Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tutkitko miehesi kännykkää?

Vierailija
29.10.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillointällöin

Vierailija
2/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tutkisin? Jos haluaa pettää minua, huomaan sen käytöksestä tai muusta. Siihen loppuu meidän tarinamme. Olen itsenäinen ihminen ja pärjään vallan mainiosti ilman miestäkin tarvittaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joku hieno älyluuri, ihan ufo mulle

Vierailija
4/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähes päivittäin kun tulee töistä kotiin ja jos puhelin lojuu jossain silmiensä edessä. Aluks nostin metelin, mutta siitä ei ollut mitään hyötyä niin enää en jaksa. Välillä aina poistelen kaikki viestit kun muistan niin silloin ihmettelee kovaan ääneen että missäs sun kaikki viestis on.

Pitäis joku kerta pyyttä jotain tuttua laittamaan joku härski viesti mulla ja katsoa miten ukko reagoi.

Vierailija
5/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mustasukkainen ukko sinulla ja elämä tulee vaikeutumaan jatkossa. Mitä iloa tuollaisesta ukosta on?

Vierailija
6/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten sen pari kertaa tein (siksi, että epäilyt oli vahvat ja todisteet sain puhelimesta). Nykyään ei tulisi enää mieleen näin toimia.

Vierailija
7/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa,joten tuskin toi elämä enää tästä "vaikeutuu". En usko että todellakaan on mustasukkainen, lukee vaan uteliaisuuttaan.

Ukolla sen verran hieno duunipuhelin, etten sitä osais edes avata, joten vastavuoroisesti hänen tekstareitaan en pääse katsomaan.

Vierailija
8/8 |
29.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän odottaa aina vieressä että avaan postin. Jos en avaa hän nostaa metelin ja sanoo että olen kummallinen.Mieheni myös vie minua moneen paikkaan ja hakee myös. Mielestäni hän varmistelee että menen sinne minne sanonkin. Minusta hänen käytös on omituista koska en ole kertaakaan edes harkinnut pettäväni miestäni enkä valehdellut hänelle.