Miehen mielestä olen läski ja mun pitää tehdä asialle jotain.
Olen 168cm ja painan 65kg. Ja tämä ei sitten ole provo tms. Tulipahan vain kaljapäissään viikonloppuna sanoneeksi. Ja kuulemma pidä itse itseäni huomattavasti hoikempana kuin olen.
Kommentit (52)
Olet lihavahko. Älä nyt vaan raivoa miehelle kun oli ekaa kertaa rehellinen kanssasi.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 05:56"]Jätä se saatanan sika!
[/quote]
rasvaimu auttaisi sullekin. paakopassa on jo naemma tyhjaa tosin.
Nyt on aika tarkistaa ruokavaliota. Todennäköisesti syöt koko ajan vähän liikaa ja paino nousee tasaisen varmasti. Miehesi on huomannut tämän ja nyt huomautti siitä. Kyllähän tuossa 5 kiloa on pudotettavaa. Tsemppiä laihdutukseen!
Ilmeisesti jotkut fiksut vastaavat yli kolme vuotta vanhan ketjun aloittajalle... Mä oon kommentoinut tolle 29:lle, jonka ei todellakaan tarvitse laihduttaa yhtään.
Olen 168cm pitkä ja painan 62kg. Vyötärö on kapea ja vatsa ei ulkone lainkaan. Kaikki liika on pakaroissa ja reisissä. Harrastan kyllä liikuntaa (juoksu ja nostan painoja 3x viikossa). Haluaisin muutaman kilon pois tai ainakin kiinteämmän alavartalon. Osaisiko joku teistä auttaa, josko ruokavaliolla pystyisi jotain tekemään? Mitään jauhekuureja en halua.
No et ole läski. Mutta mies laskee, että jos olet kahdessa vuodessa lihonut 5 kiloa, niin kymmenen vuoden päästä olet lihonut 25 kiloa ja viimeistään 15 vuoden kuluttua olet oikeasti läski. Ja näinhän se menee, kilot karttuvat kuin huomaamatta ja vahingossa, jos niille ei mitään tee. Mitä nuorempana kiloja alkaa kertyä, sen isommiksi tullaan. Toivon itse rehellistä palautetta painostani (mieheltäni, en av:lta). Paitsi välitön raskauden jälkeinen aika on aina eri juttu, silloin ei painosta saa sanoa sanallakaan. Ja läskittelyä en kyllä kuuntelisi kun sen voi nätimminkin sanoa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2014 klo 09:45"]
Olen 168cm pitkä ja painan 62kg. Vyötärö on kapea ja vatsa ei ulkone lainkaan. Kaikki liika on pakaroissa ja reisissä. Harrastan kyllä liikuntaa (juoksu ja nostan painoja 3x viikossa). Haluaisin muutaman kilon pois tai ainakin kiinteämmän alavartalon. Osaisiko joku teistä auttaa, josko ruokavaliolla pystyisi jotain tekemään? Mitään jauhekuureja en halua.
[/quote]
No nimenomaan ruokavaliolla laihtuu. Syöt vähemmän kuin kulutat, yksinkertaista. Suosittelen, että alat laskea kaloreita. Mitään kuureja ei kannata aloittaa. Varmaan olisi helpompi neuvoa, jos kertoisit, miten syöt tällä hetkellä.
Liikunta auttaa kiinteytymään, mutta toisaalta lihakset tekevät reisistä ja pepusta suuremmat. Ja jos sulla on päärynävartalo, ei se vartalon perusmuoto muutu, vaikka laihtuisit. Alakroppasi tulee aina pysymään isompana kuin yläkroppasi.
Olet hoikka ja normaalipainoinen! Ukollas ei oo oikeutta haukkua sua jos olet noin hoikka!
Vierailija kirjoitti:
Olen 168cm ja painan 65kg. Ja tämä ei sitten ole provo tms. Tulipahan vain kaljapäissään viikonloppuna sanoneeksi. Ja kuulemma pidä itse itseäni huomattavasti hoikempana kuin olen.
Paras tapa laihtua on heivata mies,koska vain siten vapautuu aikaa itsestä huolta pitämiseen. Siinä hoikistuu ihan huomaamatta kun voi tulla ja mennä miten haluaa, ei tarvitse passata miestä ja voi käyttää aikansa miten tahtoo.
No, toivottavasti mies ei siirrä sairaita ulkonäkövaatimuksiaan teidän lapsille... Jos isä haukkuu tyttöjensä kuullen todella hoikkaa äitiä läskiksi tai edes paksuksi, seuraukset voivat olla ikäviä.