Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko nainen lähteä YKSIN lomalle?

Vierailija
17.10.2011 |

Mitä sinä siitä ajattelet?

Mitä luulet motiiviksi että nainen haluaa lähteä ihan yksin, ei pyydä edes kaveria mukaan?

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei voisi? Itse olen ollut pari kertaa itsekseni reissussa. Mahtavaa, kun saa mennä ja olla just niinkuin itse haluaa.

Vierailija
2/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tein kaksi lomareissua yksin ollessani 18v. (kohteena oli Turkki).

Eipä tullut mieleenkään kysyä ketään mukaan. Oli paljon hauskempaa mennä minne halusin ilman että piti tehdä kompromisseja toisen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on ainakin hauskempi reissata kaverien kanssa. JOs johonkin Turkkiin tai Tunisiaan menee, ajattelen, että sillä on siellä joku karvaranne odottamassa.

Vierailija
4/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

rajalla viimeistään pysäytetään jos moisia riettauksia yrittää.

Typerä kysymys. Nainen haluaa mennä reissuun, joko alunperinkin yksin (kaipaa yksinoloa, haluaa tehdä just mitä huvittaa ilman kompromiseeja esim. aikatauluista) tai koska ei saa seuraa eikä koe että se olisi riittävä syy jättää matka tekemättä.

Vierailija
5/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nautin täysin siemauksin!

En tiedä miksi pitäisi olla joku kaveri mukana?

Kerrotko ap tarkemmin, mitä haet kysymykselläsi?

Vierailija
6/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinä ap et viitsi/kehtaa/nolottaa matkustaa yksin, niin minä olen taas toista maata.

Tykkään matkustaa yksin enkä näe siinä mitään miksi se ei voisi olla hauskaa?

Vierailija
7/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en osaisi matkustaa ihan yksikseni, mutta tietenkin nainen voi lähteä yksinkin. Ex-anoppini lähti aikanaan yksin avioeronsa jälkeen lomalle Mallorcalle. Lähti miettimään elämäänsä ja nauttimaan auringosta ja lepäämään. Kuinka ollakaan, löysi matkalta uuden miehen :-) Ovat vielä yhdessä yli 30 vuoden jälkeen.

Vierailija
8/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä yksi, joka vietti juuri viikon loman ihan yksin Sisililassa, Italiassa.

Olen aviossa ja kahden lapsen(6v, 9v.)äiti.

Minä ajattelen itsestäni, että oli ihana päästä nauttimaan lomasta YKSIN. Lukemaan, kirjoittamaan, rentotumaan (kylpylähoidot), syömään hyvin ja nauttimaan valosta ja lämmöstä.

4 kirjaa tuli luettua ja ihanasti levättyä. SUOSITTELEN! Ja ei ole ensimmäinen kerta:)

Ps. Meillä myös rakas aviomieheni osaa olla yksin ja lähteä esim. vaeltamaan.

Aivotoiminta jyrää aikas kybällä yksin ja joskus, jos aika ja olosuhteet sallii niin se tekee niin hyvää.

Vierailija
9/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis se joka on lähdössä reissuun. On mies ja pienet lapsetkin. Mulle vaan tuli vahvasti sellainen olo että nyt tarvitsee päästä tuulettamaan päätä ja varasin itselleni 4 yön loman paikasta jossa voin toteuttaa rakasta harrastustani.

Kaikki miestä ja lapsia myöten on olleet että ihan kiva kun menet, en tykkää matkustella ja aina minua patistellaan johonkin.

Mutta pahoitin todella mieleni kun kuulin että muut kotiäidit naureskelee mulle nyt selän takana, olen kuulemma menossa pettämään ja mitähän kaikkea. Ovat oikein miestä tulossa joukolla lohduttelemaan...

Jotenkin meni se ilo koko reissusta, en siis tätäkään kivaa ole ansainnut muiden mielestä =/

ap.

Vierailija
10/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että viitsitkö sinä ap mennä ravintolaan yksin syömään, yksin leffaan tms. ? Vai tuleeko nolo olo ja luulet ihmisten miettivän kokoajan että miksi ihmeessä tuo nainen on yksin?

Vierailija
11/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen siis se joka on lähdössä reissuun. On mies ja pienet lapsetkin. Mulle vaan tuli vahvasti sellainen olo että nyt tarvitsee päästä tuulettamaan päätä ja varasin itselleni 4 yön loman paikasta jossa voin toteuttaa rakasta harrastustani.

Kaikki miestä ja lapsia myöten on olleet että ihan kiva kun menet, en tykkää matkustella ja aina minua patistellaan johonkin.

Mutta pahoitin todella mieleni kun kuulin että muut kotiäidit naureskelee mulle nyt selän takana, olen kuulemma menossa pettämään ja mitähän kaikkea. Ovat oikein miestä tulossa joukolla lohduttelemaan...

Jotenkin meni se ilo koko reissusta, en siis tätäkään kivaa ole ansainnut muiden mielestä =/

ap.

No jo on ahdasmielisiä ja nurkkakuntaisia kotiäitejä. Ehkä ovat salaa vain kateellisia? Älä välitä, vaan lähde reissuun hyvillä mielen. Oikein hauskaa ja rentouttavaa matkaa!

Vierailija
12/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siksi en pyytänyt ketään mukaan kun kaikilla on menonsa ja sovittelunsa, halusin kerrankin tehdä jotain omilla ehdoilla, ketään odottelematta.

Ja harrastan omia juttujani varmaan melkein koko valveilla olo ajan, odotan reissulta eniten juurikin sitä että saan harrastaa rauhassa.

ap.

Vierailija
13/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitten tuli suunnaton tarve tehdä lomamatka aivan yksin, ilman perhettä, ystäviä, ilman ketään. Aivan loistoloma Euroopan suurkaupunkiin, sai tehdä mitä huvitti. Motiivina oli jonkinlainen pään tyhjennys, rentoutus ja lomaa kaikista kotiasioista. Oli huimaa olla vain itsensä seurassa.

Vierailija
14/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap.

No jo on ahdasmielisiä ja nurkkakuntaisia kotiäitejä. Ehkä ovat salaa vain kateellisia? Älä välitä, vaan lähde reissuun hyvillä mielen. Oikein hauskaa ja rentouttavaa matkaa!

Kateellisia ovat (tosin mäkin olen kun ei ole varaa lähteä mihinkään =D). Nauti lomasta ja unohda moiset puheet.

Vierailija
15/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yh ja aina ollut itsenäinen. Parhaita on olleet pitkät reppureissut yksin maailmalla. Olen ollut pari kuukautta jenkeissä yksin, pari viikkoa saksassa ja pitkin aasiaa. Tapaa mahtavia tyyppejä ja voimaannuttaa kauheasti. Tietää, että pärjää vaikka yksin.

Vierailija
16/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kotiäiti ei pidä ajatuksesta ja miten on sen sinulle kertonut?

Vierailija
17/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitä siitä?? itse ihmettelin (ja moni muu) sitä kun eräs 3 lapsen kotiäiti lähti kaverinsa kanssa reissuun, äitienpäiväksi!! Minä en tykkäisi reissata ilman miestäni, mutta en myöskään tuomitse niitä jotka niin tekevät. Toiset tarvisevat enemmän sitä omaa aikaa kuin toiset. Meillä yhteinen aika on yleensä kortilla, koska minulla on vuorotyö, sitten vielä lapsi ja miehen harrastus, niin kyllä mielellään käytän sen vähänkin vapaa-ajan miehen ja lapsen kanssa. Jokainen tyylillään.

Vierailija
18/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ihan erään tälläisen kotiäidin mies kertoi meille käydessään. Ja huomaanhan minä itsekkin sen ivan joidenkin äänessä sekä ne mulkoilut.

Oon lietsonut itseni jo aika vihaiseksi. Niin ihme kyräilyä olen saanut osakseni viimeaikoina että taidan lyödä tula pesään ja kunnolla.

Jos joku haluaa ola kateellinen minulle että lähden ekaa kertaa rehelliselle lomareissulle nauttimaan tekemisestä ja tiedossa on toki myös hemmottelua niin siinäpähän. Illalla väsyneenä päivän touhuista otan suklaata ja kirjan, nostan jalat ylös ja nautin. Ja kaiken tuo kerron niille kyräilijöille, moneen otteeseen...

Vierailija
19/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä selkäsi takana puhuvat kotiäidit eivät varmaan ole ystäviäsi? Ehkä leikkipuistotuttavia tai vastaavia? Eihän niiden puheista kannata välittää yhtään mitään! Ovat vaan sulle kateellisia. Kylillä puhutaan aina ja elämäsi jää elämättä jos puheita kuuntelet. Älä välitä moisesta, lähde reissuun ja nauti!

Minä kävin muutama vuosi sitten yksin kahden viikon reissulla Karibialla, kun olin pari kk aiemmin lähtenyt pitkästä parisuhteesta ja tein jonkinlaista "surutyötä" siitä (vaikka en eroa surrutkaan). Oli aivan ihanaa olla itsekseen, sai aivan omilla aikatauluillaan tulla ja mennä. En hakenut sieltä mitään seuraa, en edes jutellut kenenkään muun hotellivieraan kanssa. Luin pinon kirjoja ja makasin rannalla päivät pitkät. Lepäsin. Todellinen hermoloma enkä kadu hetkeäkään :)

Vierailija
20/28 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 4-vuotiaan lapsen äiti ja aivan takki tyhjänä viime vuosien ongelmista. Vasta viime viikolla tajusin, että minä kaipaan aikaa olla yksin, rauhassa ja hiljaa ajatusteni kanssa. Nyt olen etsimässä viikonloppukohdetta läheltä pk-seutua...