on parempi ehdotus: Jätä se mies ja unohda laihduttaminen.

Vierailija
33/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kommentista. Ollaan naimisissa ja lapsiakin on, eli ei tästä niin vain lähdetä. Pitää vaan joko niellä ja olla muina naisina tai sitten keventää tätä tomumajaa miehen mieliksi. Huh huh.

Vierailija
34/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:35"][quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 04:29"]

[/quote]

Mulla on parempi ehdotus: Jätä se mies ja unohda laihduttaminen.
[/quote]

No niimpä. Mistä noin paskan miehen olet edes löytänyt??

Vierailija
35/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haukkuuko mies sua useinkin? En mä ainakaan haluaisi olla suhteessa sellaisen miehen kanssa, joka lyttää mua ja mun itsetuntoa ja joka ei selvästikään arvosta mua. Kumppanin pitäisi olla tuki, turva ja kannustaja, ei mikään ankeuttaja. Eikä sellaista ihmistä, jota rakastaa, halua tahallaan loukata ja satuttaa.

Vierailija
36/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läski olet olen minäkin ja olen sua 10 cm pidempi. 55 olis sulle sopiva paino.

Vierailija
37/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan perinteisellä menetelmällä. Ei se muuten ole paska, mutta haluaisi mun olevan kuin pajunvitsa tai jotain... No hö, nousi taas tää asia esiin ja ottaa päähän. Mutta kiitos kun viitsitte kommentoida, nyt ainakin tunnen olevani itse se normaalinpuoleinen tässä asiassa.

Vierailija
38/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 36 olen niin samaa mieltä! Ei muuten hauku, mutta tää asia tuntuu olevan sellainen, joka nousee välillä esiin kommenteissa. Ehkä hänellä on jotain omia paineita ja siksi huomauttelee.

Vierailija
39/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähän olet tosi hoikka, unohda miehen kommentti. Entä miehen omat mitat?

Vierailija
40/52 |
28.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka sekin on, ja kiitos :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi