Ihmettelen jälleen kerran mitä ihmiset tekee lauantai-iltana kotona??
Viikonloppu parhaimmillaan ja ihmiset vaan nyhjää kotona.
Kommentit (76)
No missä muka pitäisi olla? Koti on maailman paras paikka, tottakai vietän täällä vapaa-iltaa!
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjaa.
Ethän lue, vaan roikut täällä. Minä luin äsken, nyt katson uutisia ja odotan elämäni biisiä.
Sitä samaa mitä sinäkin. Nyhjätään vauva sivulla.
Tietenkin kotona, ihan parastaen lähtisi mistään hinnasta esim.jonnekin kapakkaan yms.
Istun sohvalla, ja taustalla telkkarissa pyörii uutiset. Olen kohta menossa saunaan, ajattelin oluenkin ottaa.
Katselen yleisurheilua, rapsuttelen koiraa ja av-palstailen. Oikein mukavaa.
Noin minäkin ajattelin nuorempana. Luulen, etten viihtynyt kotona, koska en pitänyt itsestäni. Nyt kun ollaan Minun kanssa parhaita ystäviä, niin kotona on ihanaa. Ei onni löydy eikä löytynyt baariloista. Löytyi vasta sitten kun lopetin sellaset hommat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luen kirjaa.
Ethän lue, vaan roikut täällä. Minä luin äsken, nyt katson uutisia ja odotan elämäni biisiä.
Niin. Sul on elämä, kunhan käväsit ihqun elämisesi ohella. Toista se on me jotka roikkuu täällä. Ku ei oo muutakaan. 🥳😫
Oho, tuli ylimääräinen hymis vahinkossa, kumpi mahtoi olla?
Miksi ap nyhjää palstalla ja haukkuu muita?
Vastaus;
Ei ole omaa elämää.
Ulkona sataa kaatamalla. Ihana olla kotona lämpimässä. Sauna, pizza, leffa, seksiä.
Pihahommia, perkasin kukkapenkkejä, kun on sadellut liikaa. Iso halkolähetys tuli, kärräsin puita suojaan. Kyllä hommia riittää. Ärsyttää, kun pimeys tulee niin aikaisin.
Pitäisikö lapset jättää yksin kotiin?
Ja taaperot?
Tämä on vauva-palsta
Missä itse olet? Ehdota jotain tekemistä, äläkä ihmettele.
Vierailija kirjoitti:
Sitä samaa mitä sinäkin. Nyhjätään vauva sivulla.
Voih! Onhan se valtava duuni, mut se tunnepatojen avautuminen. Alkukantaista ja kaunista
No mitä muka lauantai-iltana kuuluu tehdä? Kerro toki, että voimme nauraa sinulle/sääliä sinua.
Luen kirjaa.