Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perheparkissa ilman lapsia

Vierailija
14.10.2011 |

Minulla on perhe, vaikka minulla ei olekaan lapsia. Olen erittäin hyvätuloinen ja käytän merkittäviä summia rahaa mm. päivittäistavarakauppoihin. Suosimissani tuotteissa on kunnon katteet, en osta tarjousmaitoa ja kahvipaketteja. Suosin palvelua.

En ole kiinnostunut lapsiperheiden kohtaamista päivittäisistä pikkuhaasteista; hankitte lapsia, raahatkaa ne sitten mukananne jos niin haluatte. Tai älkää raahatko, aivan sama minulle.

Käytän perheparkkiruutua aina kun näen sellaisen.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

poliisiauto on teidän perhepaikalle ajanut, että tervemenoa siitä vetämään nekkuun! ;)

Vierailija
62/64 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopuisasti ja ystävällisesti olisi mukavampi elää.

Jos sinä haluat ajaa perheparkkiin ilman lapsia suojellaksesi hienoa autoasi niin aja minun puolesta. Minä olen pärjännyt kaupoissa ennen kuin näitä perheparkkeja edes oli ja jos haluat viedä sellaisen paikan nenäni edestä niin vie nytkin. Ja ihan sen takia, että en tosiaan jaksa tuollaisia ihmisiä, jotka ovat noin vihaisia ja uhoavat nöyryyttävänsä muita ja saavansa siitä nautintoa.

Kamalan paha olo ihmisillä nykyään.

Ja voi jos satut minulle tulemaan aukomaan päätäsi. Lupaan, ettet ole koskaan kokenut vastaavaa nöyryytystä kuin minkä sinulle järjestän.

että kun odotan että pikkuinen alkaisit minulle aukomaan päätäsi!!!!!!!

Toivo, toivo todella että minulla ei ole silloin huono päivä takana... :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitavat sitten vapaa-aikanaan lenkittää koiriaan hiihtoladuilla. Kyllähän minä-minä-minä saan tehdä ihan mitä minä-minä-minä haluan, olenhan niiiiin ihana ja tärkä ja kiireinen ihminen - ja maksan verojakin.

Vierailija
64/64 |
04.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi hyvä paikka jos kaikki ajattelisivat vähän myös muuta kuin omaa napaansa.. no minä ainakin uskon karman lakiin ja valitettavasti se jossain vaiheessa antaa takaisin.. kumpa vaan kaikki nostaisivat nenänsä sieltä omasta navasta niin maailma olisi ihan hitusen parempi paikka, ja sitähän tarvitaan!

t.Ihmisiin pettyny

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kaksi