Lue keskustelun säännöt.
Minkälainen äiti pukee itsensä lämpimästi pakkasella, mutta lapsensa tärisevät kylmissään?
16.10.2011 |
Siis pakkasella äidillä pipo ja toppatakki ja nahkarukkaset ja kaulaliina, mutta lapsillansa paljaat kädet ja paljas pää ja vain t-paita ohuen syystakin alla?
Asumme lapissa.
Mitä ajatuksia tällainen äiti teissä herättää?
Kommentit (3)
kyllähän se yleensä on toisin päin.
Ehkä curling-mamma, joka ei pue väkisin lapselle jos lapsi ei halua?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Siis pakkasella äidillä pipo ja toppatakki ja nahkarukkaset ja kaulaliina, mutta lapsillansa paljaat kädet ja paljas pää ja vain t-paita ohuen syystakin alla?
Asumme lapissa.
Mitä ajatuksia tällainen äiti teissä herättää?
ja mistä tiedät mitä lapsella oli takin alla??
Huomautin asiasta ja arvatkaapas tykättiinkö siitä! En tosin välittänyt mitään koska olen aina lasten puolella.
Monet ihmiset on niin typeriä ettei ne ymmärrä puuvillan ja villan eroa. Puuvilla ei ole lämpöä kehittävä niinkuin villa! Karseinta on nuo puuvillasukat talvisaikaan!! Se kylmä tulee jalkapohjien kautta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!