Lue keskustelun säännöt.
Mitä ihmettä, mikä iso koti? Sulla on se jo.vai eikö kelpaa?
07.11.2011 |
Kuulin ihan omituisia suuruudenhulluja juttuja taas,velkaa lisää näemmä.Ei siinä mitään jos tykkää kierrättää lastensa kaikki vaatteet sen ison kodin takia..
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla