Voiko nainen lähteä YKSIN lomalle?
Mitä sinä siitä ajattelet?
Mitä luulet motiiviksi että nainen haluaa lähteä ihan yksin, ei pyydä edes kaveria mukaan?
Kommentit (28)
Haaveenani olisi matkustaa yksin, mutta olen hyvin arka. Meiltä varastettiin juuri kesällä passit kreikkalaisessa metrossa, ja se lisäsi pelkoani entisestään.
Olisi ihanaan nukkua tai valvoa niinkuin haluaa, mennä mihin haluaa, istua katukahvilassa vaikka koko päivä, sydä missä ja miten haluaa tai olla syömättä, shoppailla, kulkea toreilla jne.
Mieheni rakastaa taidetta, kulttuuria ja arkkitehtuuria yli kaiken. Minä en aina jaksaisi.
Sellainen nainen, joka lähtee matkalle ilman saattajaa on huono nainen ja portto.
Naisen tärkein omaisuus on hyvä maine.
Pohjois-Lappiin YKSIN vaeltamaan. Eli voi lähteä. Tällä kertaa en halua ketään mukaan, tarvitsen aikaa vain minulle itselleni. Odotan lomaa todella!
. Suomi antoi kolmantena maailmassa ja ensimmäisenä Euroopassa naisille äänioikeuden vuonna 1906 ja samalla valittiin Suomen eduskuntaan maailman ensimmäiset naisparlamentaarikot.
Emansipaatio tarkoittaa vapautumista vierasmääräisyydestä, tulemista riippumattomaksi jostakin.[1] Alun perin latinankielinen sana emancipatio tarkoitti pojan julistamista täysivaltaiseksi kansalaiseksi, vapauttamista isän holhouksesta. Nykyisin käytetyimmässä merkityksessä emansipaatiolla tarkoitetaan naisten vapautumista patriarkaatin ylivallasta ja tulemista tasa-arvoisiksi miesten kanssa
Jos nainen ei voi vuonna 2011 tehdä ihan mitä sitä huvittaa, vika on naisen ikiomassa päässä!
Mä olen kyllä ollut yksin lomalla. Olen ollut kolmen päivän ja viiden päivän matkalla yksin. Kaupunkilomia.
kaupungeissa, jossa on paljon nähtävää ja shoppailtavaa, aika menee aivan mainiosti yksin. Ei tarvi kinata ruoka-ajoista ja ylipäätään kompromisseerata siitä, mihin mennään.
Noin siis kaupungissa.
En tiedä sitten sellaisista kohteista, jotka on pullollaan gigoloja, voi olla haasteellisempaa.
Jos sopii teidän perheellenne, niin tietenkin lähdet ja pidät hauskaa!
Minä olen siis se joka on lähdössä reissuun. On mies ja pienet lapsetkin. Mulle vaan tuli vahvasti sellainen olo että nyt tarvitsee päästä tuulettamaan päätä ja varasin itselleni 4 yön loman paikasta jossa voin toteuttaa rakasta harrastustani.
Kaikki miestä ja lapsia myöten on olleet että ihan kiva kun menet, en tykkää matkustella ja aina minua patistellaan johonkin.
Mutta pahoitin todella mieleni kun kuulin että muut kotiäidit naureskelee mulle nyt selän takana, olen kuulemma menossa pettämään ja mitähän kaikkea. Ovat oikein miestä tulossa joukolla lohduttelemaan...
Jotenkin meni se ilo koko reissusta, en siis tätäkään kivaa ole ansainnut muiden mielestä =/
ap.
että tottakai voi lähteä!
Minä olen huomannut niin todeksi sen, että kell' onni on, se onnen kätkeköön - siksi en koskaan viitsi kertoa tuollaisista asioista ulkopuolisille, varsinkaan ennen tapahtumaa. Ihmiset on niin kateellisia, ja helpointa kateus on kääntää niin, että kateuden kohde saadaan tuntemaan olonsa jotenkin "huonoksi". Nauti siis olostasi ja reissustasi täysillä, (äläkä enää seuraavalla kerralla kerro asiasta kenellekään perheen ulkopuoliselle kuin vasta jälkikäteen)!