Perheparkissa ilman lapsia
Minulla on perhe, vaikka minulla ei olekaan lapsia. Olen erittäin hyvätuloinen ja käytän merkittäviä summia rahaa mm. päivittäistavarakauppoihin. Suosimissani tuotteissa on kunnon katteet, en osta tarjousmaitoa ja kahvipaketteja. Suosin palvelua.
En ole kiinnostunut lapsiperheiden kohtaamista päivittäisistä pikkuhaasteista; hankitte lapsia, raahatkaa ne sitten mukananne jos niin haluatte. Tai älkää raahatko, aivan sama minulle.
Käytän perheparkkiruutua aina kun näen sellaisen.
Kommentit (64)
Ja voi jos satut minulle tulemaan aukomaan päätäsi. Lupaan, ettet ole koskaan kokenut vastaavaa nöyryytystä kuin minkä sinulle järjestän.
Ja voi jos satut minulle tulemaan aukomaan päätäsi. Lupaan, ettet ole koskaan kokenut vastaavaa nöyryytystä kuin minkä sinulle järjestän.
että kun odotan että pikkuinen alkaisit minulle aukomaan päätäsi!!!!!!!
Toivo, toivo todella että minulla ei ole silloin huono päivä takana... :)
että kun odotan että pikkuinen alkaisit minulle aukomaan päätäsi!!!!!!!Toivo, toivo todella että minulla ei ole silloin huono päivä takana... :)
Sullahan muutenkin noita huonoja päiviä piisaa, joten en jaksa ottaa niistä mitään vavistuksia...
että kun odotan että pikkuinen alkaisit minulle aukomaan päätäsi!!!!!!!Toivo, toivo todella että minulla ei ole silloin huono päivä takana... :)
Sullahan muutenkin noita huonoja päiviä piisaa, joten en jaksa ottaa niistä mitään vavistuksia...
Odotan innolla, pikkuinen! :)
Odotan innolla, pikkuinen! :)
t: "pikkuinen"
että minulle se on ihan sama, onko kyseessä perhepaikka vai ei, auton laitan lähelle ovea. Invapaikoille en aja, mutta muuten minulle ei ole merkitystä, onko se paikka varattu juuri ajokortin saaneille, amistaustaisille, 80-lukuisille autoille vai perheille. Olen ostava asiakas eli jos minulta kielletään auton pysäköinti hyville paikoille, voin aina vaihtaa puotia.
Olen aivan samaa mieltä ja minulle on aivan turhaa tulla valittamaan asiasta, koska marketeissa ei ole kenelläkään henkilökohtaisia parkkiruutuja ja perhe se on minullakin, vaikka kaupassa käyn yleensä yksin.
Just name the day and time!
näkee sitten kun näkee... :)
Just name the day and time!
näkee sitten kun näkee... :)
Arvasin, että meni vetelät housuun!
niin varmaan sitten... :)
Kiitos!
että ei kuulu tapoihin hävitä/luovuttaa... :)
Kiitos!
että ei kuulu tapoihin hävitä/luovuttaa... :)
Niinpä! Ihmeen helposti se kävikin!
miksi edes kuvittelet että pärjäisit minulle?
miksi edes kuvittelet että pärjäisit minulle?
Jos noita kahta tappelevaa teiniä ei olisi tässä ketjussa niin aihe voisi olla mielenkiintoinenkin.
Itse jätän auton perheparkkiin myös silloin, kun olen sairaan ja vanhan äitini kanssa liikenteesä. Ei hajuakaan antavatko jotkut tahot rollaattoria tai pyörätuolilla lykättäville vanhuksille jotain invatunnuksia, mutta perhepaikka ainakin tuo meille todellisen suuren helpotuksen ja myös käytän sitä. (ja vittua huutavia rääväsuita kohtaan tunnen vain myötähäpeää, ehkä pikkaisen sääliäkin).
(ja vittua huutavia rääväsuita kohtaan tunnen vain myötähäpeää, ehkä pikkaisen sääliäkin).
.toivotan perhepaikoille asiattomasti pysäköijät painumaan vittuun. Hyvin kovaäänisesti... :)
Onko joku sulle vittua sitten huutanut? (ja vittua huutavia rääväsuita kohtaan tunnen vain myötähäpeää, ehkä pikkaisen sääliäkin).
Kyllä mä miehelle pauhaan, että missä noittenkin lapset on, mutta en oo huudellu vittua vielä kellekkään suoraan. Ehkä teen sen joku päivä.
Itse ajan mielelläni perheparkkiin, vaikka minulla ei ole lapsia eikä puolisoa. Invapaikalle en aja, koska siitä saa sakon. Muuten ajasin kyllä.
On minulla se lapsikin,se tosin on 9v eikä mukana kauppareissulla :D
Jospa vaikka niille lapsille opettaisi miten auton ovi avataan hillitysti lommottamatta viereistä autoa,mutta EI sen sijaan tehdään isommat parkkiruudut!
Tämä on taas tätä uusavuttomuuden huipentumaa parhaimmillaan..ja ehkä niille läskeille mammoillekin olisi hyväksi ettei se auto seiso heti ulko-oven edessä lasten varjolla.
Kuinka läski sun sit täytyykään olla, ettet jaksa edes ilman lapsia kävellä vähän kauempaa?
Perheparkki, ei lapsiparkki. Tai lapsiperheparkki. Minä haluan säästää arvokasta autoani kauppakasseillaan ajelevien WT:iden kolhuilta. Joten pysäköin niihin kivoihin isoihin ruutuihin kaupan oven lähellä.
Älkää yrittäkö laittaa omia ongelmianne muiden syyksi. Hankitte lapsenne itse, hoitakaa lapsenne itse. En todellakaan ole velvollinen avustamaan teitä siinä, vaikka verojen muodossa sitä joudunkin tekemään.