Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

1-vuotiaani ruokaääriä: lusikallinen puuroa, kolme palaa leipää, ½pienpurkillista vauvanruokaa..

Vierailija
15.10.2011 |

Siis tuollaisia määriä syö kerrallaan, ihan pienenpieniä satseja mitäkin. Tänä iltana söi kaksi lusikallista rahkaa ja kolme lusikallista puuroa. Eikä innolla niitäkään, mutta leikin lomassa meni. Maitoa otti vähän päälle, rinnasta. En imetäkään enää paljoa että innostuisi syömään, muttei ainakaan toistaiseksi mitään vaikutusta.

On niin laiha kuikale. Vilkas kuitenkin.

NIIN uuvuttavaa ja masentavaa.

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä päivällä ei maistu kun hän tykkää tankata öisin. Ihan ok, kunhan et itse uuvu. Ja stressaa toisen ruokahaluttomuutta.

Olisi aika loistavaa jos isä jaksaisi pari yötä auttaa, ja valvoisi pienen kanssa tai olisi niin että sä nukkuisit toisessa huoneessa ja isä olisi vauvan kanssa toisessa huoneessa. Tuntuu aluksi valvomiselta, mutta kyllä se nukahtaisi, ja toisena yönä olisi jo helpompaa. Alkaisi varmasti päivälläkin maistumaan. Mutta jos se on liikaa miehellesi, ettei jaksa vastuuta kantaa, otat itse vain sen linjan että _nyt_ riitti, yöhanat on kiinni.

Tosin tuskin se ruoka alkaa maistumaan ihmeen kaupalla, mutta luota siihen että lapsi ei nälkään kuole lautrasen äärellä. Et tuputa ja maanittele, tarjoat ja jos ei maistu viet lautasen pois. Toisella ketaa saattaa maistua.

Mulla on neljä lasta joista yksi tyttö oli vuoden iässä 7,2kg ja neuvolasta satoi noottia. Ekalla tyttö on 125cm ja 20kg, siro keskiverto. Yhä ruoka on sellainen välttämätön paha, mutta onnekseni mun terkkari ei koskaan tehnyt painokäyrästä numeroa, mä en tajunnut huolestua ja kantaa syyllisyyttä. Kaikki on hyvin, kunhan itse jaksat se riittää!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kaksi